Palstalla ihan liikaa mainoksia. Jumii koko sivusto

  • Viestiketjun aloittaja asiasta tietävä
  • Ensimmäinen viesti
asdgfaegae
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29215800:
selitäppäs sitten että miks kaikki muut sivustot toimii ?
Riipppuu ylläpitäjästä mietten paljon mainoksia haluaa. Nyt Ghostery näyttäää että 5 mainostajaa estetty joten voi vaikuttaa miten hyvin toimii täällä.
 
Ja kun yrität alkaa kirjoittaa mainosta, lataakin palsta yhtäkkiä taaaaas jotain mainosta ja menee koko ruutu pimeäksi. Jes! Tämähän toimii!! :kieh:

Samoin kun lainaa jonkun tekstiä, sivu heittää toiselle ja sama homma. Plus näkyviin ilmestyy joku paskapesuainemainos! Ja lagaa jopa pari kertaa ennenkuin voit kirjoittaa.

Kyllä ylläpito on nyt niin hemmetin hienoa työtä tehnyt ettei mitään järkeä tämän uudistuksen kanssa. Kiitos :heart:
viestinkirjotus onnistuu helpommin kun lainaa jonkun toisen viestiä. :confused:
 
"vieras."
[QUOTE="vieras.";29215714]Lisätkää omia suodattimia sitä mukaa kun näette mikä milloinkin jää jumittamaan. Itse lisäsin juuri ajaxpistecloudflarepistecom ja ei töki.[/QUOTE]

Kokeiliko kukaan lisätä tätä? Itselläni loppui se pieni jumi siihen.
 
Olen tänään vältellyt ketjujen avaamista, mutta tähän oli pakko osallistua. Olen ihan valmis jättämään koko palstan, niin huonosti tämä on nyt toiminut. Ja on adblockit ja pelit ja rensselit, ei pitäisi olla siitä kiinni varsinkin kun kaikki muut sivut toimii moitteettomasti.

Tässä ei ole enää mitään kivaa.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Tämä tuntuu taustalla vaikeuttavan myös koko selaimen toimintaa, eli hyvästit palsta jos tämä tällaiseksi menee. Ihan ookoo oli niin kauan kuin sitä kesti, mutta tämä on kyllä ihan suoranaista vittuilua käyttäjää kohtaan.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön

Yhteistyössä