Paljonko painonne on noussut raskanuden aikana?

  • Viestiketjun aloittaja Vieras vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Ekassa lähtöpaino 70kg, lisää tuli 22kg.
Tokassa lähtöpaino 80kg, lisää tuli 13kg.

Molempien kohdalla siis paino ollut loppuraskaudessa 92-93kg.
Ja mulla siis ekan jälkeen kesti 3kk kun raskauduin uudestaan, ton 80kg:n alle en ehtinyt päästä. Nyt pienempi 6kk ja paino 75-76kg. Vielä vähän matkaa...
 
vieras
Esikoisesta tuli 14kg ja toisesta 9kg. Esikoisen kiloista jäi muutama (lapsilla ikäeroa pari vuotta) ja toisen kiloista olin päässyt eroon parissa kuukaudessa ja laihduin siitä vielä 7kg lisää imetyksen aikana. Imetys on nyt loppu ja olen siis hiukan laihempi kuin ennen ensimmäistä raskautta :)
 
äiti
Mulla on menossa rv 27 ja painoa on tullut yhteensä 2 kg. Eli suhteellisen tasaisesti on noussut..tiedän että se loppuraskaudessa nousee enempi kerralla,mutta kilot karisee sitten sairaalassa jo samantien melkein kun vauva syntyy. Kyllä ne loputkin sitten lähtee imetyksen ja liikunnan myötä vauvan synnyttyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Mulla on menossa rv 27 ja painoa on tullut yhteensä 2 kg. Eli suhteellisen tasaisesti on noussut..tiedän että se loppuraskaudessa nousee enempi kerralla,mutta kilot karisee sitten sairaalassa jo samantien melkein kun vauva syntyy. Kyllä ne loputkin sitten lähtee imetyksen ja liikunnan myötä vauvan synnyttyä.
Ei muuten mee aina näin... painoin 93kg kun mentiin laitokselle, ja 93kg kun sieltä lähdettiin, vielä viikkojen päästäkään ei ollut paino montaa kiloa tippunut... Toisen kohdalla siis, ekasta jäi 7kg laitokselle.

 
Ensimmäisessä 17 kg toisessa 22 kg kolmannessa 20kg ja neljännessä meni myös 20 kiloa rikki.
Vuoden päästä olin jälleen kaikissa takas omassa painossa missä olin ennen raskautta eli 54-55Kg
 
@7
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Ensimmäisessä 17 kg toisessa 22 kg kolmannessa 20kg ja neljännessä meni myös 20 kiloa rikki.
Vuoden päästä olin jälleen kaikissa takas omassa painossa missä olin ennen raskautta eli 54-55Kg
Mielenkiinnosta vain kysyn, kuinkas pitkä olet?
 
rere
Ekassa (tähän mennessä ainoassa) paino nousi 13kg, 10kg jäi sairaalaan ja imetys suorastaan ruidutti minut runsaasta syömisestäni huolimatta kukkakepiksi (167cm/47kg). :( Imetys loppui pari kuukautta sitten ja ette arvaa kuinka onnellinen olen niistä kahdesta kilosta jotka on paino noussut! :) Ehkä vielä joskus näytän normaalilta eikä luut pöngötä. Ennen raskautta siis painoin 54kg ja olin silloinkin ulkonäöllisesti liian laiha. :(
 

Yhteistyössä