Paljonko maksoitte hääkakustanne ja millainen se oli?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Meillä oli itse tehty kakku. Lainasin (vuokrasin ) kaaren muotoisen hääkakkutelineen leipomosta. Tein itse kakkupohjat. Likkakaveri täytti ja koristeli kakun. Meillä oli perinteinen kermakakku. Hillona oli survottuja mansikoita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Meillä oli itse tehty kakku. Lainasin (vuokrasin ) kaaren muotoisen hääkakkutelineen leipomosta. Tein itse kakkupohjat. Likkakaveri täytti ja koristeli kakun. Meillä oli perinteinen kermakakku. Hillona oli survottuja mansikoita.
oisko kuvaa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Meillä oli itse tehty kakku. Lainasin (vuokrasin ) kaaren muotoisen hääkakkutelineen leipomosta. Tein itse kakkupohjat. Likkakaveri täytti ja koristeli kakun. Meillä oli perinteinen kermakakku. Hillona oli survottuja mansikoita.
oisko kuvaa??
En jaksa nyt kaivella valokuvia. Oliskohan yhtään kuvaa missä näkyis pääasiassa tarjottavat. Voin laittaa huomenna jos löytyy.
 
Ei mitään hajua hinnasta, kuului pitopalvelun antimiin. Oli 4 kerroksinen mansikkakakku ja sitä jäi puolen täytekakun verran meille seuraavana päivänä syötäväksi. Vieraita n. 90.
tai voihan olla että niitä kerroskakkuja oli useampikin, mistä mie tiijän... :LOL:
 

Yhteistyössä