Pakko kehua ifiä siis vakuutusasiaa

Mun kuivurille kävi onnettomuus kun lapsi pudotti sellasen lasilämpömittarin missä oli sisällä mineraalitärpättiä. Pestiin sitä sitte froteeräsyillä ja nakkasin ne pyykkikoneeseen suoraan ja teini purkas sen ohjeman jälkeen kuivuriin ja kuivuri päälle :/
No sitte huomattii että sekä pesukone että kuivuri haisee niin maan perusteelliseseti tärpätille. Pesukoneen sain joten kuten pesemällä monta monta monta kertaa hajuttomaksi. Mutta kuivuri meni pilalle kokonaan, se ei lähde millään hajuttomaksi ja kaikki muoviosat haisee edellee tosi vahvasti tärpätille+jos sen laittaa päälle koko kämppä löyhkää (ja pyykki).

No eilen illalla tein tossa 22 tienoissa netissä vahinko ilmon ifiin missä mulla on kotivakuutus ja tänä aamuna tuli tossa 10 maissa tekstiviesti että korvaushakemus on käsitelty ja rahat maksetaan tilille se ja se huomenna :D :D
Oikeesti mulla on ollu parissaki firmassa vakuutukset ja aina on saanu tapella jos on jotaki vahinkoa käyny. Tää on kyllä tosi mahtava :D
 
Meillä on ollu iät ja ajat If ja hyvin ollaan saatu korvauksia, sekä yritykseni vakuutukset on siellä, eikä ole ollu mitään ongelmaa, joillakin on ja jokaisessahan vak.yhtiös on omat "ehkä" huonoasiat..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis oikeesti if on paska firma.
Ai kuinka niin? :eek:
Huono maksaja. Minulle jättivät maksamatta toistakymmentä tuhatta euroa. Ifillä ko vahingossa eri linja kuin muilla yhtiöillä jotka olisivat maksaneet tuon maintsemani summan.
No sulle se sattu huonosti mut ei kaikille, joten o turha yleistää..
 
Onni yksillä kesä kaikilla
Voi juma. Täytyy varmaan vaihtaa yhtiöö. Meillä kotivakuutus Pohjolassa, pesukone hajosi kun siirrettiin sitä ylhäältä alas (toimi siis hyvin ennen tätä rumbaa), laitoin korvaushakemuksen, niin ne vaatii korjauksesta kustannusarvion joka maksaa 95?, ennenkun käsittelyä jatketaan. Muuten varmaan oisin roudannu kierrätykseen koko paskan, mut kun on aika uusi kone (4v) ja helevetin kallis...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis oikeesti if on paska firma.
Ai kuinka niin? :eek:
Huono maksaja. Minulle jättivät maksamatta toistakymmentä tuhatta euroa. Ifillä ko vahingossa eri linja kuin muilla yhtiöillä jotka olisivat maksaneet tuon maintsemani summan.
No sulle se sattu huonosti mut ei kaikille, joten o turha yleistää..
En ole ainoa joka on kärsinyt ifin menettelytavoista. Pörssiyrityksen täytyy niistää jokainen euro pois vakuutuksenottajilta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis oikeesti if on paska firma.
Ai kuinka niin? :eek:
Huono maksaja. Minulle jättivät maksamatta toistakymmentä tuhatta euroa. Ifillä ko vahingossa eri linja kuin muilla yhtiöillä jotka olisivat maksaneet tuon maintsemani summan.
No sulle se sattu huonosti mut ei kaikille, joten o turha yleistää..
En ole ainoa joka on kärsinyt ifin menettelytavoista. Pörssiyrityksen täytyy niistää jokainen euro pois vakuutuksenottajilta.
noita löytyy ihan mistä vakuutusyhtiöstä tahansa, olisi ihme jos ei jostain vak.yhtiöstä olisi mitään sanomista tullut koskaan koko aikana olemisesta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis oikeesti if on paska firma.
Ai kuinka niin? :eek:
Huono maksaja. Minulle jättivät maksamatta toistakymmentä tuhatta euroa. Ifillä ko vahingossa eri linja kuin muilla yhtiöillä jotka olisivat maksaneet tuon maintsemani summan.
No sulle se sattu huonosti mut ei kaikille, joten o turha yleistää..
täällä myös eräs jolla on todellakin huonot kokemukset ifistä. en kyllä kellekään voi suositella kop. yhtiötä.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis oikeesti if on paska firma.
Ai kuinka niin? :eek:
Huono maksaja. Minulle jättivät maksamatta toistakymmentä tuhatta euroa. Ifillä ko vahingossa eri linja kuin muilla yhtiöillä jotka olisivat maksaneet tuon maintsemani summan.
No sulle se sattu huonosti mut ei kaikille, joten o turha yleistää..
täällä myös eräs jolla on todellakin huonot kokemukset ifistä. en kyllä kellekään voi suositella kop. yhtiötä.
tarkoitan siis ko. yhtiötä... pahuksen kirj.virhe.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis oikeesti if on paska firma.
Ai kuinka niin? :eek:
Huono maksaja. Minulle jättivät maksamatta toistakymmentä tuhatta euroa. Ifillä ko vahingossa eri linja kuin muilla yhtiöillä jotka olisivat maksaneet tuon maintsemani summan.
No sulle se sattu huonosti mut ei kaikille, joten o turha yleistää..
En ole ainoa joka on kärsinyt ifin menettelytavoista. Pörssiyrityksen täytyy niistää jokainen euro pois vakuutuksenottajilta.
noita löytyy ihan mistä vakuutusyhtiöstä tahansa, olisi ihme jos ei jostain vak.yhtiöstä olisi mitään sanomista tullut koskaan koko aikana olemisesta
Puhun lähinnä eräästä tietystä vahinkotyypistä jossa ifillä on täysin erilainen linjaus kuin muilla yhtiöillä. Kyseessä on isot rahat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Meillä if on kyllä toiminut kuin junan vessa. Vesivahingon jälkeenkin korvaus saatiin parissa päivässä.
Mulle on myös tullu aina korvaukset vikisemättä ja tää uusin oli minusta tosi nopea käsittely =) muutamassa tunnissa tuli päätös.

Mulla on joskus ollu mm. pohjolassa ja siellä oli aina joku vialla et kesti tosi kauan saada päätökset ja korvaukissa oli aina joku pykälä et ei tullukkaan korvausta tjtn.
 
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Meillä if on kyllä toiminut kuin junan vessa. Vesivahingon jälkeenkin korvaus saatiin parissa päivässä.
Mulle on myös tullu aina korvaukset vikisemättä ja tää uusin oli minusta tosi nopea käsittely =) muutamassa tunnissa tuli päätös.

Mulla on joskus ollu mm. pohjolassa ja siellä oli aina joku vialla et kesti tosi kauan saada päätökset ja korvaukissa oli aina joku pykälä et ei tullukkaan korvausta tjtn.
Sama juttu. Meillä on iffin ikuvanha kotivakuutus eli joustoturva. Siinä on sellainen älyttömän hyvä pykälä, että korvaus suoritetaan ilman ikävähennyksiä. Eli tavallisesti esim vesiputken vuotaessa korvauksen määrässä otetaan huomioon asunnon ja putkien ikä ja vanhaan asuntoon ei mitään korvausta saa. MEillä on tuossa vakuutuksessa lisäehto että korvataan ilman ikävähennyksiä. Tuommoista vakuutusta ei mistään enää saa, eikä siis kannata vaihtaa.
 
vieras
sain tapella tosissani lapsen tapaturman jälkeen mm. kuntoutuksien korvaamisista yms. joiden olisi pitänyt olla itsestään selviä että ne korvataan kun on kyse koulussa sattuneesta tapaturmasta, vakavasta sellaisesta. meinas mennä mieleterveys kun joutui jokaisesta päätöksestä soittamaan ja valittamaan ja lähettämään lisää selvityksiä aina vain uudelleen
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sain tapella tosissani lapsen tapaturman jälkeen mm. kuntoutuksien korvaamisista yms. joiden olisi pitänyt olla itsestään selviä että ne korvataan kun on kyse koulussa sattuneesta tapaturmasta, vakavasta sellaisesta. meinas mennä mieleterveys kun joutui jokaisesta päätöksestä soittamaan ja valittamaan ja lähettämään lisää selvityksiä aina vain uudelleen
No tuo on just niin :/ luulis että kun on vakuutus niin se kanssa korvaa vahingon sattuessa. Tosi kurjaa kun muutenki vaikeeta tollasessa tilanteessa ja vielä joutuu tappelemaan :|
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja Onni yksillä kesä kaikilla:
Voi juma. Täytyy varmaan vaihtaa yhtiöö. Meillä kotivakuutus Pohjolassa, pesukone hajosi kun siirrettiin sitä ylhäältä alas (toimi siis hyvin ennen tätä rumbaa), laitoin korvaushakemuksen, niin ne vaatii korjauksesta kustannusarvion joka maksaa 95?, ennenkun käsittelyä jatketaan. Muuten varmaan oisin roudannu kierrätykseen koko paskan, mut kun on aika uusi kone (4v) ja helevetin kallis...
eikös vakuutusyhtiö myös maksa sen kustanusarvion? Näin ainakin meillä...
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sain tapella tosissani lapsen tapaturman jälkeen mm. kuntoutuksien korvaamisista yms. joiden olisi pitänyt olla itsestään selviä että ne korvataan kun on kyse koulussa sattuneesta tapaturmasta, vakavasta sellaisesta. meinas mennä mieleterveys kun joutui jokaisesta päätöksestä soittamaan ja valittamaan ja lähettämään lisää selvityksiä aina vain uudelleen
No tuo on just niin :/ luulis että kun on vakuutus niin se kanssa korvaa vahingon sattuessa. Tosi kurjaa kun muutenki vaikeeta tollasessa tilanteessa ja vielä joutuu tappelemaan :|
kyseessä oli siis juuri if, josssa vakuutukset olivat. meillä ei ole yhtään ainoaa vakuutusta if:ssä eikä varmaan tule olemaankaan juuri noiden kokemusten vuoksi.
 
meillä vainnhyviiä kokemuksia ifistä. vanhomman pojan vakuutus siellä ja hällä ollut vakava korvakierre. vakuutus korvannut mutisematta (tietty ekasta kerrasta maksettiin omavastuu) kaikki kolme tuubitusta/risojen kita ja nielu poistot. lisäksi vielä kontrolli lääsärit ja nä kaikki käyty yksityisellä.
 

Yhteistyössä