paljonko maksaisit olohuoneen matosta maximissaan?

  • Viestiketjun aloittaja kuvia myös
  • Ensimmäinen viesti
Hop
300e ja sen hintanen on kerran ostettukin.
Iso olohuone, jossa laaja yhtenein lattia. Jotenihan pikkumatot ei näytä hyviltä. Kunnonkokoiset onkin melko hinnakkaita.

Nyt kaksi Ikean nukkamattoa rinnakkain. (En löytänyt sivustolta tätä mattoa) Yksittäin olisi aivan liian pieni tähän tilaan. Kudottu nukka, kun sekottuu reunoista toisiinsa, ei heti huomaa, että kyseessä onkin kaksi mattoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tervehdys:
Ei minulla ole periaatteellista ylärajaa siitä mitä voisin maksaa siitä jos rahaa olisi. Ostaisin sellaisen joka miellyttäisi minua kaikin tavoin.
Mä mietin ensin vastaavani juuri näin, mutta sitten ajattelin, että en mä kuitenkaan kovin montaa sataa matosta maksaisi, vaikka rahaa ehkä olisikin...
 
hmm..
Olkkarin matto maksoi reilu 300, on iso ja isot matot ovat yllättävän kalliita. Keittiön matto taas maksoi 30 euroa, eli halpakin käy meille. Mutta jossain 400 eurossa menisi yläraja..
 
"mee"
Nykyinen matto maksoi 200€ ja se oli kotiäidin budjetin ylärajoilla. Enemmänkin voisin mieleisestä matosta maksaa sitten kun tulojakin on vähän enemmän. Ehkä kuitenkin maksimissaan joku 400-500€.
 

Yhteistyössä