pakko se vissiin on ite laittaa...

noita listoja tonne lastenhuoneeseen ja uskalettava vaan ottaa naulapyssy käteen ( koskaan en ole moista vekotinta käytänny ) enkä ole kyllä varma että saanko niitä edes laitettua :/ :/ olen tolle saakutin ukolle sanonnu niistä |O |O |O ja kaikki muu on tärkeempää kun noiden tyttöjen huone |O |O |O nyt mun isä haluu sitten huomenna sen paineilmaletkun takas kun tarvii sitä :/ :/
että mua raivostuttaa taas :headwall: :headwall:
kiva vaan kiivetä jonnekin katonrajaa ja huojus siel kun olen vielä raskaanakin :/ :/
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja bambiino:
noita listoja tonne lastenhuoneeseen ja uskalettava vaan ottaa naulapyssy käteen ( koskaan en ole moista vekotinta käytänny ) enkä ole kyllä varma että saanko niitä edes laitettua :/ :/ olen tolle saakutin ukolle sanonnu niistä |O |O |O ja kaikki muu on tärkeempää kun noiden tyttöjen huone |O |O |O nyt mun isä haluu sitten huomenna sen paineilmaletkun takas kun tarvii sitä :/ :/
että mua raivostuttaa taas :headwall: :headwall:
kiva vaan kiivetä jonnekin katonrajaa ja huojus siel kun olen vielä raskaanakin :/ :/
Pyydä jotain naapurin ukkoa tms?
 
se on siskollaan purkamas vessaa..sinne kyllä joutaa :kieh: :kieh: :kieh: ja on ollu kyllä tietonen että mun isä tarvii sitä letkuu ja aikaa on ollu laittaa niitä mutta ei ! |O |O joo jos en ketään saa niitä laitamaan ni ne jää kyllä sitten ikuiskis ajoiksi laitamatta sitten...kun ei edes oman velipojat voi auttaa edes sen vertaa...
 
jee asiat järjestykin hyvin !! iskä ei nyt tarvikaan sitä letkua ja velipoika lupas maanantaina tulla laittaa ne listat =) =) =)
kävi äsken kattomas mimmonen homma on.....kehu jopa mun laatasaumausta jonka tein ( 2 teen saumaan tein laastin ) ja koskaan en ole tehnyt nähny vaan :whistle: :whistle:
 

Yhteistyössä