Paljon veikkaisit painokseni?

[QUOTE="vieras";23243276]Hyvältä ja sopivalta näytät :)[/QUOTE]

Kiitti :) 4kg on paino noussut ja sen pitäs olla ok, mutta mieli nyt ei tajua sitä. Mikähän siinä on että naisille se puntarin lukema on niin tärkeä vaikka peilikuvan PITÄISI kertoa onko hyvä.
 
Hoikalta ja hyvältä näytät :hug:

Mulla puntari näyttää 59 ja pituus on 167 cm. Mieli tosiaan tekee tepposia. Olen nyt kakkosen jälkeen laiduttanut sen mitä synnäriltä jäi, eli 8 kiloa. En silti jotenkin "näe" eroa vaikka täytyyhän sitä olla. Mä myös treenaan paljon. Mulla myös nuoruudesta syömishäiriötausta.
 
veikkaus
70kg? Itse oon ihan samanpituinen ja vartaloltanikinihan saman mallinen ja näytän tuolta, kun olen about normipainon ylärajoilla. Eli ei pyöreä, mutta ehkä hieman pehmeä.
 
Hoikalta ja hyvältä näytät :hug:

Mulla puntari näyttää 59 ja pituus on 167 cm. Mieli tosiaan tekee tepposia. Olen nyt kakkosen jälkeen laiduttanut sen mitä synnäriltä jäi, eli 8 kiloa. En silti jotenkin "näe" eroa vaikka täytyyhän sitä olla. Mä myös treenaan paljon. Mulla myös nuoruudesta syömishäiriötausta.
Jep, en minäkään nää oikeen mitään eroja painojen vaihtelusta.. Treenaan myös aika paljon, ja rasvaprossat on alarajoilla, mitä ihmettelen koska sitä löllöä kuitenkin löytyy.
 
"Betty"
Tuohon painonvaihtelun näkemiseen peilistä.. Mä näen heti jos on tullu/lähteny pari kiloo. Nyt paino on noussut 2kg ja ero on huomattava! Ihan normaalisti en minäkään kai painoon suhtaudu kun pari kiloa saa aikaan ahdistusta. Varsinkin kun ylipainoa ei ole.
 
[QUOTE="Betty";23243465]Tuohon painonvaihtelun näkemiseen peilistä.. Mä näen heti jos on tullu/lähteny pari kiloo. Nyt paino on noussut 2kg ja ero on huomattava! Ihan normaalisti en minäkään kai painoon suhtaudu kun pari kiloa saa aikaan ahdistusta. Varsinkin kun ylipainoa ei ole.[/QUOTE]

Minä en nää sitä vaihtelua, PAITSI jos käyn puntarilla, siiten se tunne tulee heti.
 
Tarkoitus ei ole kehuja kalastella , mutta kiitos kannustuksista :) Juuri tuon syömishäiriö taustan takia, halusin puoluettomia mielipiteitä. En vaan nää totuudenmukaista kuvaa fyysisestä olemuksestani. Ehkä tämän kanssa oppii elämään. Toivon vaan etten sairastu uudelleen enää ikinä.
 

Yhteistyössä