Pahin haju, minkä olet haistanut?

  • Viestiketjun aloittaja Älllllöööö!!
  • Ensimmäinen viesti
Älllllöööö!!
Ite en ole mitään ihan hirveitä haistellut, ruumiita tms, ehkä jokin mädäntyvä ruoka vois haista mun nokkaan pahimmalle. Siis joku roskis tms. Kerran pakastimen johto oli seinästä lähtenyt ja huomattiin heti, mutta ajateltiin että antaa ruokien ensin sulaa siellä kunnolla ja otetaan sit vasta pois. Voitte arvata et unohtui ja 2kk päästä muistettiin. Haju oli kamala, ihme ettei läpi päästänyt mitään hajuja
 
Eiköhän se oksennus oo se, mikä laukasee läsnäolevilla yrjön. Joku luonnon mekanismi siinä ilmeisesti on, et jos joku yhteisössä alkaa oksentamaan, niin muidenkin kuuluu tehdä niin - oli syynä haju/syöty ruoka. Ja sen takia juoksen baarissa veke, jos joku alkaa laattaamaan ja varon vessojakin samasta syystä :x :x .
 
pimu
joo selliainen p*skainen ukko tuli munkin mieleen, joka ei ole kuukausin peseytynyt eikä vaihtanut vaatteitansa.
Useiden ihmisten hengitys haisee aivan kammottavalle mädälle, ei ne vaan sitä itse tiedosta.
Mutta ehdottomasti pahin on teurastetun eläimen haju silloin kun se on teurastettu jossain lämpimässä paikassa niinkuin lapsuudessani isä teurasti lampaita, vuohia jne. meidän ulkosaunassa.
 
Näin raskaana ollessa kaikki vähän voimakkaammalle haisevat/tuoksuvat jutut saavat aikaan yökkäysrefleksin.
Tupakansavu, tuon taaperon kakka, aurajuusto....

Siivoamaton kissanvessa, koiran anaalirauhasmönjät, oksennus, spurgujen lemu yms yms. aiheuttaa normaalistikin oksennusrefleksin.

Minua kuvotti, kun miehen kaveri oli käymässä koiranpentunsa kanssa ja tällä oli anaalirauhasten tulehdus, yökin ja luuttusin lattioita koko loppupäivän. Yök :x
 

Yhteistyössä