Päivän vitsi! Mies tuli äsken kysymään:

  • Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti
hei
:LOL: :LOL:

Tämä kiersi ensin kaapit ja toisenkin ja sit tuli multa vähän närkästyneenä kysymään, että tiiätkö, missä se mun sininen fleece on? Se on ollut tossa kaapissa, mutta ei ole enää.

Katoin ukkoa hetken, että :eek:

Sit oli jo pakko vastata, että se on SUN PÄÄLLÄ! :LOL:

(ukko oli ihan tosissaan eikä muistanu, että sillä on se päällä..)
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
:LOL: :LOL: sehän on kun minä..ukko saa naurut kun etsin just jotain ja vastaa esim että se on sun kädessä :LOL:
Juu no nauroin minäkin :LOL: ja nauroi ukko itsekin. Sanoi, että no tämä on jo huolestuttavaa (toistaiseksi kyse ei sentä ole ollut päälläolevista vaatteista :D )
 
No mun äippä soitti mulle kerran just kun olin ajanu kotipihaan.
Siinä kannoin likan ja tavarat autosta sisälle ja äippä sit kyseli multa jotain juttua mkä mun olis pitäny tarkastaa puhelimessani olevasta tekstiviestistä... aikani kaiveltuani laukkua, sanoin äidilleni että "ootas, soitan myöhemmin kun löydän puhelimeni", tuli mieskin siihen ihmettelmään että mitä etin.
Sanoin sile vaan että en löydä puhelintani, niin mies repes ihan täysin ja totes sen olevan siinä pöydällä mihin sen laskin kun lopetin puhelun äitini kanssa :ashamed: :ashamed:

Soitin sitten takasin äidilleni joka sit vaan totes että "jaa sä löysit sen puhelimen jo?"
Silläkin meni joku hetki tajuta että mähän olin puhunu siihen puhelimeen :D
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
No mun äippä soitti mulle kerran just kun olin ajanu kotipihaan.
Siinä kannoin likan ja tavarat autosta sisälle ja äippä sit kyseli multa jotain juttua mkä mun olis pitäny tarkastaa puhelimessani olevasta tekstiviestistä... aikani kaiveltuani laukkua, sanoin äidilleni että "ootas, soitan myöhemmin kun löydän puhelimeni", tuli mieskin siihen ihmettelmään että mitä etin.
Sanoin sile vaan että en löydä puhelintani, niin mies repes ihan täysin ja totes sen olevan siinä pöydällä mihin sen laskin kun lopetin puhelun äitini kanssa :ashamed: :ashamed:

Soitin sitten takasin äidilleni joka sit vaan totes että "jaa sä löysit sen puhelimen jo?"
Silläkin meni joku hetki tajuta että mähän olin puhunu siihen puhelimeen :D

Hitto, mulle kävi kans näin kerran...rupesin ettiin laukusta puhelinta kun olin puhelimessa! Kyllä hävetti kun huomasin hajamielisyyteni ;o)

 
vieras
Mä en kerran löytänyt silmälasejani mistään. Sanoin jo miehellekkin että tulla senkin ettimään ja että etitään eka mun silmälasit että mä nään ees ettiä niitä silmälaseja =)
 
pihlis
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
No mun äippä soitti mulle kerran just kun olin ajanu kotipihaan.
Siinä kannoin likan ja tavarat autosta sisälle ja äippä sit kyseli multa jotain juttua mkä mun olis pitäny tarkastaa puhelimessani olevasta tekstiviestistä... aikani kaiveltuani laukkua, sanoin äidilleni että "ootas, soitan myöhemmin kun löydän puhelimeni", tuli mieskin siihen ihmettelmään että mitä etin.
Sanoin sile vaan että en löydä puhelintani, niin mies repes ihan täysin ja totes sen olevan siinä pöydällä mihin sen laskin kun lopetin puhelun äitini kanssa :ashamed: :ashamed:

Soitin sitten takasin äidilleni joka sit vaan totes että "jaa sä löysit sen puhelimen jo?"
Silläkin meni joku hetki tajuta että mähän olin puhunu siihen puhelimeen :D

Repesin nauruun :-D Oletteko äitisi kanssa blondeja ?




 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
No mun äippä soitti mulle kerran just kun olin ajanu kotipihaan.
Siinä kannoin likan ja tavarat autosta sisälle ja äippä sit kyseli multa jotain juttua mkä mun olis pitäny tarkastaa puhelimessani olevasta tekstiviestistä... aikani kaiveltuani laukkua, sanoin äidilleni että "ootas, soitan myöhemmin kun löydän puhelimeni", tuli mieskin siihen ihmettelmään että mitä etin.
Sanoin sile vaan että en löydä puhelintani, niin mies repes ihan täysin ja totes sen olevan siinä pöydällä mihin sen laskin kun lopetin puhelun äitini kanssa :ashamed: :ashamed:

Soitin sitten takasin äidilleni joka sit vaan totes että "jaa sä löysit sen puhelimen jo?"
Silläkin meni joku hetki tajuta että mähän olin puhunu siihen puhelimeen :D

Hitto, mulle kävi kans näin kerran...rupesin ettiin laukusta puhelinta kun olin puhelimessa! Kyllä hävetti kun huomasin hajamielisyyteni ;o)
:LOL: Sä oot niinkuin minä!!!! Soitin äidilleni ja minä käänsin samalla koko tupaa ympäri ja etsin puhelinta, kunnes äitini kysyi että millä puhelimellä sä nyt soitat? :ashamed:
 
äitee
Me oltiin viimekesänä lähössä hakeen "uutta" kakkosautoo naapurikunnasta.
Oli siis mies ostanu sen pörssin ilmotuksen perusteella, ja nyt piti lähtä hakeen sitä.
Ukko hopottaa mua, että nyt mennään, nyt täytyy jo mennä, mä sovin sen myyjän kans et ollaan siellä kahen tunnin päästä.
No mulla alko keittään ja akoin mariseen sille, että eksää ny millään voi mennä yksinki sitä hakemaan!?
Moneen kertaan valitin, että mitä hittoo se mulla siellä tekee, ois mulla kotonakin sataa lajia tekemistä!!

Sit ukko ihan tosissaan alko katteleen mua monttu auki...
Ja kysyy et "no et tosissasko sää olit!?!mää luulin et soukkailet!?!Millä hitolla mää sinne menen sit?!"
No minä fiksuna tyttönä siihen "no meiän AUTOLLA tietty, hölömö!!"
"Niiiiiii......??" tuee ukolta "no nii nii!!Autolla tietty,emmää sitä ny tartte, senkus meet!"
"ahaa, no mihis mä sen sit laitan ku tartteis se toinen auto ajaa sieltä kotiin..?"
"UPS!!"*ja repesin aivan täysin!*
Joo, mie oon oikeesti blondi!!
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Me oltiin viimekesänä lähössä hakeen "uutta" kakkosautoo naapurikunnasta.
Oli siis mies ostanu sen pörssin ilmotuksen perusteella, ja nyt piti lähtä hakeen sitä.
Ukko hopottaa mua, että nyt mennään, nyt täytyy jo mennä, mä sovin sen myyjän kans et ollaan siellä kahen tunnin päästä.
No mulla alko keittään ja akoin mariseen sille, että eksää ny millään voi mennä yksinki sitä hakemaan!?
Moneen kertaan valitin, että mitä hittoo se mulla siellä tekee, ois mulla kotonakin sataa lajia tekemistä!!

Sit ukko ihan tosissaan alko katteleen mua monttu auki...
Ja kysyy et "no et tosissasko sää olit!?!mää luulin et soukkailet!?!Millä hitolla mää sinne menen sit?!"
No minä fiksuna tyttönä siihen "no meiän AUTOLLA tietty, hölömö!!"
"Niiiiiii......??" tuee ukolta "no nii nii!!Autolla tietty,emmää sitä ny tartte, senkus meet!"
"ahaa, no mihis mä sen sit laitan ku tartteis se toinen auto ajaa sieltä kotiin..?"
"UPS!!"*ja repesin aivan täysin!*
Joo, mie oon oikeesti blondi!!
Takakonttiin... :whistle: :D

Ja muillekin... :LOL: ("vahingonilo" ON paras ilo :D)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pihlis:
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:
No mun äippä soitti mulle kerran just kun olin ajanu kotipihaan.
Siinä kannoin likan ja tavarat autosta sisälle ja äippä sit kyseli multa jotain juttua mkä mun olis pitäny tarkastaa puhelimessani olevasta tekstiviestistä... aikani kaiveltuani laukkua, sanoin äidilleni että "ootas, soitan myöhemmin kun löydän puhelimeni", tuli mieskin siihen ihmettelmään että mitä etin.
Sanoin sile vaan että en löydä puhelintani, niin mies repes ihan täysin ja totes sen olevan siinä pöydällä mihin sen laskin kun lopetin puhelun äitini kanssa :ashamed: :ashamed:

Soitin sitten takasin äidilleni joka sit vaan totes että "jaa sä löysit sen puhelimen jo?"
Silläkin meni joku hetki tajuta että mähän olin puhunu siihen puhelimeen :D

Repesin nauruun :-D Oletteko äitisi kanssa blondeja ?
Juu ollaanhan me :ashamed:
 
Kappas, aivan kun minusta olisit kertonut B) Tässä kerran kans etsiskelin silmälaseja pitkään ja oli tulinen kiire jo...etsin ja etsin ja totesin että ei hemmetti, missä ne lasit voi olla...mutta tiettyhän ne oli mun päässäni :whistle:
 
Tässä muutama päivä sitten pesin autoni pesusientä käyttäen. Kun olin auton pessyt, laitoin sienen takaluukun edessä olevalle pykälälle, koska maassa se olisi tullut hiekkaan. Otin varastosta autonpesuharjan, jolla pesin renkaat ja vanteet. Ilta alkoi jo hämärtää ja menimme lasten kanssa sisälle kiireesti katsomaan lastiksia.
Seuraavana aamuna menion seitsemäksi töihin ja siinä työpaikan parkkipaikalla repeän nauruun kun huomaan, että kas vain, siinähän se pesusieni vieläkin kököttää auton perässä. :LOL: Se siis oli pysynyt koko 10 km:n matkan samassa paikassa mihin sen illalla laitoin. :LOL:
 

Yhteistyössä