Paljonko se hormonikierukka oikein maksaa?

  • Viestiketjun aloittaja katti
  • Ensimmäinen viesti
katti
Tässä nyt vaan mietin kun on 3v menty pelkällä kortsulla ja ei lapsia suunnittelilla enää että jos ottaisin hormonikierukan... Mitä se maksaa? Ja onko sivuvaikutuksia? Ja onko oikeasti luotettava? Vai olisko jotain muuta todella luotettavaa ehkäisykeinoa?
 
ks
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Mä sain ilmaiseksi kun annoin lääkäriopiskelijan asentaa..kysy perhesuunnitteluneuvolasta onko teillä tällaista mahdollisuutta.
Joku saatanan tunari asensi mulle terkkarissa, ihan itse maksoin (sain onneksi Kela korvauksen, joten summa 70eur) ja pysyi sisällä tasan 4 päivää.

Lääkeyhtiö kustansi uuden ja ammattilainen asensi. Että en ikinä suostuisi minkään opiskelijan ronkittavaksi, oli sen verran kivuliasta ja veri vuoti.
 
Onhan se alku hankala toisilla
Puolisen vuotta on totuttelu aika siihen, mulla oli aiemmin runsaat ja kivuliaat kk ja ne on nyt poissa. Joskus tiputtelee vähän, mutta elo on nyt auvoisaa sillä saralla. Vuoden on ollut mirena. Laittaminen sattui ja kipuja oli parisen viikkoa (supistelua). Vuotoa oli aluksi ja ihon ja hiusten rasvoittumista mutta ne loppui 6kk:n jälkeen. Mielialavaihtelut häipyi myös. Suosittelen!
Mulle ei maksanut mitään koska tuli hoitona.
Kysy gyneltäsi mitä maksaa, joudut joka tapauksessa käydä tarkastuksessa ennen sen laittoa. (papa otetaan kans).
 

Yhteistyössä