Pakkomyyntiä

Löysin apulasta kivan tuntuisen koiran lahjoitetaan palstalta. Hinnaksi oli kuitenkin laitettu 50 euroa, mutta minusta se oli ihan luonnollista, että pieni korvaus koirasta otetaan, ei siinä mitään.
MUTTA! koiraa ei saanutkan 50, sen mukana olisi ollut pakko ostaa häkki, muuten koiraa ei saanut :eek: Ja tämä meille kerrtottiin vasta kun oltiin koira katsomassa ja alettiin sopia noutojärjestelyistä :whistle: Eipä sitten muuttanu meille se koira! Minusta se pakollinen kylkiäinen olisi pitänyt mainita ilmoituksessa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:
Mikäs häkin hinta oli?
No ei sekään ollu kun 50, muta muo ärsytti periaatteessa se, ettei ollu voinu ilmoitukseensitä laittaa, että koira+tarvikkeet 100 euroa. Miksi sitten vasta kun asia oli "pätetty" ja mä kysyi, etä kun ilmoituksessa oli jotain, että koira voidan tuoda, että tinkaako viellä siitä viidestäkympistä, kun mä haen, ettei tarvi tuoda parin tunin matkan päähän -ja nällä bensan hinoilla se äkkiä maksakin sen 50- ilmoitti että koira ei sit lähde ilman tota häkkiä ja toi häkki on sit 50 euroa ja yhteensä on saatava 100 euroa.
Mä kun en olis lähteny kattomaan koiraa, joka maksaa 100 euroa, mutta 50 euron koiraa kyllä. Nyt kun ei satu olemaan käteistä vapaana, kun noihin lapsilisiinkin on viellä aikaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja timantit:
Olisitko voinut itse myydä häkin jos sille ei olisi ollut tarvetta? Oliko häkki niin kallis sijoitus että kannatti jättää koira sinne, mihin varmaan jo ihastuitte kun olitte "kauppoja" jo hieromassa?
No ei se niin kallis ollu, kyllä mä sitä mietin, mutta mulla ei oikeesti ollu käteistä vapaana nyt kun se 50, mikä siinä ilmoituksessa luki ja mihin olin henkisesti varautunu.

 
Pöhkyrä
No olis kyllä pitänyt ilmoittaa aiemmin! Tulee heti mieleen että myyjä ajatteli helpot rahat kääräistä "kiristämällä". Moni on varmaan ostanutkin sen häkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pöhkyrä:
No olis kyllä pitänyt ilmoittaa aiemmin! Tulee heti mieleen että myyjä ajatteli helpot rahat kääräistä "kiristämällä". Moni on varmaan ostanutkin sen häkin...
Juu, jotenkin tuli mullekin sellanen olo että oli vasta ilmoituksen laittamisen jälkeen hokannu että haluakin koirasta hinan ja päättäny sillä häkillä järjestää asian :/
 

Yhteistyössä