Pätkäpaasto toimii

Olen pätkäpaastonnut jo reilun vuoden, tarkoitus oli vähän pudottaa painoa ja paljon rasvaprosenttia. Useinhan laihtuessa rasvaa kyllä palaa, mutta samalla häviää lihasmassaa, reippaanlaisestikin toisinaan!

No, ylipitkä mittausväli, myönnän, 1 v 3 kk, mutta kyllä tuosta nyt kuitenkin jonkin sortin johtopäätöksen voi vetää;

Paino putos 4,9 kg, rasvaa paloi 5,4 kg! Lihasmassa kasvanut 0,8 kg! Aika hyvin, sanoisin!
Rasvaprosentti pieneni reilu 7 yksikköä! Hups vaan, olen iloinen!

Ei oo Riekin Jussi ihan hakoteillä oppaineen, nyt menenkin uusimman kirjansa netistä ostamaan! Suosittelen muillekin rasvanpolttajille!
 
[QUOTE="vieras";28122056]Hetkinen. Siis vuodessa poltit rasvaa reilu viisi kiloa ja samalla kasvatit hieman lihasta? En kehuskelisi.[/QUOTE]


Ei tuohon vuotta mennyt, reilu kilo putos painoa viikossa laihispätkäpaastolla, mittausväli vaan oli vähän turhan pitkä! Vaan kun en kuitenkaan mitään lihaksia kasvattavaa treeniä isommin oo tehnyt, niin kyllä mä laitan tuon rasvan poistumisen/lihasten kasvun pätkäpaaston ansioksi!

Pointti on siis se, että laihtua voi menettämättä lihaksia, ja syödä silti ihan hyvin! Kun sen tekee hyvillä ohjeilla!

Enempää en paljasta, kukin voi halutessaan ostaa kirjan ja lukea sieltä, kyllä se Jussi-poika on sen ansainnut! (eli etten täällä ilmaiseksi ohjeitaan jakele)

Nyt vasta on alkamassa kunnon lihastreenikausi, seuraan hieman useammin lihasmassan kasvua, mutta kuten mittaajakin totesi, ei tuo nyt ihan niin huonno tulos ollut, vähän treenaavalle naiselle, tuo 0,8 kg lihasta, kun samalla kuitenkin on laihtunut jonkin verran!
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";28122107]Meneekö siitä tuolla tavoin sekaisin, että alkaa keskustella itsensä kanssa ja kehua itseään?[/QUOTE]

No en oo sekaisin, (ai en vai) en keskustele itseni kanssa (muutoin kuin yksin kotona ollessani), tarkoitus on lähinnä kehua Jussin rasvanpoltto-ohjeita, jotka tehoavat!

Mikäs sun tekosyy on????
 
"vieras"
Mikä tää jussi ja on ja onko aloittaja kenties jussi itse tai joku sen kaveri kun ei voi kertoa asiasta yhtään enempää vaan kehottaa innolla kirjaa ostamaan... kuka nyt sikaa tai jussia säkissä ostaisi.
Kysyn samaa kuin joku muukin, mitä tarkoittaa pätkäpaasto?
 
Pätkäpaasto

JUSSIRIEKKI.FI |

En ole Jussi, ja ainoastaan Jussin Facebook-kaveri. Ikinä en ole henkilöä tavannut, vaan voi olla, että tulee treeneissä joskus vastaan, jossain päin Suomea!

Ja ei toki kenenkään tarvitse uskoa tai kirjaa ostaa, kunhan halusin jakaa hyvän kokemukseni! Jos ei usko, niin sitten ei usko, mä tuskin voin kirjoittaa mitään sellaista, että kaikki epäileväisetkin uskoisivat!
 
[QUOTE="vieras";28122491]Vähän off topic, mutta miks sulla on fesessä kaverina joku, jota et ole koskaan tavannut?[/QUOTE]

Aikoinaan, kun tilasin Rasvanpoltto-oppaan, Jussi itse halusi kuulla tuloksia. Toki meillä oli oma reitti sitä varten, vaan itse sanoi, että voi pyytää kaveriksi Facebookissakin. Ja kun on Jussi sentään esikoisen parhaan ystävän hyvä kaveri, niin mikä etten pyytänyt! :p Siellä on helppo seurata Jussin edesottamuksia, kun ei tuota blogia tule seurattua niin paljon, plus että Jusii postaa kaikenlaista hyödyllistä sivullaan. Ollaan käyty keskusteluakin jonkin verran, kun olen neuvoja tarvinnut, eli on siitä aika tuttu jo tullut, melkein kuin oikea kaveri jo!
 
jojotus ohi
Komppaan edellisiä, pätkäily tosiaan toimii ja vireystilakin nousee. Ahmimisähkyjä ei myöskään minulle enää tule. Painon ylläpitoon ajoittain käytän 5:2 pätkäilyä, mutta usein tässä reilun 30v iässä menee 6:1 tahdilla.

Onhan noita muitakin paastoja netissä, http://www.ruokavalio.net, mutta turha rikkoa sellaista mikä toimii.
 

Yhteistyössä