Paljonko nämä muka ovat maksaneet uutena?

  • Viestiketjun aloittaja Joo-o, joku rahastaa kivasti
  • Ensimmäinen viesti
Joo-o, joku rahastaa kivasti
Eikö muka Lindexillä maksa noi housut uutena jotain 3e ja toi takki ehkä 4e?
http://www.huuto.net/kohteet/lindex-velour-takki--housut-ja-legginsit-ruskeat-koko-80cm/147166716
 
vieras
noi housut maksaa muistaakseni 7,95 ja takki on sitten muutaman euron kallimpi. Niitä saa yleensä siihen ota 3 maksa 2 hintaan :) eli tohon settiin ois voinu mennä alunperin jotain 18 euroa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ööhh missä Lindexillä uutena (ei ale) noi on muka 3 tai 4 euroa? En ole kyllä koskaan nähnyt. Ja voisin maksaa tuosta setistä ihan hyvin 10e tai vaikka tuon ostaheti hinnan 15e, koska ruskea on hyvä väri :D
Ihan varmasti olen noita housuja nähnyt Lindexillä joskus 2e tai 3e kappale.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ööhh missä Lindexillä uutena (ei ale) noi on muka 3 tai 4 euroa? En ole kyllä koskaan nähnyt. Ja voisin maksaa tuosta setistä ihan hyvin 10e tai vaikka tuon ostaheti hinnan 15e, koska ruskea on hyvä väri :D
Ihan varmasti olen noita housuja nähnyt Lindexillä joskus 2e tai 3e kappale.
ALESSA VARMASTI! KOSKAAN EI OLE EI ALESSA MAKSANUT TUOTA HINTAA!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ööhh missä Lindexillä uutena (ei ale) noi on muka 3 tai 4 euroa? En ole kyllä koskaan nähnyt. Ja voisin maksaa tuosta setistä ihan hyvin 10e tai vaikka tuon ostaheti hinnan 15e, koska ruskea on hyvä väri :D
Ihan varmasti olen noita housuja nähnyt Lindexillä joskus 2e tai 3e kappale.
Kerro ihmeessä minkä paikkakunnan Lindexiltä niitä saa tuohon hintaan. Kipasen kiireen vilkkaan ostamassa ison nipun jos kerta tuohon hintaan irtoaa :)
 
myyjä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Ööhh missä Lindexillä uutena (ei ale) noi on muka 3 tai 4 euroa? En ole kyllä koskaan nähnyt. Ja voisin maksaa tuosta setistä ihan hyvin 10e tai vaikka tuon ostaheti hinnan 15e, koska ruskea on hyvä väri :D
Ihan varmasti olen noita housuja nähnyt Lindexillä joskus 2e tai 3e kappale.
Tuskinpa olet, jos ei ole jotain satunnaisia jämäkokoja alerekin viimeisinä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No voihan tuolla nettikaupassa olla kalliimpaa kuin Lindexin liikkeissä.
Mulla on kutina, että maksavat liikkeessä ihan samanverran. Meinaan tuota hintatasoa muistelin, mutta pakko oli tarkistaa nettikaupasta.

Ainakaan meidän lähistöllä olevissa liikkeissä ei ole koskaan maksaneet 2-4?/kpl, ei edes alessa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ja nettikaupassa ihan samat hinnat kuin muuallakin. Ihmenarinaa. Kaikki pitäisi ilmaiseksi saada :headwall:
No kyllä nyt ns. kirpputorikaupasta miksi lasken huutiksenkin niin pitäisi pitää halvempia hintoja. Älyttömiä tuollaiset hinnat!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ja nettikaupassa ihan samat hinnat kuin muuallakin. Ihmenarinaa. Kaikki pitäisi ilmaiseksi saada :headwall:
No kyllä nyt ns. kirpputorikaupasta miksi lasken huutiksenkin niin pitäisi pitää halvempia hintoja. Älyttömiä tuollaiset hinnat!
Mua sapettaa tommonen ajattelumaailma, että kirpparilla tms. TÄYTYY OLLA HALVAT HINNAT.
Jos joku haluaa pitää hintoja ylhäällä, niin big deal. Se on myyjän oma häpeä sitten jos tavara ei mee kaupaksi.
Mutta missään raamatussa ei sanota, että kirppiksellä on myytävä kaikki puoli-ilmaiseksi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja gggg:
ei se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.
kylse sit tajuu et hinnassa on jotain pielessä jos ne ei vaan mee. Mitä taivastelette.
No kyllä kai sitä saa ihmetellä! Huutis on täynnä noita myyjiä jotka pyytää törkeän kalliita hintoja! ÄRSYTTÄÄ KUN NIITÄ TULEE JOKA TUUTISTA!
 

Yhteistyössä