Paikkoja joista luottotiedoton saa laskulle 2015!!??

  • Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti
Tämä on jotenkin surullinen ketju. Tiedän, että joskus ei ole välttämättä itsestä kiinni jos luottotiedot menee, mutta jos ne ovat menneet, niin miksi hyvänen aika hankkia itselleen lisää velkaa...
 
Tämä on jotenkin surullinen ketju. Tiedän, että joskus ei ole välttämättä itsestä kiinni jos luottotiedot menee, mutta jos ne ovat menneet, niin miksi hyvänen aika hankkia itselleen lisää velkaa...
Tätä sama ihmetellyt jo kauan. Mitä ihmiset tekee sillä krääsällä, kun jos luottotiedot on mennyt se estää tekemään montakin asiaa. Nykyään kun ei voi edes perusta yritystä jos luottotiedot ei ole kunnossa. Kun jokainen täysjärkinen firma tarkistaa näitä. Miksi ihmiset eivät vaan maksaa velkoja pois...
 
vierailija
Tätä sama ihmetellyt jo kauan. Mitä ihmiset tekee sillä krääsällä, kun jos luottotiedot on mennyt se estää tekemään montakin asiaa. Nykyään kun ei voi edes perusta yritystä jos luottotiedot ei ole kunnossa. Kun jokainen täysjärkinen firma tarkistaa näitä. Miksi ihmiset eivät vaan maksaa velkoja pois...
Jos elämäntilanne ei salli, eikä ole rikasta elättäjää maksamassa.
 
Jos elämäntilanne ei salli, eikä ole rikasta elättäjää maksamassa.
Jokainen tekee vaalintoja. Jos itsellä olisi sama tilanne, niin olisin tehnyt vaikka siivoushommat ympäri vuorokausi, kunhan vaan saan velat maksettuksi. Koska tiedän velat estää kaiken ja korot vaan kasvavat viikosta toiseen. Täällä kuitenkin tuntu monille aivan sama on velkoja tai ei ja kuitenkin hakevat uusia tavaroita jatkusvati ja kelpaa vaikka ja mitä, mitä ei enää kuulosta edes kovin terveltä.
 
vierailija789
Mulla on itsellä luottotiedot menneet ja mäkin ihmettelen tätä touhua. Joillekin tuntuu kelpaavan mikä tahansa tavara kunhan sen saa laskulle. Kyllä mä itsekin olen saanut laskulle tavaroita, mutta ne ovat olleet tarpeellisia ja olen maksanut laskut, että saan jatkossakin tilattua. Jos ei saa laskulle, niin sitten tilaan postiennakolla tai maksan tuotteen heti. Mitään turhaa roinaa en tilaa vain siitä ilosta, että sen saa laskulle.

Mä olen töissä ja joka tilistä menee ulosottoon rahaa, kyllä se sieltä pikkuhiljaa katoaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Milanna85
Mulla on itsellä luottotiedot menneet ja mäkin ihmettelen tätä touhua. Joillekin tuntuu kelpaavan mikä tahansa tavara kunhan sen saa laskulle. Kyllä mä itsekin olen saanut laskulle tavaroita, mutta ne ovat olleet tarpeellisia ja olen maksanut laskut, että saan jatkossakin tilattua. Jos ei saa laskulle, niin sitten tilaan postiennakolla tai maksan tuotteen heti. Mitään turhaa roinaa en tilaa vain siitä ilosta, että sen saa laskulle.

Mä olen töissä ja joka tilistä menee ulosottoon rahaa, kyllä se sieltä pikkuhiljaa katoaa.
Juuri näin :)
 
vierailija
Jos on sairas, opiskelija tai työtön, niin milläs maksat? Sinne siivoaankaan ei nykyään tuosta noin vaan kävellä. Ei pidä tuomita, jos ei tiedä toisen tilannetta. Moni maksaa ihan normaalisti palkasta mitattavan ulosoton kautta = hoitaa velkojaan. Se on tietenkin typerää, että tehdään ehdoin tahdoin lisää velkaa ostelemalla turhaa krääsää, mutta ei pidä yleistää tätä koskemaan kaikkia uo-velallisia.
 
vierailija
Jokainen tekee vaalintoja. Jos itsellä olisi sama tilanne, niin olisin tehnyt vaikka siivoushommat ympäri vuorokausi, kunhan vaan saan velat maksettuksi. Koska tiedän velat estää kaiken ja korot vaan kasvavat viikosta toiseen. Täällä kuitenkin tuntu monille aivan sama on velkoja tai ei ja kuitenkin hakevat uusia tavaroita jatkusvati ja kelpaa vaikka ja mitä, mitä ei enää kuulosta edes kovin terveltä.
heh, sun pieleen menneistä yrityssöheerauksista laskun maksoi kyllä joku muu kuin sinä itse :D
 
heh, sun pieleen menneistä yrityssöheerauksista laskun maksoi kyllä joku muu kuin sinä itse :D
Minulla ei ole sellaista yritystä eikä ollutkaan joka olisi mennyt pieleen, kun tarkoitus aina tehdä kova työtä. Tietysti maksoin velkoja pois meidän rahoista, silloin kun otin ensimmäisen lainan olin 20 vuotias ja luulen on aivan normaalia tossa iässä hakea lainan, kun ei vielä omaisuutta hirveästi ole. Sun ajatelutapa on sellainen että kai parempi olla veloissa kun maksaa sen pois.
 
vierailija
Eli se on mennyt pikkaisen monimutkaiseksi.
Ensimmäisenä sinun pitää muuttaa henkilötunnuksen loppuosa osoitteessa; http://www.lintukoto.net/muut/henkilotunnus/
Laitat siihen omanhenkilöllisyyden ja sitten viel valitsen "Mahdollisesti oikealle ihmiselle annettu tunnus"
Huomaa hankkia uusi prepaid liittymä, uus sähköposti ja tilaus pitää tehdä myös erikoneella.
Itse olen tilannut jo 40 pakettia. Ja viel tulee kokoajan niitä minulle
Huomatkaa myös että summa ei ole 550e
vaa vähän alempi ja jos tilaat yli 50e tuotteen ni joudut tilaamaan sen yksittäin, mutta ei koske jokaista tuotetta.

Eiku kevättä rintaa ja luottotiedot vinkumaan!
Tiädätkö viälä missä toimii tollanen homma ?
En meinaa eees ikinä maksaa takasin, muut nyt ois hätä tilanne saada vähän kledjuja ymta.. toisen sostunnus on, muut ei lutto tietoja sielläkään, eikä ketään ees kiinnosta !!
 
https://vahankaytetty.fi/?ref=QTBDWlBTMUFOam89

Tuolta saa kirppis hinnoin tosi edullisia vaatteita!
Ja voi myös myydä pienellä vaivalla isojakin määriä.
Ja 6euroa shoppailu rahaa kun ton linkin kautta rekisteröityy.
Maksu vaihtoehtoja on monia.. Kortti/verkkipankki/vähänkäytetty. Fi lasku ja tili. sekä klarna lasku
Eikun Shoppailemaan!
Komeat tappiot tällä firmalla.

https://www.finder.fi/Verkkokauppa/Suomen+Nettikirpputorit+Oy/Oulu/yhteystiedot/2874992
 

Yhteistyössä