Paljonko äidit kotona saavat rahaa?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
saan nettona noin 1800. lomautettu.
Sulla on varmaan ollut ihan hyvä palkka, kun noin paljon saat lomautettuna :eek:

Oma palkkani 2500 ja laskin, että mikäli jäisin työttömäksi, olisi minun ansiosidonnaiseni kuukaudessa hieman alle 1500 bruttona :(
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi laittaa mammarahakauden tuloja tai sitten kotihoidontuki tuloja tai siis ihan mitä vaan tuloja kunhan äiti on 24/7 lasten kanssa kotona =) ?
Mammarahakaudella 2300e brutto. Nyt 309e hoitorahaa. Talvella ehkä ansiosidonnaista, jos alan opiskella ja työnantaja suostuu opintovapaaseen :D.
 
ep
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
saan nettona noin 1800. lomautettu.
Sulla on varmaan ollut ihan hyvä palkka, kun noin paljon saat lomautettuna :eek:

Oma palkkani 2500 ja laskin, että mikäli jäisin työttömäksi, olisi minun ansiosidonnaiseni kuukaudessa hieman alle 1500 bruttona :(
Kai se riippuu siitäki kuin kauan on lomautettuna? Itte oon kerran, reilu vuosi sitten ollut 2viikkoa lomautettuna ja se meni kahdelle palkkakaudelle, joten ei mun tulost kamalasti ehtiny tippuu
 
4n äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ep:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
saan nettona noin 1800. lomautettu.
Sulla on varmaan ollut ihan hyvä palkka, kun noin paljon saat lomautettuna :eek:

Oma palkkani 2500 ja laskin, että mikäli jäisin työttömäksi, olisi minun ansiosidonnaiseni kuukaudessa hieman alle 1500 bruttona :(
Kai se riippuu siitäki kuin kauan on lomautettuna? Itte oon kerran, reilu vuosi sitten ollut 2viikkoa lomautettuna ja se meni kahdelle palkkakaudelle, joten ei mun tulost kamalasti ehtiny tippuu
olen kokonaan lomautettuna ollut jo monta kk. tuossa on mukana lapsilisä. mulla on aika iso veroprosentti, mutta en pidä palkkaani kummoisena. menot on karsittu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ep:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
saan nettona noin 1800. lomautettu.
Sulla on varmaan ollut ihan hyvä palkka, kun noin paljon saat lomautettuna :eek:

Oma palkkani 2500 ja laskin, että mikäli jäisin työttömäksi, olisi minun ansiosidonnaiseni kuukaudessa hieman alle 1500 bruttona :(
Kai se riippuu siitäki kuin kauan on lomautettuna? Itte oon kerran, reilu vuosi sitten ollut 2viikkoa lomautettuna ja se meni kahdelle palkkakaudelle, joten ei mun tulost kamalasti ehtiny tippuu
olen kokonaan lomautettuna ollut jo monta kk. tuossa on mukana lapsilisä. mulla on aika iso veroprosentti, mutta en pidä palkkaani kummoisena. menot on karsittu.
On tuo silti aika hyvin, minä saan vain 100 euroa enemmän kuukaudessa (pelkkää palkkaa siis) ja olen kokopäivä työssä ja luulin, että minun 2500 euron palkkani on hyvä.
 
Äippärahaa n. 1600 eur brutto (käteen 1100 e.) + lapsilisä 100e. On se kumma muuten kun äippärahasta viedään veroja 25%! |O Tiedän, tiedän... ei ole vähennyksiä ollenkaan joten siitä se tulee, mutta kyrpii kuitenkin.
 

Yhteistyössä