Painoindeksipino ja oletko tyytyväinen

  • Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Itellä 31 ja aion pudottaa 3,5 kg, jotta putoan lihavasta ylipainoiseksi. Olen myös fyysistä työtä tekevä, joten en koskaan tavoittele esim. alle 20:tä, koska ruumiinrakenteeni on sellainen,että näytän hyvältä,kun indeksi on noin 25.
 
Suzyanne
Mulla oli keväällä BMI 25,2, vauvakilot oli jääneet roikkumaan. Pudotin 10 kg, nyt on BMI 21,7 ja olen tyytyväinen, ihan samat mitat kuin ennen lasta. Tosin kiinteyttää voisi runsaasti.
 
Mulla oli ennen raskautta 23 ja olin ihan tyytyväinen (nyt en tiedä, mikä on tilanne, kun on vielä maha pystyssä.)..
Mutta ehkä "parhaimmillani" oli silloin, kun bmi oli about 21.. sen alapuolella olin jo liiankin laiha, ei sopinut mun ruuminrakenteelle yhtään (leveät hartia/kapea lantio)..
 
onneksi tajusin
Mulla oli ennen 39,1 ja vuoden laihdutuksen jälkeen tippui 20,3. Olen onnellinen ja tehnyt paljon töitä kiinteytyksen suhteen ja olen onnistunut. Laihduin 50 kg
 
Mulla on 20,7 ja olen tähän nyt aika tyytyväinen. Pinoindeksi on noussut pykälällä, kun olen alkanut ahkerasti treenaamaan. Ja kroppa on kyllä nyt paremman näköinen kuin silloin, kun BMI oli jotain 18,5-19,5 hujakoilla.
 
hmh
Mulla nyt noin 22,7. En ole tyytyväinen, koska läskiä löytyy. Kyllä saisi 2-3 pykälää olla alempi, ehkä noin 19-21 riippuen lihasten määrästä. Tällä hetkellä ne on ihan peruskunnossa.
 

Yhteistyössä