Palkka nousi, mutta.. *turhis*

niin nousi veroprosenttikin... +-0 Huoh! :(

Mitähän kummaa pitäisi tehdä tai kuinka paljon tienata, että jäisi jotain käteenkin?
Ja ei, en tienaa paljoa, mutta ehdin jo innostua tulojen nousemisesta, kunnes tajusin tuon etten mä edes hyödy tosta. :mad:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26159174:
Tässä on jo klassikon aineksia! Kuinkahan monta turhaa nillitystä olen juurikin tästä samasta asiasta joutunut lukemaan? Miten voivat aikuiset ihmiset olla näin pihalla veroasioista?

Vinkki: Verohallinto
Niin? Tuoltako löytyy vastaus? Miten olen pihalla jos palkan noustua nostan veroprosenttia?
 
[QUOTE="vieras nainen";26159264]no tuskin se veroprosentti niin paljon nousee, ettei korotuksesta MITÄÄN jää käteen. Tai sitten korotus ei ole kovin kummoinen ollutkaan, jos menee kaikki pieneen progression nousuun.[/QUOTE]

No olihan tuo dramatisoituakin, mutta isolta osin totta. Vaihdoin työpaikkaa parempipalkkaiseen työhön ja vielä selvisi kokemuslisät jotka nostavat palkkaa. Tuntuu suurelta prosentti hoitovapaan ja osittaisen hoitovapaan jälkeen.
Kunhan purin pettymystäni. Bruttona kun kuulosti niin hyvältä kituuttamisen jälkeen, mutta eipa sitä kummoista summaa käteen jää.
 

Yhteistyössä