Palstalaisten lapsi aiheiset joulurkotit tähän pinoon!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Eli te, jotka olette lähettäneet tänä vuonna joulukortin lapsesta/lapsista niin laittakaas tähän niin nähdään millaisia on. Minusta ne on ihania ja aina parempia kuin tiimarin kortit. Vaikka kortissa ei olisi edes mitään ideaa niin on kiva nähdä kuvia ja miten lapset on kasvaneet, etenkin kaukaisempien tuttujen lapsista joita ei muuten näe. Ja muutenki valokuvat on minusta aina ihania katsoa.

Eli tähän pinoon eikä välitetä niistä, jotka koittaa olla fiksuja kun kertovat saavansa tiäs mitä kohtauksia joulukorteista. En käsitä millainen joulukortti pitäisi luukusta tipahtaa, että saisin siitä sätkyn. No joku mulkun päähän aseteltu tonttulakki ja siitä otettu kuva voisi ehkä hieman nostattaa ällötystä mutta... :D
 
Ehkä
Pitäs ensin retusoida meidän nimet siitä pois, katsotaan jos saan aikaiseksi. Laitan nimittäin tähän sitten sen koko kortin (skannattuna) enkä pelkkää korttiin laitettua valokuvaa.
 
"kolmen äiti"
Laitetaan nyt, vaikka joku näistä tietysti taas ärsyyntyy. :D

Kaikissa kuvissa on aina ollut joko alla tai takana jouluinen runo, mutta koska niissä näkyisi myös nimet niin laitan pelkät kuvat näihin.

Ekana vuoden 2008 kortti:

http://www.aijaa.com/v.php?i=7193347.jpg
 
"kolmen äiti"
Ja vielä 2010 eli tämän vuoden kortti:

http://www.aijaa.com/v.php?i=7193348.jpg

Aiempinaki vuosina on tehty, mutta niitä ei tästä koneelta löydy nyt ja ennen lapsia minä tein vastaavia kortteja meidän koirasta. Olen siis todellinen kauhistus monelle palstalaiselle. :D
 
"peippo"
[QUOTE="peippo";22694546]Kauniita lapsia sulla =) Hauska idea tuo tän vuoden kortti.[/QUOTE]

siis tän 2010 vuoden kortti, siis muutkin hyviä, mutta erityisesti tämä uusin.
 
v
[QUOTE="kolmen äiti";22694472]Laitetaan nyt, vaikka joku näistä tietysti taas ärsyyntyy. :D

Kaikissa kuvissa on aina ollut joko alla tai takana jouluinen runo, mutta koska niissä näkyisi myös nimet niin laitan pelkät kuvat näihin.

Ekana vuoden 2008 kortti:

Aijaa.com - 7193347.jpg[/QUOTE]

Ihana :)
 
"vierailija"
Ja ihania kortteja "kolmen äiti" :D Sen lisäksi että on myös hyvin onnistuneita kuvia lapsista, niin on näemmä myös taitoa että on saatu kortit noin hienoiksi ! *itse amatööri*
 
"kolmen äiti"
[QUOTE="vieras";22694884]mun poika kävi kurkkaamas kuvaa ja tokas et toi taitaa ol samalla luokalla ekalla?[/QUOTE]

Kyllä tuo vanhin on ekalla. Minkähän niminen sun lapsi on? :)
 

Yhteistyössä