Paljonkohan Johanna Tukiainen painaa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mieti nyt itse:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kivaa? Kai nauratte kaikille lihaville? Vai lihaville esiintyjille vain? Vai niille lihaville, jotka pitävät itseään kauniina?

S*nan harakat.
Eli Johanna on sun mielestä lihava? Sä oletkin sitten pinon ensimmäinen joka on Johannaa lihavaksi sanonut.
Onneksi sä olet fiksu ja ymmärrät pointin.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://static.iltalehti.fi/oulu/tukiaiasetKE_ou.jpg tässä kuvassa johanna on vielä nätti ja saattaa painaakki sen 51kg...nyt on neiti vähä muuttunu.
Vähänkö se näyttää nuorelta, kauniilta ja jotenkin viattomalta tossa kuvassa :eek:.
Ja se on kyllä siskoaan niin paljon kauniimpi. voi kun olis vieläkin noin luonnollisen näköinen.
 
olis ansainnut oman topicin, mut ei jaksa
75 arvaan. On se pohjalla. Tänää Rakel Liekki sanoi painavan sanansa:
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/876663?liekki_rakel

Traagisen puolelle - aivan varmasti. Oman tasonsa alapuolella - taatusti.
 
Rokkivosu
No hoplaa.. Täällä taas täydelliset naiset kokoontuu....
Tuksu on Tuksu, en mäkään siitä suuremin perusta, mut ei mua hänen kilonsakaan tai ulkonäkönsä haittaa millään lailla. Jos mulla olis tollanen kroppa ku Tuksulla niin olisin tyytyväinen. Mut tietty joillain on aina tarve omaa itsetuntoaan parantaa haukkumalla muita :whistle:
Yhdessä Imagessa oli kerran Jossusta juttu, missä hänet oli meikannu ammattimeikkaaja. Siinä kuvassa Tuksu oli suorastaan kaunis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
No hoplaa.. Täällä taas täydelliset naiset kokoontuu....
Tuksu on Tuksu, en mäkään siitä suuremin perusta, mut ei mua hänen kilonsakaan tai ulkonäkönsä haittaa millään lailla. Jos mulla olis tollanen kroppa ku Tuksulla niin olisin tyytyväinen. Mut tietty joillain on aina tarve omaa itsetuntoaan parantaa haukkumalla muita :whistle:
Yhdessä Imagessa oli kerran Jossusta juttu, missä hänet oli meikannu ammattimeikkaaja. Siinä kuvassa Tuksu oli suorastaan kaunis.

Mä olen kaukana täydellisyydestä.Mä en yleensä tee avauksia tuksusta.Luen kyllä jos joku tekee.
 
en usko
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
No hoplaa.. Täällä taas täydelliset naiset kokoontuu....
Tuksu on Tuksu, en mäkään siitä suuremin perusta, mut ei mua hänen kilonsakaan tai ulkonäkönsä haittaa millään lailla. Jos mulla olis tollanen kroppa ku Tuksulla niin olisin tyytyväinen. Mut tietty joillain on aina tarve omaa itsetuntoaan parantaa haukkumalla muita :whistle:
Yhdessä Imagessa oli kerran Jossusta juttu, missä hänet oli meikannu ammattimeikkaaja. Siinä kuvassa Tuksu oli suorastaan kaunis.
Eikö mistään saa keskustella ettei olisi kateellinen tai huono itsetunto? Se ei ole haukkumista jos sanoo jotain ylipainoista ihmistä ylipainoiseksi. vai onko sun mielestä?

Jos sanon että mun mielestä joku on ruma, niin se on mun mielipide. Toki on todella ilkeää sanoa niin päin naamaa, mutta uskotko ihan oikeasti että kuitenkin pidän sitä ihmistä kauniina ja olen kateellinen sille oikeasti?

Mun mielestä kaikki ihmiset tässä maailmassa ei ole kauniita eikä kaikki ole normaalipainoisiakaan. Kauneuskäsityshän on ihan yksilöllinen, mutta kaipa jokaisella on oikeus sanoa oma mielipiteensä. Ylipainoinen voi olla kaunis, mutta mun kauneuskäsityksen mukaan Tukiainen ei ole kaunis. Jokainen joka kohujulkkikseksi ryhtyy, haluaa että hänestä puhutaan ja että häntä puidaan palstoilla. Any publicity is good publicity.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja en usko:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
No hoplaa.. Täällä taas täydelliset naiset kokoontuu....
Tuksu on Tuksu, en mäkään siitä suuremin perusta, mut ei mua hänen kilonsakaan tai ulkonäkönsä haittaa millään lailla. Jos mulla olis tollanen kroppa ku Tuksulla niin olisin tyytyväinen. Mut tietty joillain on aina tarve omaa itsetuntoaan parantaa haukkumalla muita :whistle:
Yhdessä Imagessa oli kerran Jossusta juttu, missä hänet oli meikannu ammattimeikkaaja. Siinä kuvassa Tuksu oli suorastaan kaunis.
Eikö mistään saa keskustella ettei olisi kateellinen tai huono itsetunto? Se ei ole haukkumista jos sanoo jotain ylipainoista ihmistä ylipainoiseksi. vai onko sun mielestä?

Jos sanon että mun mielestä joku on ruma, niin se on mun mielipide. Toki on todella ilkeää sanoa niin päin naamaa, mutta uskotko ihan oikeasti että kuitenkin pidän sitä ihmistä kauniina ja olen kateellinen sille oikeasti?

Mun mielestä kaikki ihmiset tässä maailmassa ei ole kauniita eikä kaikki ole normaalipainoisiakaan. Kauneuskäsityshän on ihan yksilöllinen, mutta kaipa jokaisella on oikeus sanoa oma mielipiteensä. Ylipainoinen voi olla kaunis, mutta mun kauneuskäsityksen mukaan Tukiainen ei ole kaunis. Jokainen joka kohujulkkikseksi ryhtyy, haluaa että hänestä puhutaan ja että häntä puidaan palstoilla. Any publicity is good publicity.
Mä tarkoitin sitä, että kun haukkuu jotain toista niin voi samalla itse velloa siinä "onneksi mä en oo tommonen"-olotilassa ja sitä kautta omaa itsetuntoaan pönkittää. Ei kaikki ihmiset todellakaan ole kauniita, mutta mulla ei oo tarvetta niitäkään mennä haukkumaan ja mollaamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
tuksu nyt on aina ollu tuoon mallinen.. ja samat emikit ollu peruskoulusta asti..

valitettavasti näki yläasteella sen naamaa päivittäin, ko oli meiän lukios, ja samas rakennukses oli yläaste.. ja vitsit sen juttuja.. aivoton kana se on ollu AINA!
LUKIOSSA? Miten se sinne asti selvisi...

Oma arvio on jotain 70-80 kg luokkaa. Sen paino vaihtelee aika paljonkin, jo-joaa ylös alas. Se oli varmaan jotain 60 kg luokkaa sen taudin kanssa, mikä tse tse tauti sillä oli. Nyt on paisunut yli 70 kilon.
Joo joo, lukiossahan se oli, mutta veikkaan, ettei sieltä lakkia koskaa saanu.. :LOL:

se on aina käyttäytyny ko kana, ihan oikeasti..
kävi mun silloselle poikaystävällekki lässyttää jotain, et miks hän ei kelpaa, mut mä kelpaan (olin silloin itsekkin hoikka).. Poikakaveri oli vaa tokassu, et hanki aivot.. :LOL:
Mut siihen aikaan oli Johanna tosi hoikka, että siinä mielessä toi alkuperäinen painoarvio vois osuukki oikeeseen.. ja aikaa on kulunu tosissaan se kohta 13 vuotta ko yläasteelta on pois päässy.. :) joten siltä ajalta on tuo paino, ei nykyhetkestä...
 
mieti nyt itse
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mieti nyt itse:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko kivaa? Kai nauratte kaikille lihaville? Vai lihaville esiintyjille vain? Vai niille lihaville, jotka pitävät itseään kauniina?

S*nan harakat.
Eli Johanna on sun mielestä lihava? Sä oletkin sitten pinon ensimmäinen joka on Johannaa lihavaksi sanonut.
Onneksi sä olet fiksu ja ymmärrät pointin.
Mä en ymmärrä mitä "lihaville nauramista" se muka on jos arvuutellaan jonkun painoa. Laitapa tuohon hakukenttään "arvaa paljonko painan" ja tulee useita aloituksia täällä palstalla jos joku kysyy tuota, kuvien kanssa. Eikä yksikään ole koskaan niihin kommentoinut, täällä vaan nauretaan lihaville. Jos noi arviot olisi olleet jotain 50kg, 47kg, 62kg tai vastaavaa, niin olisiko sekin ollut sun mielestä lihaville naureskelua? Se, että REALISTISESTI arvioidaan ihmisen painoa ei vielä mun mielestä ole haukkumista tai sen ihmisen pilkkaamista, saatikka naureskelua. Mä ymmärtäisin jos sä olisit vetänyt herneen nenään jos vastaukset olisi olleet tyyliin "se saatanan tankki, ihrakasaa painaa ainakin vittu 90kg" mutta se että ihan asiallisesti on vastattu "musta se näyttää painavan 78kg" on kaukana sun mainitsemasta lihaville naureskelusta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
tuksu nyt on aina ollu tuoon mallinen.. ja samat emikit ollu peruskoulusta asti..

valitettavasti näki yläasteella sen naamaa päivittäin, ko oli meiän lukios, ja samas rakennukses oli yläaste.. ja vitsit sen juttuja.. aivoton kana se on ollu AINA!
LUKIOSSA? Miten se sinne asti selvisi...

Oma arvio on jotain 70-80 kg luokkaa. Sen paino vaihtelee aika paljonkin, jo-joaa ylös alas. Se oli varmaan jotain 60 kg luokkaa sen taudin kanssa, mikä tse tse tauti sillä oli. Nyt on paisunut yli 70 kilon.
Joo joo, lukiossahan se oli, mutta veikkaan, ettei sieltä lakkia koskaa saanu.. :LOL:

se on aina käyttäytyny ko kana, ihan oikeasti..
kävi mun silloselle poikaystävällekki lässyttää jotain, et miks hän ei kelpaa, mut mä kelpaan (olin silloin itsekkin hoikka).. Poikakaveri oli vaa tokassu, et hanki aivot.. :LOL:
Mut siihen aikaan oli Johanna tosi hoikka, että siinä mielessä toi alkuperäinen painoarvio vois osuukki oikeeseen.. ja aikaa on kulunu tosissaan se kohta 13 vuotta ko yläasteelta on pois päässy.. :) joten siltä ajalta on tuo paino, ei nykyhetkestä...
Kyllä sai, ja vieläpä ihan hyvin arvosanoin. Mites sulla?

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
tuksu nyt on aina ollu tuoon mallinen.. ja samat emikit ollu peruskoulusta asti..

valitettavasti näki yläasteella sen naamaa päivittäin, ko oli meiän lukios, ja samas rakennukses oli yläaste.. ja vitsit sen juttuja.. aivoton kana se on ollu AINA!
LUKIOSSA? Miten se sinne asti selvisi...

Oma arvio on jotain 70-80 kg luokkaa. Sen paino vaihtelee aika paljonkin, jo-joaa ylös alas. Se oli varmaan jotain 60 kg luokkaa sen taudin kanssa, mikä tse tse tauti sillä oli. Nyt on paisunut yli 70 kilon.
Joo joo, lukiossahan se oli, mutta veikkaan, ettei sieltä lakkia koskaa saanu.. :LOL:

se on aina käyttäytyny ko kana, ihan oikeasti..
kävi mun silloselle poikaystävällekki lässyttää jotain, et miks hän ei kelpaa, mut mä kelpaan (olin silloin itsekkin hoikka).. Poikakaveri oli vaa tokassu, et hanki aivot.. :LOL:
Mut siihen aikaan oli Johanna tosi hoikka, että siinä mielessä toi alkuperäinen painoarvio vois osuukki oikeeseen.. ja aikaa on kulunu tosissaan se kohta 13 vuotta ko yläasteelta on pois päässy.. :) joten siltä ajalta on tuo paino, ei nykyhetkestä...
Kyllä sai, ja vieläpä ihan hyvin arvosanoin. Mites sulla?
Ite en ole lukiota käynyt, menin suoraa kaupikseen ja markkinointi/mainonta merkonomin paperit on taskussa... =) ja olin siis itse yläasteella, kun johanna oli lukiossa, sehän on parisen vuotta mua vanhempi
 
yäk
Johanna läträä liikaa viinan kanssa niin ei ihme jos mitat on mitä on.
Luulis ihmisellä olevan pikkusen enemmän itsekritiikkiä...se on ihan lössähtäneen näköinen. Kaukana hyvännäköisestä tai hyväkroppaisesta. Ketä ylipäätään kiinnostaa tuollaisen amatöörin hetkuttaminen? Tosta on erotiikka kaukana....huh huh.
 
joanna
on se pyöristyny huimasti alkuajoista,mutta ei oo päivitelly uusia mittojaan mihinkään.
oon samanpituinen ja painan 60kg ja oon paljon hoikempi kun johanna.
voisin veikata sen painoksi 75kg. mahassa on senverran ylimääräistä että varmaan on vyötärönymäryskin jo yli 70cm.
läski se ei ole,mutta tuossa ammatissa pitäis kyllä näyttää hieman erilaiselta.
 
sxkjjmkw
Veikkaan painoksi 74-78kg, siis nykykunnossa. VY takuulla yli 80cm. Harmi, että kauniista tytöstä on tullut homssuinen, muovinen nainen. Näytti aivan toiselta 10 vuotta sitten.
 

Yhteistyössä