Paljonko pakata vaatteita, kahden viikon loma autoillen edessä???

Mun pitäisi alkaa pikkuhiljaa aloittaa tuo pakkaaminen mutta pikkasen tuottaa harmaita hiuksia, hiemanko on helpompi pakata rantalomalle kuin "autolomalle". Reissaamme siis omalla autolla Ruotsin kautta Tanskaan ja Saksaan, kaksi viikkoa olemme reissussa. Lapset onneksi jo isoja, eivät ehkä sotke ihan niin paljoa, tai no.....kyllä tuo meidän jätkä on aikamoinen sottapytty.

Enkä halua autoa täyttää liikaa, haluan että jää tilaa ostoksille.

Jotain pientä nyrkkipyykkiä voin pyykätä mutta en paljoa kun emme kauaa ole yhdessä paikassa.

Kuinka voikin olla pää tukossa eikä ajatus kulje... :headwall:
 
Käviskö joku itsepalvelupesula jossain? Sellanen, jossa on kuivausrumpu myös. En tiedä onko sellaisia, mutta tuli vaan mieleen. Siis, että ei pakkaa ns. ylimääräistä, vaan turvautuu pesuun/uusien vaatteiden ostoon (esim kirppikseltä), jos sellainen on tarpeen.
 
Oi, kaksi viikkoa on lyhyt aika, toivottavasti ette ahmi liikaa. Olimme juuri toista kuukautta reissussa. Menimme laivalla suoraan Saksaan, ja siltikään ei ehditty joka paikkaan minne ois tahtonut.
Mutta asiaan, itselle oon ottanut joka toiseksi päiväksi uudet vaatteet, lapselle otin joka päivälle uudet. Saksassa on ainakin tosi edullisia vaatekauppoja, varsinkin lapsille jos jotain likastuu, ja ei oo puhdasta päälle. Ainakin C&A ja KIK textile Discount, samoin muutama muukin edullinen, en vaan saa nimiä päähäni.
Mä en tiedä miten yövytte, mutta leirintäalueilla usein on pesukone sekä kuivausrumpu, joten sen suhteen ei ole ongelma myöskään tuo peseminen. Ja ainakin isommissa kaupungeissa pesulat ovat kohtuuhintaisia (lue yksi aikuisten kauluspaita 1,5h puhtaaksi ja silitetyksi maksoi muistaakseni joku 3 euroa).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Oi, kaksi viikkoa on lyhyt aika, toivottavasti ette ahmi liikaa. Olimme juuri toista kuukautta reissussa. Menimme laivalla suoraan Saksaan, ja siltikään ei ehditty joka paikkaan minne ois tahtonut.
Mutta asiaan, itselle oon ottanut joka toiseksi päiväksi uudet vaatteet, lapselle otin joka päivälle uudet. Saksassa on ainakin tosi edullisia vaatekauppoja, varsinkin lapsille jos jotain likastuu, ja ei oo puhdasta päälle. Ainakin C&A ja KIK textile Discount, samoin muutama muukin edullinen, en vaan saa nimiä päähäni.
Mä en tiedä miten yövytte, mutta leirintäalueilla usein on pesukone sekä kuivausrumpu, joten sen suhteen ei ole ongelma myöskään tuo peseminen. Ja ainakin isommissa kaupungeissa pesulat ovat kohtuuhintaisia (lue yksi aikuisten kauluspaita 1,5h puhtaaksi ja silitetyksi maksoi muistaakseni joku 3 euroa).
Kiitos, laitan nuo kaupat muistiin heti. Yövymme ihan hotelleissa, meillä on kohteina Kolmården, Legoland ja Hampurissa miniatur wunderland. Saksasta tulemme laivalla sitten Hesaan. Nuo pesulat varmasti kannattaa hyödyntää, kiitos, näin sitä on sokea eikä osaa ajatella...
 

Yhteistyössä