Palstakännit

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mä olen täysidiootti, otan vielä yhden. :headwall: Hämäläistä hitautta täällä on havaittavissa ainoastaan mun nukkumaanmenossa. Ja toisaalta sen myötä aamulla voi olla hitautta ilmassa myös. :whistle:

Samperi: Se on sitä rakkautta vaan. Sille ei voi mitään. :D
Juuh, kun vielä jotenkin sais miehelle hyvitettyä taän juopottelun :whistle: :D
 
Tumpula
Mäkin otin yhden lonkeron. Sitten toisen. Sitten piti ottaa olut. Ja toinen.... Jne. :whistle:

Mutta jotenkin lohduttavaa, ollaan ehkä samalla aaltopituudella kun tavataan . :D Krapula-aamua muistellen. :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Mäkin otin yhden lonkeron. Sitten toisen. Sitten piti ottaa olut. Ja toinen.... Jne. :whistle:

Mutta jotenkin lohduttavaa, ollaan ehkä samalla aaltopituudella kun tavataan . :D Krapula-aamua muistellen. :$
Juuh.. ei tartte ainakaan pelätä että tapais puistossa tiukkapipomamman :LOL: otin sitten vielä yhden :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Mä oon täällä viinilasin seurassa.. :D
Sentään joku..Vaikkakin vain lasillinen, mä tyydyn nyt siihen. :D Mulla taas on tuolla vielä "muutama" kalja kylmässä. Otin vapauden olla tänään viisufiiliksissä. Ja on muuten järjetön himo punaviiniin. Ollu koko päivän,mutta jätin alkossa käymättä kuitenki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Mä oon täällä viinilasin seurassa.. :D
Sentään joku..Vaikkakin vain lasillinen, mä tyydyn nyt siihen. :D Mulla taas on tuolla vielä "muutama" kalja kylmässä. Otin vapauden olla tänään viisufiiliksissä. Ja on muuten järjetön himo punaviiniin. Ollu koko päivän,mutta jätin alkossa käymättä kuitenki.
Mulla ois valkkaria B) Eli siis pullon seurassa oon, en lasillisen :whistle:
 

Yhteistyössä