Paljonko maksaa tupakka-aski L&M sininen tai sitten valkoinen Marlboro?

  • Viestiketjun aloittaja umiz
  • Ensimmäinen viesti
umiz
Lopetin tupakoinnin vuodenvaihteessa. Motivoin just itseäni laskemalla mitä olen säästänyt.. Mutten edes tiedä paljon toi aski maksaa.. Poltin noin 27 tupakkaa päivässä. tai 25-30 eli paljon.
 
umiz
kiitoksia!
Eli olen ollut polttamatta 8 päivää 22 tuntia. Säästänyt olen rahassa noin 60 euroa MUTTA tätä en voi uskoa.. 240 tupakkaa jäänyt polttamatta. Ei helv.etti. Hirveä määrä.
 
umiz
[QUOTE="Nuu";29434293]Hienoa! Mullakin takana 3 savutonta vuotta ja keuhkot kiittää ja terveys. Millä lopetat?[/QUOTE]

Lopetan luomuna :)
Olen kokeillut pari vuotta sitten lääkkeillä (Champix), joka toimi hyvin, mutta masennuin sivuoireena pahasti elämäni ensimmäisen kerran. Ja muutaman kerran olen yrittänyt nikotiinivalmisteilla. Arvatkaa mitä. Yhtä hirveää tämä on kuin niiden nikotiinipurkkien kanssa. Ei yhtään silti hirveämpää vaikkei helpompaakaan. Ja pääsen nikotiinin koukusta, kun en ruoki sitä yhtään. Nyt siis kohta 9 päivää ja alkoi jo helpottaa, paitsi tänään on ollut vaikeaa.

Ja täytyy kyllä todeta, että tämä on varmaan vaikeinta mitä olen elämässäni tehnyt.
 
"Nuu"
Lopetan luomuna :)
Olen kokeillut pari vuotta sitten lääkkeillä (Champix), joka toimi hyvin, mutta masennuin sivuoireena pahasti elämäni ensimmäisen kerran. Ja muutaman kerran olen yrittänyt nikotiinivalmisteilla. Arvatkaa mitä. Yhtä hirveää tämä on kuin niiden nikotiinipurkkien kanssa. Ei yhtään silti hirveämpää vaikkei helpompaakaan. Ja pääsen nikotiinin koukusta, kun en ruoki sitä yhtään. Nyt siis kohta 9 päivää ja alkoi jo helpottaa, paitsi tänään on ollut vaikeaa.

Ja täytyy kyllä todeta, että tämä on varmaan vaikeinta mitä olen elämässäni tehnyt.
Kauanko poltit? Mää poltin 10 v, 10-12 savuketta päivä, nikotiinilaastarilla pääsin eroon, ei ollu pahoja hetkiä, kun alussa pari päivää, pääsin liiankin hyvin eroon :D
 
umiz
[QUOTE="Nuu";29434338]Kauanko poltit? Mää poltin 10 v, 10-12 savuketta päivä, nikotiinilaastarilla pääsin eroon, ei ollu pahoja hetkiä, kun alussa pari päivää, pääsin liiankin hyvin eroon :D[/QUOTE]

Poltin 22-23 vuotta. Olen jo lähemmäs 40v. Noin askin päivässä aiemmin, mutta muutaman vuoden olen polttanut reippaasti enemmän eli n. 25-30 savuketta päivässä.

En halua käyttää laastaria, koska haluan nikotiinista ja siitä koukusta EROON. Se on mulle kuin huume. Vakuuttelen koko ajan itselleni että EN TARVITSE SITÄ, vaikka kroppa väittää muuta :) En voi uskoa, että yhdeksäs päivä kohta täynnä ilman apuvälineitä vielä :)
 
umiz
Montako tupakkaa olet polttanut elämäsi aikana, tutkijoiden mukaan yksi tupakka lyhentää elinaikaa 17 minuutilla.
Niinpä! ja ajattele, että mummoni täyttää kohta 93 sauhuttelee vieläkin. Sanoi, ettei näe syytä enää lopettaa. Saas nähdä kuin vanhaksi elää vaikka minuutteja on mennyt savuna ilmaan.
Hirveä myrkky se kyllä on ja koukuttava, sitä ei välttämättä tajua, jos ei ole polttanut.
 
Lopetin tupakoinnin vuodenvaihteessa. Motivoin just itseäni laskemalla mitä olen säästänyt.. Mutten edes tiedä paljon toi aski maksaa.. Poltin noin 27 tupakkaa päivässä. tai 25-30 eli paljon.
Parikytä vuotta polttanu puoltoista askia päivässä... ja viikossa unohtaa mitä röökiaski maksaa?
Ei toi röökilakkos ainakaan muistilles o hyvää tehny.
 
umiz
Parikytä vuotta polttanu puoltoista askia päivässä... ja viikossa unohtaa mitä röökiaski maksaa?
Ei toi röökilakkos ainakaan muistilles o hyvää tehny.
Aisankannattaja,
Tuossa bannerissa tai laskurissa tarvitaan tavallisen askin hinta ja ostin aina niitä isoja askeja. En kyllä tiedä paljon sekään maksaa.. jotain 6 euroa? En tiedä mitä maitokaan maksaa tai veikkaan että noin euron/litra.

Tai muitakaan kulutushyödykkeitä tai tarvikkeita en tiedä, että mitä maksavat.. ENpä ollut koskaan edes tajunnut, etten tiedä. En kyllä koskaan seuraa tarjouksia tms. myöskään. Ehkä siksi en tiedä. Onko se outoa?

Muistan kyllä markka-ajoilta joitain röökiaskien hintoja. Ehkä mulla oli silloin niin vähän rahaa, että sillä oli merkitystä.
 
Ilio
40 vuotta yli sauhuttelin ja sitten alkoi mennä jo ketjussa, jopa ruokaa laittaessa piti poltella ja silloin riitti, Laastareilla piäsin erroon mitä ihmettelen vielläkin , jopa josku tekee mieli polttaa , kahvin ja ruuan jälkeen, se oli mulle rentoutumisen hetki kun en käytä alkoholia,,, niin sitä oli hyvä veruke että sai polttaa siitäkin edestä,,kannattaa lopettaa ainaskin yrittää, et tule katumaan.....
 
lopettanut
Upea juttu tuo lopettaminen :)

Lopetin yli 4v sitten ja yhtään ei enää kaipaa tupakkaa. Paremminkin ihanaa, kun ei tarvitse enää sommitella tupakkataukoja joka väliin aikatauluihin ja suunnitella kaikkia menemisiä ja tulemisia tupakointimahdollisuuksien mukaan.
 

Yhteistyössä