Palstalääkärit, mikä miehellä on? *intiimivaiva*

  • Viestiketjun aloittaja helppiä
  • Ensimmäinen viesti
helppiä
Esinahan alla peukalonpään kokoinen alue joka on punainen ja kipeä, ja se erittää jotain "nestettä" joka haisee pahalle?!?! Siis se ihottuma tms ikäänkuin kiiltää vähän siitä "nesteestä".
 
helppiä
Nosto, tuli ehdotuksia, että herpes. Ei ole mitään rakkulaa kuitenkaan, vaan n. 2 * 1 cm alue, joka tummemmanpunainen ja erittää hieman jotain märkää. Tänään parempi kuitenkin.
 
"milu"
MIKSI OI MIKSI MIEEHS EI OO LÄÄKÄRIIN MENNY????
kyllä nyt helvetti jos mun miehen siittimestä rupeis erittymään pahan hajusia nesteitä niin veisin vaikka pakosta!!

miksi??
 
helppiä
[QUOTE="milu";22091576]MIKSI OI MIKSI MIEEHS EI OO LÄÄKÄRIIN MENNY????
kyllä nyt helvetti jos mun miehen siittimestä rupeis erittymään pahan hajusia nesteitä niin veisin vaikka pakosta!!

miksi??[/QUOTE]

No hei, toi alkoi eilen illalla, päivystykseenkö olis pitänyt juosta? Enkä tiedä onko mennyt jo lääkäriin, sanoi menevänsä tänään. Itse olen töissä.
 
oikea lääkäri
todennäköisesti kyseessä on ihan pelkkä rauhasen (tali -yms) sellainen limakalvolla, eikä mitään vakavampaa. Kotikonstina vois nyt kolkeilla sibicort voidetta (apteekista ilman reseptiä), ja jos ei paranemaan päin sillä niin sitten vasta lääkäriin
 
ee
mullakin tuli mieleen märkärupi, sehän voi tulla ihan mihin vaan. siihen auttaa tuo sibicort, jota saa ihan käsikauppatavarana apteekista. jos ei siitä tehoa niin myös herpes voi olla tuollainen alue, ei vaadi välttämättä siis rakkuloita, ja siinähän myös pinnalle tulee sellaista märkää eritettä. Silloin hoituu yleensä herpesvoiteella, jos se ei tehoa niin antibioottikuuri lääkäriltä. Jos tää kuitenkin tuli ekaa kertaa miehellesi, niin suositeltavaa olisi näyttää joko hoitajalle joka voi tarvittaessa konsultoida lääkäriltä mielipidettä, tai sitten lääkärille. Ei tarvii sitten ite arvailla :) Muistakaa tehostettu käsihygienia, molemmat noista leviää tosi herkästi kosketuksen kautta muuallekkin kehoon/toiseen ihmiseen!
 
aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja oikea lääkäri;22091825:
todennäköisesti kyseessä on ihan pelkkä rauhasen (tali -yms) sellainen limakalvolla, eikä mitään vakavampaa. Kotikonstina vois nyt kolkeilla sibicort voidetta (apteekista ilman reseptiä), ja jos ei paranemaan päin sillä niin sitten vasta lääkäriin
Ai esinahan alla? Alue on kuitenkin aika iso, 2 * 1 cm.
 
dfdf
Äkkiä lääkäriin. Pahimmassa tapauksessa vehje voi turvota appelsiinin kokoiseksi, jos tulehdus pääsee etenemään. Olen nähnyt kuvia. Arvata saattaa, että on myös todella tuskallista. Toinen vaihtoehto on sukupuolitauti.
 

Yhteistyössä