Painajais gallup: viimeisin painajaisesi

Mie olin jossain etelässä laivalla, josta pääsi tunturiin. Mulla oli rakkaat mukana ja lapset oli laivalla nähneet, että joku hemmetin otsinituhopoltto tuli taivaasta ja poiltti ihmisiä niin, että vaan hiilet jäi. Siinä sitten unessa puhuin omia rakkaita mun matkaan karkuun ylös tunturiin. Suurin osa halus vaan antaa periksi ja meni oottaan aurinkoa ja sano, että kuolee tähän sitten. Mulla oli kauhee työ, että sain kaikki matkaan kohti tunturia vaikka enh itekkään tienny, voinko pelastaa ketään vai tuleeko se tapposäde sinnekin. Kauhee uni oli taas, mulla noi unet on aina kauheita :|
 
en oo painajaisia nähny aikoihin. kerran krapulassa nukahdin ja päädyin painimaan järjettömän ison, tulenpunaisen kotkan kans, joka lopulta muuttui karhuksi. ja karhun kanssa päädyttiin meidän mummolan rappusille, ja siihen heräsin hiestä märkänä, lakanaan kietoutuneena. :D
 
Lensin isoa lentskaria ja sit päätin yks kaks että "antaa mennä" JA syöksyin ihmisineen kaikkineen mereen.
Siitä unesta suoraan läksin ajamaan kaivinkoneella vuorenseinämää päin... Ja siitä unesta taas matka jatkui rautateille josta otin junan ja sillä päin meidän taloa...

*huoh* Lääkkeet pistää pään aika sekasin
 
Sen enempää tarkkaa muistamatta koko unta, se toistaa vanhaa kaavaa. Minua satutetaan, viilletään auki, raiskataan, jätetään kuolemaan. Juoksen karkuun. Vesi tien ympärillä on mustaa ja tummaa. Pohjaa ei koskaan näy. Viimeisimmässä unessa ajoin kohti vaaraa, halusin tietää mitä se uneni sarjamurhaaja aikoo. Koulukaveri juoksi vastaan kantapäät verillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:
Sen enempää tarkkaa muistamatta koko unta, se toistaa vanhaa kaavaa. Minua satutetaan, viilletään auki, raiskataan, jätetään kuolemaan. Juoksen karkuun. Vesi tien ympärillä on mustaa ja tummaa. Pohjaa ei koskaan näy. Viimeisimmässä unessa ajoin kohti vaaraa, halusin tietää mitä se uneni sarjamurhaaja aikoo. Koulukaveri juoksi vastaan kantapäät verillä.
Järkyttävä uni :hug: Mun unessa on kuitenkin toivo
 

Yhteistyössä