Paljastanko itseni?

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
voi että sie oot peikkis ihana! :heart: :hug: mie niin tykkään siusta... :D
Mutta ovathan kaikki kuitenkin edelleen sitä mieltä että minä peikkis olen ihana? :| :'( :( :whistle: Kökköä, kun kerrankin musta sanotaan täällä kauniisti niin heti tulee riita ja vielä jotenkin muhun liittyen. :( Teiltä menee nyt tämän ketjun pääpointti ohi, eli siis mun ihailu. :D
oot vieläki ihana :heart: ihan yhtä ihanaku ennenki! saanko mie tulla siun viekkuun soffalle kattomaan sitä beebeetä? pliis.... =)
Tottahan toki, jos kaapista löytyy niin ota poppareita matkaan ennen kuin lähdet tänne päin tulemaan! :)
 
haloo naiset
Oletteko aikuisia? Miten voitte olla noin tosikkoja, että saatte riidan aikaiseksi keskustelupalstalla? Vai onko kuitenkin huumoria mukana ja minä olen nyt se tosikko :(
ja se vielä piti kysymäni että onko aleksandra= lisse?
 
päätön ratsumies
Alkuperäinen kirjoittaja haloo naiset:
Oletteko aikuisia? Miten voitte olla noin tosikkoja, että saatte riidan aikaiseksi keskustelupalstalla? Vai onko kuitenkin huumoria mukana ja minä olen nyt se tosikko :(
ja se vielä piti kysymäni että onko aleksandra= lisse?
on se :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo naiset:
Oletteko aikuisia? Miten voitte olla noin tosikkoja, että saatte riidan aikaiseksi keskustelupalstalla? Vai onko kuitenkin huumoria mukana ja minä olen nyt se tosikko :(
ja se vielä piti kysymäni että onko aleksandra= lisse?
on se :headwall:
Lissen profiili

http://keskustelu.kaksplus.fi/profiili-24de6f1c-4c99-4a99-a7b3-9e2d5b19a47b

 

Yhteistyössä