Paino tippunut nyt 2 kg!!!

Viime sunnuntaina aloitin Kalorilaskurissa vähähiilihydraattisen ruokavalion ja yllätys on että paino on tippunut toosi kivasti :). Kaikkea saa syödä kunhan merkkaa sinne ja laskee :). Jopa viikon aikana söin valkosuklaakakkua ja join lonkeroa. Ei vaikuttanut pudotukseen nähtävästi mitenkään :). Hirveästi lisää motivaatiota kun näkee tuloksia :) jeee!!
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
siihen liittyä, jotta voi laskea niitä kaloreita yms? vai onko se ilmainen. katoin vain sinne ja sain
sellaisen kuvan että on sekavan näköinen. onko helppo käyttöinen?
antakaa vinkkejä.
 
[QUOTE="vieras";22056818]siihen liittyä, jotta voi laskea niitä kaloreita yms? vai onko se ilmainen. katoin vain sinne ja sain
sellaisen kuvan että on sekavan näköinen. onko helppo käyttöinen?
antakaa vinkkejä.[/QUOTE]

On helppo kun hieman näkee vaivaa ja katsoo miten toimii :) äkkiä siihen oppii! Joku osio sinne on tullut ilmaiseksi, itse otin maksullisen version ja taisi olla 3 viikkoa n.3-4e? Maksoin tekstarilla :). Siellä voi valita itse ruokavalion itselleen mitä haluaa noudattaa ja laskee sulle kalorit itse kun merkkaat mitä olet syönyt. Tosi kiva, suosittelen :)
 
"Rouva"
Hienoa, onnea! :) Itse olen laihduttanut kiloklubin avulla, se on täysin ilmainen. Pidemmän päälle koin työlääksi ruokapäiväkirjan pitämisen kiloklubissa, sieltä on jotenkin hankala kaivella ruoka-aineita. Pitänee käydä kurkkaamassa tuota kalorilaskuria!

Paljonko sulla on vielä matkaa tavoitteeseen?
 
[QUOTE="Rouva";22056964]Hienoa, onnea! :) Itse olen laihduttanut kiloklubin avulla, se on täysin ilmainen. Pidemmän päälle koin työlääksi ruokapäiväkirjan pitämisen kiloklubissa, sieltä on jotenkin hankala kaivella ruoka-aineita. Pitänee käydä kurkkaamassa tuota kalorilaskuria!

Paljonko sulla on vielä matkaa tavoitteeseen?[/QUOTE]

Mä en tykännyt kiloklubista kun sitä hieman tutkin, aika sekava mun makuun.. Vasta alkoi tämä niin n. 10kg olisi unelma :) Kalorilaskurissa löytyy nuo ruoat tosi hyvin, vielä ei ole ollut sellaista mitä en olisi löytänyt :) suosittelen!
 
"höh"
Itse tarkistanut ruokavaliota ja ottanut lautamallin käyttöön ruokaillessa. Lisäksi lisännyt hieman päivittäistä liikuntaa ihan kävelyn muodossa ja paino tippunut noin -0.5-1 kilon per viikkoa. Ja mitä se kertookaan: oon syönyt ihan liikaa ja aivan liian vähän kasviksia.
Perusruokavalio siis kuntoon, ei siinä hirveitä poppakonsteja tarvita!
 
[QUOTE="höh";22057096]Itse tarkistanut ruokavaliota ja ottanut lautamallin käyttöön ruokaillessa. Lisäksi lisännyt hieman päivittäistä liikuntaa ihan kävelyn muodossa ja paino tippunut noin -0.5-1 kilon per viikkoa. Ja mitä se kertookaan: oon syönyt ihan liikaa ja aivan liian vähän kasviksia.
Perusruokavalio siis kuntoon, ei siinä hirveitä poppakonsteja tarvita![/QUOTE]

Ei tarvita ei :). Mulle sopii tämä oikein hyvin ja parempi olo on kun en ole syönyt perunaa ja pastoja. Töissä olen syönyt yhden reissumiehen puolikkaan ja se riittää :) :).. Nälkää en näe ollenkaan :D :p
 

Yhteistyössä