Päivittäkää tiimarinvihkonne!

Eiiii sentään tulossa ole, ajatuksiin vaan alkaa hormonihäiriö iskeä :LOL:

Ajattelin vaan näin ajoissa mainita, ettei tarvii ens kerralla lueskella vahinkolapsesta tai lapsiluvun vannomisesta täyteen. Varmaan kaikki harmaat nyt sattuu lukemaankin tämän :xmas:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Eiiii sentään tulossa ole, ajatuksiin vaan alkaa hormonihäiriö iskeä :LOL:

Ajattelin vaan näin ajoissa mainita, ettei tarvii ens kerralla lueskella vahinkolapsesta tai lapsiluvun vannomisesta täyteen. Varmaan kaikki harmaat nyt sattuu lukemaankin tämän :xmas:
no voi höh kun tollee huijaa. |O :kieh: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Eiiii sentään tulossa ole, ajatuksiin vaan alkaa hormonihäiriö iskeä :LOL:

Ajattelin vaan näin ajoissa mainita, ettei tarvii ens kerralla lueskella vahinkolapsesta tai lapsiluvun vannomisesta täyteen. Varmaan kaikki harmaat nyt sattuu lukemaankin tämän :xmas:
no voi höh kun tollee huijaa. |O :kieh: :D
Ehän mie mitään huijannu, sanoin vaan että olis siistiä :D

Kaverin mies kävi kylässä (kuopuksen kummisetä ) tyttöjensä kanssa ja heillä on myös mietinnät, että kolmas olisi kiva.. mies oli naamastaan ihan sen näköinen, että kohta ne alkaa pukata. Ja kaveri oli sitten sitä mieltä, että meidän pitäs ens kesänä pukkautua molempien yhtäaikaa paksuksi. Eikä mieskään suostu sterilisaatioon, kun ei ole varma lapsiluvusta, joten syyttäkööt sekin sitten ihteään jos jotain käy :D Asiaa ei auta mummi, joka on sitä mieltä että mun ei pitäisi vielä luopua vauvanvaatteista (äippävaatteet tosin meni jo :D )

Gääk. On se luontoäiti ovela. Melkein 3kk kesti "ei enää" fiilistä :xmas:
 
tiimarityttö
Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
Mita toi tiimarivihkoilu meinaa, pitaaks joku kirjaa palstalaisten tekemisista? :D
taatusti. ja kaivaa niitä sitten tiedostoistaan...

"sähän sanoit ettet halua enää ikinä lapsia, eli nyt sun tuleva lapsi on vahinko"
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Eiiii sentään tulossa ole, ajatuksiin vaan alkaa hormonihäiriö iskeä :LOL:

Ajattelin vaan näin ajoissa mainita, ettei tarvii ens kerralla lueskella vahinkolapsesta tai lapsiluvun vannomisesta täyteen. Varmaan kaikki harmaat nyt sattuu lukemaankin tämän :xmas:
no voi höh kun tollee huijaa. |O :kieh: :D
Ehän mie mitään huijannu, sanoin vaan että olis siistiä :D

Kaverin mies kävi kylässä (kuopuksen kummisetä) tyttöjensä kanssa ja heillä on myös mietinnät, että kolmas olisi kiva.. mies oli naamastaan ihan sen näköinen, että kohta ne alkaa pukata. Ja kaveri oli sitten sitä mieltä, että meidän pitäs ens kesänä pukkautua molempien yhtäaikaa paksuksi. Eikä mieskään suostu sterilisaatioon, kun ei ole varma lapsiluvusta, joten syyttäkööt sekin sitten ihteään jos jotain käy :D Asiaa ei auta mummi, joka on sitä mieltä että mun ei pitäisi vielä luopua vauvanvaatteista (äippävaatteet tosin meni jo :D )

Gääk. On se luontoäiti ovela. Melkein 3kk kesti "ei enää" fiilistä :xmas:
:D mä kyllä tiiän tällä kertaa et tää riittää mulle. never ever uudestaan. piste. |O mun osuus on tehty. B)
 

Yhteistyössä