Paljon veikkaisit painokseni?

Jos minä painaisin yli 70kg, näyttäisin jo isohkolta. Sitten tulisi veikkauksia jo että painoa on 80kg :whistle: Lihasmassaa on aika paljon, ja siihen jos lihoisi ihan puhdasta läskiä 10kg niin isolta näyttäisi , varsinkin kun on pituutta.
Hassua miten erilaiselta näyttää ihmisten silmään. Jakautunut 60kg ja 70kg veikkauksiin.
Pitkän aikaa en mitannut painoani juuri sen takia että sitten se elämä alkaa pyörimään sen ympärillä. Pitäskö heittää vaaka roskiin? :D

Mikä viha-rakkaussuhde naisilla on vaakaan!?!?!? (ja onko miehillä sellaista?)
 
[QUOTE="Mamma italiana";23251171]valokuva ei kerro mitààn. valokuva voi vààristàà paljonkin. lisàksi en ikinà kysyisi palstalta mielipiteità kropastani, itse tiedàn paremmin.[/QUOTE]

Onneksi olkoon, sinulla on varsin hyvä itsetunto, ja et ole kärsinyt syömishäiriöstä:flower:
 
[QUOTE="Mamma italiana";23251171]valokuva ei kerro mitààn. valokuva voi vààristàà paljonkin. lisàksi en ikinà kysyisi palstalta mielipiteità kropastani, itse tiedàn paremmin.[/QUOTE]

oliko tuossa jotain vikaa vai ?
mun mielestä ei ollenkaan.. :p
 
en tiedä
mut minun mielestä kun itseeni vertaan niin aika tuhdissa kunnossa olet. Kannattaisi pudottaa painoa niin näyttäisit tosi hyvältä. Itse olen 172 cm ja 56kg ja tämä paino on juuri sopiva minun pituiselleni. Sinulla olisi hyvä olla jotain 54 kg,niin voisi olla hyvä.
älä hyvä ihminenkäytä tuollaisa hametta/mekkoa oilla jaloilla. kiinteytystä ja painoa pois niin sitten tuo mekko päälle vasta.
 
"Mamma italiana"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23251255:
oliko tuossa jotain vikaa vai ?
mun mielestä ei ollenkaan.. :p
ei missààn nimessà mitààn vikaa, mutta kyllà sen tietàà mihin nàmà ketjut yleensà pààtyvàt, eikà vain? juuri ap puhui itsetunto-ongelmista (niin ainakin ymmàrsin)
 
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä;23251263:
mut minun mielestä kun itseeni vertaan niin aika tuhdissa kunnossa olet. Kannattaisi pudottaa painoa niin näyttäisit tosi hyvältä. Itse olen 172 cm ja 56kg ja tämä paino on juuri sopiva minun pituiselleni. Sinulla olisi hyvä olla jotain 54 kg,niin voisi olla hyvä.
älä hyvä ihminenkäytä tuollaisa hametta/mekkoa oilla jaloilla. kiinteytystä ja painoa pois niin sitten tuo mekko päälle vasta.
älä nyt tätä ainakaan kuuntele :O
 
Heh, on minulla itsetunto ongelmia ajoittain, mutta juuri tuosta laihduttamisen pakkomielteestä olen pikkuhiljaa yrittänyt päästä eroon, nyt vaan on vaikea totutella peilikuvaan kun olen tarkoituksella hankkinut rasvakerrosta (vaikka se on ahdistavaa). Aiemmin palelti ja olin koko ajan kipeänä ja muisti pätki, en missään nimessä halua painaa alle 60kg enää. En vaan ole vielä tottunut uuteen peilikuvaan ja vaikea nähdä totuuden mukaista kuvaa. No eipä se totuuden mukainen kuva taida olla tuokaan minkä tänne laitoin, mikä lieneekin päähän pisto. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä;23251358:
Jaa miksi ei pitäisi kuunnella?? Haluat hänen olevan tuhti, niinkö??? 62 kg on aivan liikaa aloittajalle painoksi
ap ei ole tuhtia nähnykkään, jossain on vikaa ja heittoa jos noin ajattelee. eikä painoa selvästikkään ole liikaa, vaan sopivasti.
 

Yhteistyössä