Pahimpia deittikokemuksia tai koomisia sellaisia?

  • Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti
:D
Mä kävin yks kerta deiteillä ja mies oli päälle 30-vuotias. Mua nauratti kamalasti ajatus että hänet toi paikalle äitinsä ja äiti myös haki poikansa. Ihan ravintolaan sisään ja ulos. :D
No se nyt ainakin on mielessä, toinen juttu on myös hassu mutta siitä tulee pitempi tarina niin annan ketjun aueta ensin...
 
"hilma"
Olin hieman pyöreähkö ja kävin treffeillä minun ikäiseni hoikan miehen kanssa... istuttiin puistossa ja juteltiin niitä ja näitä.. lähdettiin kävelee ja yht äkkii tää tyyppi alkaa hyppiä mua vasten selän puolelta että ota mut reppuselkään ja toisti monta kertaa... olin ihan että :O ja niin ne muutki tyypit siellä puistossa :D
 
LB
Mä kävin yks kerta deiteillä ja mies oli päälle 30-vuotias. Mua nauratti kamalasti ajatus että hänet toi paikalle äitinsä ja äiti myös haki poikansa. Ihan ravintolaan sisään ja ulos. :D
Mulla treffikokemus, jossa mies heti kahvilassa alas istuttuamme kertoi, että oli ollut edeltävänä päivänä vanhempiensa luona ja käynyt isänsä kanssa kioskilla ostamassa kortsuja näitä treffejämme varten.
 
Mulla on ollut onneksi kaikki tähän mennessä olleet deitit suht asiallisesti käyttäytyviä miehiä ilman sen suurempia outoja tapoja.

Tämä viimeisin oli kyllä snadisti kummallinen siinä mielessä, että se puhui koko ajan ruuasta. Että mitä lihaa ja kuinka paljon se on tällä ja viime viikolla jne. grillannut ja minkä merkkistä riisiä sillä on kaapissa ym. juttuja. Se vähän hämmensi.
 
........
Mulla treffikokemus, jossa mies heti kahvilassa alas istuttuamme kertoi, että oli ollut edeltävänä päivänä vanhempiensa luona ja käynyt isänsä kanssa kioskilla ostamassa kortsuja näitä treffejämme varten.
Vitsit mitä äidin ja iskän pikku kullanmuruja. :D
Vaikka oliskin käynyt iskän kanssa ostamassa kortsuja, niin onko se ihan pakko kertoa sille seuralaiselle? Luuleeko ne tyypit, että nainen lämpenee tuollaiselle? Ei ihmekään, kun eivät pääse ikinä pois sieltä vanhempiensa peräkammarista.
 
nykyään jo naurattaa
Paras tai oikeasti pahin oli mies, joka oli jo kolmekymppinen. Muutaman kerran tapailtiin. Tyyppi teki paljon töitä ja kertoi, että ÄITINSÄ käy siivoamassa sen asunnon. Kun ihmettelin asiaa, mies kertoi, että aiemmin sen kämpän siivosi aina sen avovaimo, ei koskaan joutunut siivoamaan itse tai osallistumaan. Mä sanoin sille tyypille, että hommaa se avovaimos takaisin, ei sua kukaan muu huoli.

En ymmärrä kuinka aikuinen mies edes antaa äitinsä siivota kotinsa. Enkä ymmärrä miten äiti edes suostuu siivoamaan aikuisen lapsensa asuntoa.
 
"Ken guru"
Mulla on ollut onneksi kaikki tähän mennessä olleet deitit suht asiallisesti käyttäytyviä miehiä ilman sen suurempia outoja tapoja.

Tämä viimeisin oli kyllä snadisti kummallinen siinä mielessä, että se puhui koko ajan ruuasta. Että mitä lihaa ja kuinka paljon se on tällä ja viime viikolla jne. grillannut ja minkä merkkistä riisiä sillä on kaapissa ym. juttuja. Se vähän hämmensi.
Soot ollut tatuoidun jätkän kanssa treffeilä :O
 
Non compos mentis
Yks Maailmanpankin työntekijän poika oli ainoastaan kiinnostunut siitä kuinka nopeasti voisin mennä naimisiin ja mihin sitten muutettaisiin. Luonne tms. ei kiinnostanut häntä. Jäi outo fiilis, enkä ottanut uudestaan yhteyttä häneen. Niin, tuo Maailmanpankki jäi niin mieleen, koska hän toi sen esille about joka lauseessa.
 
Mulla on ollut onneksi kaikki tähän mennessä olleet deitit suht asiallisesti käyttäytyviä miehiä ilman sen suurempia outoja tapoja.

Tämä viimeisin oli kyllä snadisti kummallinen siinä mielessä, että se puhui koko ajan ruuasta. Että mitä lihaa ja kuinka paljon se on tällä ja viime viikolla jne. grillannut ja minkä merkkistä riisiä sillä on kaapissa ym. juttuja. Se vähän hämmensi.
Jos mä olisin mies niin se olis voinut olla minä... Aina se on mielessä.... Ruoka siis :p
 
BMW - Be My Wife?
[QUOTE="minä";24190967]Mies toi ekoilla treffeillä mulle lahjaks pahvilaatikollisen kuukautis suojia, mies oli vaippa tehtaassa töissä.[/QUOTE]

Toihan on tavallaan ihan huomaavaista - joskin ekoilla treffeillä ehkä vähän liikaa :D
Vaikka eipä sillä, olisin ihan mielissäni, jos treffikumppani lahjoittaisi vaikka vuoden vaipat, on ne sen verran tyyriitä kuitenkin.

Aiheeseen liittyen:
Mieleen on jäänyt eräs nuorimies, joka puhui koko ensitreffien ajan kasvissyönnistä ja sen eduista ja koitti käännyttää minuakin samaan hommaan. Olihan se siinä kinkkusämpylää syödessä vähän kiusallista kuunneltavaa, mutta kaveri oli niin suloinen, että tavattiin toistekin.
Toisella kerralla hän sitten puhuikin pelkästään Bemareista :D
Jotenkin tuli itselle sellainen olo, että ei ehkä ollut tarpeeksi yhteistä tämän kaverin kanssa, joten tapailu sai jäädä siihen.
 
??
Toihan on tavallaan ihan huomaavaista - joskin ekoilla treffeillä ehkä vähän liikaa :D
Vaikka eipä sillä, olisin ihan mielissäni, jos treffikumppani lahjoittaisi vaikka vuoden vaipat, on ne sen verran tyyriitä kuitenkin.

Aiheeseen liittyen:
Mieleen on jäänyt eräs nuorimies, joka puhui koko ensitreffien ajan kasvissyönnistä ja sen eduista ja koitti käännyttää minuakin samaan hommaan. Olihan se siinä kinkkusämpylää syödessä vähän kiusallista kuunneltavaa, mutta kaveri oli niin suloinen, että tavattiin toistekin.
Toisella kerralla hän sitten puhuikin pelkästään Bemareista :D
Jotenkin tuli itselle sellainen olo, että ei ehkä ollut tarpeeksi yhteistä tämän kaverin kanssa, joten tapailu sai jäädä siihen.
Mistä sen erään nuoren miehen sitten olisi pitänyt puhua et sä olisit ollut tyytyväinen?
 

Yhteistyössä