Pahoinvointi/oksentelu ja viikkoja vasta 26????

Hei,

Jatkoa seuraa huonolle tuurille... Sairastuin viime su-ma välisenä yönä oksennustautiin ja oksentelin vuorokauden, kuumetta oli lievästi. Sitten parin seuraavan päivän ajan oli vaikea edes kävellä, heikotti niin hirveästi... Luonnollisesti, hoitoapua ei täällä asuinalueellani saa (yritin saada päivystykseen aikaa puhelimitse mutta puolen tunnin edestaas-pallottelun jälkeen päätin luovuttaa eivätkä kuulemma oksennustautisia osastollekaan halunneet...) joten ajattelin olon paranevan Floridralilla ja syömisellä.

Kuitenkin olen nyt oksentanut joka päivä, taudin jälkeen. Eli oksennustauti on poissa, mutta sellainen "alkuajan pahoinvointiin" viittaava paha ja etova olo jäi. Äsken kun oksensin, mietin jopa raskausmyrkytyksen mahdollisuutta. Verenpaine minulla on jopa liiankin alhainen ollakseen em., mutta virtsanäytteessä on aina olleet leukosyytit jostain syystä koholla.?? Mietin, voiko mahdollisesti veriseulan hormonituloksella olla jotain tekemistä asian kanssa (todella alhaiset hormonitasot). Toisaalta, vatsani on jo niin iso että vastaa 1 kk edellä olevien... Painaako mahalaukkua? Olen aika herkkä oksentamaankin, ei tartte työnnellä sormia kurkkuun. Ekat 6-14 vkoa meni oksentaessa... pelottaa, että tuleeko se taas takas ja miks nyt?

Onko ketään, kellä alkanut pahoinvointi uudestaan viimeisen kolmanneksen alkupuolella?
 

Yhteistyössä