Paljonko BMI jos teistä lihava?

  • Viestiketjun aloittaja läskimamma
  • Ensimmäinen viesti
"jenny"
Riippuu ihmisestä. Yleisesti ottaen sellanen 25-27 on musta jo pullee ja sitten siitä ylöspäin lihava. Itse koen itseni löllykäksi vaikka BMI vaan 22. En vaan tykkää pehmeistä kohdista.
 
"mä"
Mun maailmassa on alipainoisia, normaalipainoisia ja ylipainoisia. BMI on varsin hyvin niiden haarukointiin sopiva työkalu.

"Mutta kun on raskaat luut." Painoindeksin normaalipainossakin on yli kymmenen kiloa liikkumisvaraa raskasluisille.
 
"vieras"
Sanoisin, että 22-23 ylöspäin. Itse olin ennen raskautta tuon 22, ja kyllä mulla ainakin vatsanseudulla oli hieman ylimääräistä. Mutta siis en kyllä lihavana itseäni pitänyt, joskaan en täysin timmissä kunnossa ollut, joten sanoisin että 23 ylöspäin on lihava.
 
mun mielipidettä
No tuohan riippuu puhtaasti vartalon mallista. Mun kaveri aina sanoo, että jos tissit on isommat kuin maha, ei ole lihava :D Ja mun mielestä oikeesti aika hyvin sanottu. Kyllä semmoset laudat, pömppövatsaiset laiheliinit näyttää "lihavammilta" kuin sit taas lievästi ylipainoinen tiimalasivartaloinen.
 
"vieras"
[QUOTE="piia";24288725]Zsori, mut ainakin kauniimmilta näyttää. Marilyn vs. twiggy[/QUOTE]
Miten saat Marilynistä hieman ylipainoisen, mutta tiimalasivartaloisen jos mitat olivat 166 cm ja paino alle 60 kg?

Kyllä hoikat pömppömasut näyttävät laihemmilta kuin kurvikkaat ylipainoiset.
 

Yhteistyössä