paljon maksaa reiman välikausihaalarit? kokemuksia? Veisin systerille lahjaks, kokoo 80

  • Viestiketjun aloittaja "pikkusisko"
  • Ensimmäinen viesti
"pikkusisko"
Systerillä on nyt tiukkaa(ja meillä taas ei) joten kysyin et olisko jotain mitä se tarviis niin voisin ostaa jotain vähän "parempaa" ettei tarvii sen päivystää ale koreja ja sanoi et reiman välikausihaalari olis kiva... Sanoi et kelpaa kyllä ihan joku "merkitönkin" mutta ajattelin nyt käydä ostamassa sitä reimaa kun kert tykkäis. Löytyykö niitä muualta ku Jesper juniorista? no sieltä ainakin. Mut kertokaapa nyt minkä hintaisia ootte nähny ja ostanu???
 
On niitä muuallakin,ainakin cittarissa ja minä ostasin sitä Reimatecia,parempi kangas...ja hinnat tosiaan 80-130 välillä...Lassietec on yhtä hyvä laatusta ja ehkä hinpun verran edullisempi!
Ja kaunis ele sinulta :)
 
Viimeksi muokattu:
ap
oon nyt vähän tyhmä mut mitä eroa on ReimaTec ja Reima sanalla? Ku systeri puhu reimasta niin onks sama juttu jos ostan ReimaTecin niinku suositeltiin? Mulla ei oo omia lapsia joten on asiat vähäsen hukassa!
 
ap
okei kiitos NellaLinnea selvennyksestä. Täytyy huomenna lähteä nyt pari juttua viisaampana shoppailemaan sitä haalaria. Ja oli muuten kiva tieto että niitä voi löytää myös Cittarista! Toivottavasti löytyy kivan näkösiä! (meillä onneks prikulleen sama maku systerin kanssa että uskallan sen omin päinkin ostaa).
 

Yhteistyössä