Palstalaisten asiaankuulumttomat vastaukset ihmetyttää...

  • Viestiketjun aloittaja "Kenzo"
  • Ensimmäinen viesti
"Kenzo"
Hyvä kirjoitus. Kuten edellä jo totesin, en milloinkaan alennu kommentoimaa toisten alotuksia alentavasti, väheksyen tai nimittelemällä. Joten olen mennyt itseeni asiassa. En ole myöskään aiemmin käyttäytynyt niin. Ja siitähän aloituksessa oli kyse??? Mielestäni kaikki niin käyttäytyvät voivatkin painua vaikka hevon kuuseen täältä. En usko että kenelläkään jää ikävä. En haluu ees aatella, mitä tapahtuisi jos kukaan ei reagois tallaiseen epäkohtaan muista puhumattakaa. Pitäis siis olla välittämättä siit et ihmiset voi huonosti ja purkaa sen täällä??? Ja se on täysin hyväksyttävää ja siis mun ongelma yksilönä jos en sitä voi läpi sormien katsoa??? Älä nyt...

Toiseksi sanon tämänkin toistamisee: Äärimmäisen harvoin teen tänne aloituksia, pääosin käyn lukemas juttuja ja kommentoin jos kiinnostaa. Siitä syystä en voi kommentteja kovin henkilökohtaisest ottaa kun eivät oo mulle osotettu. Mut eipä moista sontaa oo kiva lukeakaan. Ja joo, aina voin mennä muualle.
 
[QUOTE="Kenzo";28171234]Mielestäni kaikki niin käyttäytyvät voivatkin painua vaikka hevon kuuseen täältä.[/QUOTE]

saisitkin kirjotella vain muutaman ihmisen kanssa jos tuo toteutuis.
 
"vieras"
[QUOTE="Annis";28171062]Mä näen jo sieluni silmissä sut ja voin sanoa et hyvältä ei näytä, eikä kuulosta. Älä ota kuittina vaan vilpittömänä toivona: Mene hakemaan apua esim terapiasta, huomaan et sulla ei ole hyvä olla.[/QUOTE]

Olet selvästi pätevä psykoanalyytikko mutta älä odota nobelinaplkintoa tuosta "kaikki jotka eivät ilmaise itsensä kohteliaasti ovat terapian tarpeessa" oivalluksesta.
 
"Annis"
[QUOTE="vieras";28171302]Olet selvästi pätevä psykoanalyytikko mutta älä odota nobelinaplkintoa tuosta "kaikki jotka eivät ilmaise itsensä kohteliaasti ovat terapian tarpeessa" oivalluksesta.[/QUOTE]

Itseasiassa todella olen psykoanalyytikko.
 
"vieras"
[QUOTE="Kenzo";28171266]Niinpä. Sikspä täytyy ihmetellä miks ihmisil on nii huono olla.[/QUOTE]

Sinulla saattaa oikeasti olla jonkinasteinen autismi jos et käsitä miksi ihmisillä on välillä huono olla ja miksi ilmaisevat itsensä epäkohteliaasti.
 
"Kenzo"
[QUOTE="vieras";28171328]Sinulla saattaa oikeasti olla jonkinasteinen autismi jos et käsitä miksi ihmisillä on välillä huono olla ja miksi ilmaisevat itsensä epäkohteliaasti.[/QUOTE]

Sulla siis ilmeisesti on huono olla kun on tarvetta nimittelylle?? Kyllä ymmärrän et ihmisil on huono olla mut en sitä et se pitää täälä purkaa muille. Ei munkaan elämä ole aina ruusuil tanssimist, mut siitä huolimatta oon asiallinen täällä ja muualla. Comprende??
 
Ihmisten tekopyhyys minua ottaa päähän eniten. Facebookin äityleissä on paljon samaa porukkaa kuin täällä, mutta keskustelu on paljon kesympää, koska kaikki( tai suurin osa varmaan) ovat siellä omalla nimellä ja naamallaan. Sitten ne samat tulevat tänne ilkeilemään harmaana. :headwall:

Itse kyselin täällä jokin aika sitten samoja juttuja mitä Fb:n äityleissä. Sieltä sain vertaistukea ja kannustusta, täällä 99% vastasi että olen ylihysteerinen, ja suurin osa suorastaan haukkui.
 
"loulou"
Ihmisten tekopyhyys minua ottaa päähän eniten. Facebookin äityleissä on paljon samaa porukkaa kuin täällä, mutta keskustelu on paljon kesympää, koska kaikki( tai suurin osa varmaan) ovat siellä omalla nimellä ja naamallaan. Sitten ne samat tulevat tänne ilkeilemään harmaana. :headwall:

Itse kyselin täällä jokin aika sitten samoja juttuja mitä Fb:n äityleissä. Sieltä sain vertaistukea ja kannustusta, täällä 99% vastasi että olen ylihysteerinen, ja suurin osa suorastaan haukkui.
Naurettavia ihmisiä. Minulla on motton että mitä en pysty suoraan kasvotusten sanomaan, sitä en sit päästä ulos (näppäimiin) ollenkaan.
 
"vieras"
[QUOTE="Kenzo";28171345]Sulla siis ilmeisesti on huono olla kun on tarvetta nimittelylle?? Kyllä ymmärrän et ihmisil on huono olla mut en sitä et se pitää täälä purkaa muille. Ei munkaan elämä ole aina ruusuil tanssimist, mut siitä huolimatta oon asiallinen täällä ja muualla. Comprende??[/QUOTE]

Näin sitä ollaan sokeita omalle käytökselle.
 
"vieras"
[QUOTE="Kenzo";28171434]..ja laitappa linkki tulemaan mis parjaan tai kirjoitan loukkaavasti jonkun aloituksessa.[/QUOTE]

Ahaa. Eli omassa aloituksessa saa parjata ja loukata toisia, se on ihan ok? Ei sitten mitään.
 
"vieras"
[QUOTE="Kenzo";28171345]Sulla siis ilmeisesti on huono olla kun on tarvetta nimittelylle?? Kyllä ymmärrän et ihmisil on huono olla mut en sitä et se pitää täälä purkaa muille. Ei munkaan elämä ole aina ruusuil tanssimist, mut siitä huolimatta oon asiallinen täällä ja muualla. Comprende??[/QUOTE]

Eli käyttäydyt paremmin kuin muut ja et ymmärrä kanssaihmisten käytöstä? Maallikon korvaan kuulostaa autistiselta. Ei mitenkään pahalla.
 
"Kenzo"
[QUOTE="vieras";28171446]Eli käyttäydyt paremmin kuin muut ja et ymmärrä kanssaihmisten käytöstä? Maallikon korvaan kuulostaa autistiselta. Ei mitenkään pahalla.[/QUOTE]

Yrität nyt monin tavoin saada mua autistiseks. Se, ettei pura täällä kaikkea paskaa oloaan muille, ei tarkoita sitä et olis autistinen. Siihen diagnoosiin tulee ihan muuta kriteerit. Se et ei koe tarvetta muiden ihmisten loukkaamiseen ja parjaamisee on normaalia. No se siitä, en vastaa enään sun provoihin.
 
[QUOTE="loulou";28171421]Naurettavia ihmisiä. Minulla on motton että mitä en pysty suoraan kasvotusten sanomaan, sitä en sit päästä ulos (näppäimiin) ollenkaan.[/QUOTE]Niinpä. Kaikkein huvittavinta on, että minä en todellakaan ollut ylihysteerinen asiassa jota kysyin, huoleni oli täysin aiheellinen, se selvisi melkein heti kyselyideni jälkeen.

Vastedes en kysy ainakaan mitään kovin tärkeää täältä, vaan kysyn Äityleissä.
 
"vieras"
[QUOTE="Kenzo";28171464]Se, ettei pura täällä kaikkea paskaa oloaan muille, ei tarkoita sitä et olis autistinen. Siihen diagnoosiin tulee ihan muuta kriteerit.[/QUOTE]

Olet kuin toiselta planeetalta tippunut joka ei ole nettiä tai kiukkuisia ihmisiä ennen nähnytkään.
 
Niinpä. Kaikkein huvittavinta on, että minä en todellakaan ollut ylihysteerinen asiassa jota kysyin, huoleni oli täysin aiheellinen, se selvisi melkein heti kyselyideni jälkeen.

Vastedes en kysy ainakaan mitään kovin tärkeää täältä, vaan kysyn Äityleissä.
mitäs jos päättäisit ihan ite ilman kyselyjä. :confused:
tai niin mä ainaki olen oppinu tekemään.
 
"Vieras"
Eipä kannata kiinnittää huomiota moiseen. Internetistä 99,9% on paskaa, niin myös kommenteista.

Se taas jos ei osaa ottaa sarkasmia tai muunlaista aiheellista näpäytystä ihan syystä, on taasen asenneongelma itsessään.
on kyllä toisinaan vaikeuksia erottaa se sarkasmi, kun sillä on tapana hieman vesittyä kirjoitettaessa. Helpompi on tajuta se, kun juttelee livenä ihmisten kanssa.
 

Yhteistyössä