Paljon tulot/henkilö?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja himmeli:
paljonko teidänmielestä tienaa keskiverto perhe kuukaudessa kun molemmat vanhemmat käy töissä? nettona käteen?? kovasti täälä on hyvin tienaavia,tuskin kukaan on minimi palkalla.

mies tienaa kait keskivertoo paremmin kun saa 3000? käteen kuukaudessa? itse en ole töissä,olen äitiyslomalla. mutta kun meen en tienaa kuitenkaan kun vähän,vain n. 1400kk
Mä luokittelen itseni pienituloiseksi, keskivertotulot voisi olla jotain 500-1500 e nettona käteen per nokka ja tämä tietenkin suhteutettuna siihen kuinka monta perheenjäsentä on ja kuinka moni tienaa. Yli 1500 e nettona käteen hankkivat on musta suurituloisia, siis perheelliset. Yksin asuvalle tai lapsettomalle parille tuo 1500 e per nokka ei vielä ole paljon.
 
no nii, pikaisen laskelman jälkeen mun ja typyn yhteen lasketut tulot on 510e, eli siis 255e/nuppi :D . tuohon ei oo otettu huomioon asumistukea, mutta vuokraanhan se kokonaan menee ja osaa jää itelleki maksettavaks..
 
hmmm..
mä sain nopeesti ynnäten 640e ja perheessä 5 henkee. Mä vaan en kuollakseni tajua, miten hitossa joka kuu menee laskemiseksi, saako kaikki laskut hoidttuu ilman nälkävyötä tiukalla. Asumiskulut/asuntokulut tosin vie sen 1300e sen siliän tien, sit auto, vakuutukset (lapsilla on kaikilla vakuutukset)...
Ja oon vielä niin inhotus, et laitan omaan kannikkaan tai sen paremmaks muokkaamisen eteen 50e/kk.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja himmeli:
paljonko teidänmielestä tienaa keskiverto perhe kuukaudessa kun molemmat vanhemmat käy töissä? nettona käteen?? kovasti täälä on hyvin tienaavia,tuskin kukaan on minimi palkalla.

mies tienaa kait keskivertoo paremmin kun saa 3000? käteen kuukaudessa? itse en ole töissä,olen äitiyslomalla. mutta kun meen en tienaa kuitenkaan kun vähän,vain n. 1400kk
Mä luokittelen itseni pienituloiseksi, keskivertotulot voisi olla jotain 500-1500 e nettona käteen per nokka ja tämä tietenkin suhteutettuna siihen kuinka monta perheenjäsentä on ja kuinka moni tienaa. Yli 1500 e nettona käteen hankkivat on musta suurituloisia, siis perheelliset. Yksin asuvalle tai lapsettomalle parille tuo 1500 e per nokka ei vielä ole paljon.
Tarkoitatko siis että jos vanhemman tulo on nettona 1500e tai enemmän, niin on suurituloinen? :eek: Vai siis perheen sisällä/nokka se 1500e?
Mulla on lähihoitajana palkka yli 1500e/kk, enkä todellakaan ole suurituloinen :/

 

Yhteistyössä