Painosta, kumpaako olisitte mielummin?

Eli jos olis kaksi vaihtoehtoa: 5kg alipainoinen tai 5kg ylipainoinen. Niin kumpaako mielummin olisitte? Ja tarkoitan, että normipainon ääripäiden yli menisi nämä. Jos alin paino esim. 53kg ja ylin 70, niin sitten olisi ne vaihtoehdot 48kg ja 75kg.

Mä olisin mielummin 5kg ylipainoinen. Mä haluan pitää muodot enkä halua olla mikään laiheliini jonka luut näkyy.
 
No mä olen tähänastisesta elämästäni suurimman osan ollut alle 10 kiloa alle painoindeksin normaalirajan.

Se viisi kiloa alle kuulostaa hyvältä.
Nyt olen juuri ja juuri normaali.

Ja tästä en missään tapauksessa aio pulskistua.
Minä haluan olla hoikka. (Ja kaunis silti)
 
p
itse olisin kyllä mielummin alipainoinen. Jotenkin laihana olo on paljon mukavampaa, löytää sopivia vaatteita helpommin ja ei kokoajan tarvi miettiä mistä pursuaa.
Itse nyt raskaana rv27 ja ei oo yhtään kivaa kun oon 15kg lihonu, kädetkin on kun tukit. vituttaa tämä mässäily. Heikko luonne kun lihoo ja lihoo vaan.
 
vieras
Hmm, vaikea valita. Tällä hetkellä olen reilusti ylipainoinen joten olisin tyytyväinen jos saavuttaisin tuon 5 kg ylipainoa eikä tätä 30 kg. Joskus tosin olisi kiva olla oikein hoikassa kunnossa. Ennen lihoamistani painoin aina saman verran kuin oli senttejä päälle metrin pitkä esim. 156 cm niin 56 kg.
 
Rukoilijasirkka
Ollakseni 5 kiloa ylipainoinen minun pitäisi painaa 62,5 kiloa. Nyt painan 43 kiloa, joten en todellakaan tuntisi oloani mukavaksi noin. Ollakseni taas 5 kiloa alipainoinen, minun pitäisi painaa hieman alle 38 kiloa. 38 kiloa olen painanutkin, eikä sekään ollut kiva juttu. mutta mieluummin siis ali, kuin yli.
 
Oikeasti se oliis kyllä ihan kamalaa. :ashamed: (siis ylipainoisena olo)

Jos viimeisilläni raskaana painoin 69 kiloa ja sekin oli tuskaa jaloille (ja vielä olin normaalipainon rajoissa), en halua kuvitellakaan, miltä ylipainoisena elo tuntuisi.

*tökkää sipsipussin kauemmas*
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Eli jos olis kaksi vaihtoehtoa: 5kg alipainoinen tai 5kg ylipainoinen. Niin kumpaako mielummin olisitte? Ja tarkoitan, että normipainon ääripäiden yli menisi nämä. Jos alin paino esim. 53kg ja ylin 70, niin sitten olisi ne vaihtoehdot 48kg ja 75kg.

Mä olisin mielummin 5kg ylipainoinen. Mä haluan pitää muodot enkä halua olla mikään laiheliini jonka luut näkyy.
Ilman muuta alipaino. Vaatteet näyttää hyviltä ja on kevyt liikkua, juosta jne. En tykkää ylipainosta yhtään, siis itsellä, muiden kilot ei haittaa. Nyt normipainon alarajalla ja alipainon puolella monesti ollut.
 

Yhteistyössä