Painosta näillä viikoilla..

rv 26+6 ja tullu vähän yli 7 kiloa lisää painoa!! :headwall: |O
Äitiysoppaan mielestä se on normaalia että tähän mennessä paino nousis
7-10kg mutta kun tuolla meillä lokamassuissa monella on noussut tyyliin 4kg tai alle..Ja kun oon tutuilta kysyny niin heilläkin jotain 3-5kg näillä viikoilla paino noussut.
Siis oonko joku friikki taasen?!? :|
Enkä syö mitenkään 24/7.. :/
 
Tulimieli harmaana
No mä en itseäni syömällä lihottanu, mutta 20 kiloo turposin raskausaikana niin että humpsahti...noilla viikoilla siis oli myös tullut jo paljon painoa. Mutta kyllä ne kilot sitten tosi pian lähti. Nauti raskaudesta...saa olla iso ilman että kukaan tulee (toivottavasti) avautumaan ;).
 
nora
mulla viikot 22+ ja paino noussut jo 7kg.Kahdessa ekassa raskaudessa kaiken kaikkiaan paino noussut 12kg vauvan syntymään mennessä.Ylipainoa ei ole ollut ennen raskauksia,eikä niitten jälkeen.
 
vieras
Mulla oli tuohon mennessä tullut painoa yli 6kg ja kokoaikana sitä tuli yhteensä 9kg. Vauvan synnyttyä painoa oli 4kg enemmän kuin alussa ja kuukaudessa kaikki oli pois.
 
Mulle sanottiin taas, että pitäis tulla painoa enemmän lisää. Ekasta tuli siis kaiken kaikkiaan 9kg ja tokasta 3kg, eikä ollut mitenkään hirveästi ylipainoa, n. 5kg.
Jokainen kuitenkin on yksilönsä, kaverille tuli koko raskaudessa 30kg, et varmasti oli reilusti yli 10kg jo tuossa vaiheessa. =)
 
Hei, ei mitään stressiä painonnoususta. Sen kuuluukin nousta, toisilla nousee enempi, toisilla vähempi. Ei kannata vertailla muihin omaa raskautta. Lohdutukeksi voin sanoa, että mulla tuli raskaana ollessa +22kg, joista puolet jäi laitokselle jo. Ja tosi nopeesti putosi lisää koko ajan. Alle 4kk meni, kun olin jo entisessä painossa.

Muoks. ja ite söin raskaana ollessa ainakin loppuvaiheessa tosi vähän, ei ollut juuri ollenkaan ruokahalua. Silti painoa tuli jopa 3kg/vko..
 

Yhteistyössä