Pakko tunnustaa: Mummeliisa saa minut todella ärsyyntymään

  • Viestiketjun aloittaja Argh
  • Ensimmäinen viesti
Onneksi Mummeliisa kirjoittaa omalla nikillään, joten hänen juttunsa on helppo skipata jos niistä ärsyyntyy. Silleen kun mä skippaan 80% joidenkin tyyppien jutuista :snotty: ja pitäis perkule skipata ne loputkin 20%.
 
Mua ei kiinnosta lukea vastauksia, mutta alotukseen sen verran, että mä ainaki tykkään mummeliisasta. Se on niitä harvoja tällä palstalla, kuka ei hauku täällä kaikkia, yritä koko aikaa haastaa riitaa, eikä sille oo tärkeintä ulkonäkö, raha, jne. Musta ois ihanaa päästä ihan oikeesti näkemään mummeliisa, ja saada jutella. :)
 
"vieras"
Onneksi Mummeliisa kirjoittaa omalla nikillään, joten hänen juttunsa on helppo skipata jos niistä ärsyyntyy. Silleen kun mä skippaan 80% joidenkin tyyppien jutuista :snotty: ja pitäis perkule skipata ne loputkin 20%.
Toimin samoin. En lue aloituksia, jotka ärsyttää. Annan niiden olla. Täälähän on ihan huippurassaavia persoonia, mutta en lue heidän tyhjänpäiväisyyksiään ja itsensä esilletuontia. Kätevää ja kivutonta.
 
"vieras"
Elämä nyt vaan on semmoista, että aina löytyy joku, jonka mielestä teet jotain väärin ja joka ei pidä sinusta. Se on ihan OK, mutta tällaiset suoranaiset mollauskeskustelut ovat hieman lapsellisia. Ihan sama mollataanko täällä Mummeliisaa tai Savannaa, toivon ettette te mollaajat ole livenä noin kärkkäitä arvostelemaan, varsinkaan liian voimakkain sanankääntein ja ilman rakentavaa palautetta. ''Sä oot perseestä'' on typerän ihmisen kommentti.
 
Mie tykkään Mummeliisasta. Onneksi jokaisella saa olla oma mielipiteensä.

Yleisesti vain olen alkanut miettimään, mikä on palstalaisten keski-ikä... Kettuilua ja suoraa haukkumista ilmenee täällä huomattavasti enemmän kuin esim. ala/yläasteella olevien lasten kesken. Mikä on sinällään huvittavaa´, mutta vielä enemmän surullista.

Ja kuinka paljon täälläkin puhutaan siitä, kun jonkun lapsi on joutunut esim. kiusatuksi. Kun on toinen muksu sanonut toiselle pahasti. Ja vanhemmat kiehuvat kiukusta tai ovat pahoilllaan siitä syystä. Sitten itse käyttäydytään täällä aivan samalla tavalla.

Milloin kohteena on palstalainen, milloin julkkis. Eläköön sananvapaus :headwall:

Juu meni ot mutta tätä olen pitkään mietiskellyt palstaa lukiessani.
 
heiii
Mä tossa niin tuskissani halusin lukea paritteluketjua et unohdin sanoa mielipiteeni mummeliisasta :p Mummeliisa on sellainen ihminen jonka ystävä haluaisin olla :) Joskus kyllä ärsyttää - luonnollisesti - lukea täydellisistä päivistä, tai vaikka huonoistakin joista aina löytyy positiivinen puoli, jos itsellä on huono päivä ja kaikki päin peetä. Mut silti mä oikeasti jollain tavalla tykkään Mummeliisasta ja tosiaan, hän on varmasti täydellinen ystävä! Musta on kivaa lukea hänen juttuja ja blogiaki seuraan toisinaan.

Pidän myös Wicked Marysta, hän vaikuttaa kans tosi ihanalta ihmiseltä.
 
"vieras"
Kyllä Mummeliisakin osaa "vittuilla", ja hyvä niin. Tämä ketju nyt on vähän sellainen, että pitääkö tähän nyt ollenkaan sotkeutua, mutta antaa mennä. Mummeliisa on kiehtova persoona. Myönnän, että välillä provosoidun joistain yltiöymmärtäväisistä viesteistään ja välillä vähän siitä, että on kovin suvaitsevainen, mutta sieltä rivien välistä välillä tuikkaa esiin ne omat ja järkähtämättömät käsitykset, joihin elämänkokemuksensa syvällä valtuutuksella pyrkii sanomaan viimeisen sanansa ;)Mutta sehän on vain inhimillistä, niinhän me kaikki omasta yksityisestä vinkkelistämme tätä maailmaa katselemme. Ja lohdullista, että Mummeliisakin on inhimillinen ihminen. Kun itsensä asettaa alttiiksi, niin kuraa tulee niskaan, mitä tämä ketjukin osoittaa.
Mutta summa summarum, Mummeliisa you rock !!!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23248733:
Mua ei kiinnosta lukea vastauksia, mutta alotukseen sen verran, että mä ainaki tykkään mummeliisasta. Se on niitä harvoja tällä palstalla, kuka ei hauku täällä kaikkia, yritä koko aikaa haastaa riitaa, eikä sille oo tärkeintä ulkonäkö, raha, jne. Musta ois ihanaa päästä ihan oikeesti näkemään mummeliisa, ja saada jutella. :)
Mummeliisan klaanin onkin vähän vaikea loistaa ulkonäköasioissa.
 
my
Samaa konstia käytän kuin Anatolia :) en lue niitä aloituksia joiden kirjoituksista en pidä, kuten mummeliisa jonka aloitukset ja vastaukset ketjuissa on ihan helppo skipata - hyvin yksinkertaista :)
 
[QUOTE="vieras";23249126]Mummeliisan klaanin onkin vähän vaikea loistaa ulkonäköasioissa.[/QUOTE]

Ai? Sä oot varmaan täydellinen? Sen takia sä et varmaan laita kuvaaskaan nähtäville, ettei muut häikäistyis sun täydellisyydestäs. Mitä helvetin väliä on ihmisen ulkonäöllä? Senkö perusteella sä valittet ystäväs, miehes, ja muut?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;23249361:
Ai? Sä oot varmaan täydellinen? Sen takia sä et varmaan laita kuvaaskaan nähtäville, ettei muut häikäistyis sun täydellisyydestäs. Mitä helvetin väliä on ihmisen ulkonäöllä? Senkö perusteella sä valittet ystäväs, miehes, ja muut?
Älä nyt karvojas pudota! Kommentoin vaan tuota "...eikä sille oo tärkeintä ulkonäkö".
 

Yhteistyössä