Pakko näyttää teillekin tää kuva tytöstä ja lemmikistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:
on pistää nettiin lastensa kuvia? Eikö teitä yhtään arvelluta?
No anteeksi! Tää oli ensimmäinen - ja varmaan viimeinen- kerta kun olen laittanut lapseni kuvan nettiin. Mielestäni tämä kuva on kyllä aika "hillitty".En nyt ihan aatellu saavani heti näin jyrkkää kannanottoa, mutta kukin tyylillään. :(
 
äityli(sama kuin äsken)
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni mun:
Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:
on pistää nettiin lastensa kuvia? Eikö teitä yhtään arvelluta?
No anteeksi! Tää oli ensimmäinen - ja varmaan viimeinen- kerta kun olen laittanut lapseni kuvan nettiin. Mielestäni tämä kuva on kyllä aika "hillitty".En nyt ihan aatellu saavani heti näin jyrkkää kannanottoa, mutta kukin tyylillään. :(
No eihän tytön kuvan näyttäminen muille ole todellakaan mikään kyseenalainen juttu vaikka nettimaailmassa ollaankin. Onhan netissä monenlaisia kuvia ihmisistä ja lapsista.Ei nyt ihan hysteeriseksi passaa mennä vaikka halutaankin suojella lapsukaisiamme.

Siis ole rauhassa vaan. Minä ainakin tulin iloiseksi nähdessäni kuvan. :D Et todellakaan tehnyt mitään väärää.

 
Se nipo
mietin vaan tuon tarpeen ideaa. Itsellä ei onneksi ole vielä tuota tarvetta esiintynyt. Ja ps. jos laitat mitä tahansa nettiin voit olla varma, että tulee palautetta. Lapsesi on todella söötti, sen takia ihmettelenkin miksi laitat hänen kuvia nettiin. En tiennyt ettet tee tuota usein. Kunhan esitit huolestukseni. T. pedofiilin uhri
 

Yhteistyössä