Palstan virallinen SINKKUketju - vain sinkuille!!

Tänne saa kaikki sinkut tulla avautumaan, miksi on kurjaa olla sinkku ja miten vaikeeta on se, kun ketään ei löydy, vaiks kaikki muut pariutuu sun ympäriltä!! Ja parisuhteessa olevien on turha tulla lällättelemään, et miten kivaa on ku on joku, jonka kaikkuun nukahtaa joka ilta.
 
sinkku joo
Oon ollut sinkki jo reilut 16v, erosta saakka. Yks hoito on ollut useamman vuoden. Ja en oo hakenut mitään perisuhdetta. Äläkä sä sinisulka itke ettei ketään löydy kun just jätit raksus. Mutta joo, sinkku omasta tahdostani ja tyytyväinen siihen.
 
Läällälääläääälääälläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää


:p vaikka en mä oikeasti lällätä. Enkä hehkuta parisuhdetta, en vaihtaisi pois, ainakaan nyt. Mutta hetkittäin, ihan hetkittäin sitä miettii, että ei sellainen sinkkuus olisi lainkaan hullumpi juttu.
Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa, et katotaanko niin oot vissiin kuukauden sisällä sinkku tolla asenteella??
 
Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa, et katotaanko niin oot vissiin kuukauden sisällä sinkku tolla asenteella??
:D mä luulen, et ultramariinin suhde on sen verran vakaalla pohjalla ollut jo vuosia, et ei taida ihan heti sinkuksi joutua ;) ottaako sinkkuus noin koville?sillon 5 v sitten jäin sinkuksi omasta vapaasta tahdosta, niin en mä ainakaan keksinyt mitään valittamisen aihetta asiasta..tosin, suhde exään kesti vaan 13 vuotta, niin oli sitä jo kokenut parisuhdetta ihan tarpeeks siinä vaiheessa..
 
Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa, et katotaanko niin oot vissiin kuukauden sisällä sinkku tolla asenteella??

jaa no tällä samalla asenteella on menty tässä suhteessa jo yli 18 vuotta. On ollut sitä auvoa ja sitä arkea. Hohtoa ja harmautta.

Mutta ei se pelkkää kainalossa nukahtamisen aututta kyllä ole. Mä tarvitsen tilaa nukkuessani, siinä kenenkään kainaloiseksi aleta.

Ja en mä oikeasti lällätä. Eikö parisuhteessa oleva saa nähdä sinkkuudessa hyviä puolia:D
 
jaa no tällä samalla asenteella on menty tässä suhteessa jo yli 18 vuotta. On ollut sitä auvoa ja sitä arkea. Hohtoa ja harmautta.

Mutta ei se pelkkää kainalossa nukahtamisen aututta kyllä ole. Mä tarvitsen tilaa nukkuessani, siinä kenenkään kainaloiseksi aleta.

Ja en mä oikeasti lällätä. Eikö parisuhteessa oleva saa nähdä sinkkuudessa hyviä puolia:D
Saako kysyä sinun ikääsi? Aloin vain miettimään, kun olen mieltänyt sinut nuoremmaksi.
 
jaa no tällä samalla asenteella on menty tässä suhteessa jo yli 18 vuotta. On ollut sitä auvoa ja sitä arkea. Hohtoa ja harmautta.

Mutta ei se pelkkää kainalossa nukahtamisen aututta kyllä ole. Mä tarvitsen tilaa nukkuessani, siinä kenenkään kainaloiseksi aleta.

Ja en mä oikeasti lällätä. Eikö parisuhteessa oleva saa nähdä sinkkuudessa hyviä puolia:D
Juu jotenkin vain alkaa kuulostaa siltä, että haluisit olla sinkku... mut tuskinpa ketään parempaa lopulta löytäisit, joten kannattaa vaan pysyä oman kultsin kanssa :)
 
Juu jotenkin vain alkaa kuulostaa siltä, että haluisit olla sinkku... mut tuskinpa ketään parempaa lopulta löytäisit, joten kannattaa vaan pysyä oman kultsin kanssa :)
en haluaisi. Sen enempää kuin olla lapseton.
Koska ei voi valita sekä että vaihtoehtoa. Mutta joskus sellainen osa-aika sinkkuus ja osa-aika äitiys olisi kivaa. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
"mandi"
Kun vierestä näkee riiteleviä pariskuntia/keskenään onnettomia ihmisiä. Kun näkee/kuulee kuinka toinen tuottaa kumppanilleen pettymyksen ihan joka kerta.

Kun voi haaveilla jokaisesta vastaantulevasta miehestä/uudesta tuttavuudesta/julkkiksesta vailla minkäänlaista huonoa omatuntoa.

Kun saa mennä ja tehdä just sitä mikä kulloinkin sattuu huvittamaan. Esimerkiksi jos on laiska vapaapäivä, voi vaikka maata koko päivän sängyssä/sohvalla ja syödä/katella telkkarista vaikka mitä roskaa ilman häpeää, koska kukaan ei ole näkemässä.

Ei tartte tiskata/siivota/pestä pyykkiä muulloin kun vaan silloin kun se sattuu itselle sopimaan. (ja on myös ainoa joka sotkee :) )

Saa nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta, eikä kukaan motkota/nalkuta.

Jos on ostanut itselleen jotain hyvää, vaikkapa suklaata, niin se todella odottaa kotona vielä työpäivän jälkeenkin.

Onhan noita hyviä puolia paljonkin. Mutta silti välillä tuntuu siltä, ettei ihmistä ole kuitenkaan luotu elämään yksin. :(
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka ja Mahza
[QUOTE="mandi";28617736]Kun vierestä näkee riiteleviä pariskuntia/keskenään onnettomia ihmisiä. Kun näkee/kuulee kuinka toinen tuottaa kumppanilleen pettymyksen ihan joka kerta.

Kun voi haaveilla jokaisesta vastaantulevasta miehestä/uudesta tuttavuudesta/julkkiksesta vailla minkäänlaista huonoa omatuntoa.

Kun saa mennä ja tehdä just sitä mikä kulloinkin sattuu huvittamaan. Esimerkiksi jos on laiska vapaapäivä, voi vaikka maata koko päivän sängyssä/sohvalla ja syödä/katella telkkarista vaikka mitä roskaa ilman häpeää, koska kukaan ei ole näkemässä.

Ei tartte tiskata/siivota/pestä pyykkiä muulloin kun vaan silloin kun se sattuu itselle sopimaan. (ja on myös ainoa joka sotkee :) )

Saa nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta, eikä kukaan motkota/nalkuta.

Jos on ostanut itselleen jotain hyvää, vaikkapa suklaata, niin se todella odottaa kotona vielä työpäivän jälkeenkin.

Onhan noita hyviä puolia paljonkin. Mutta silti välillä tuntuu siltä, ettei ihmistä ole kuitenkaan luotu elämään yksin. :([/QUOTE]

Voin kyllä täysillä peesailla noita hyviä puolia! Ja kyllä jotkut ihmiset on luotu elämään ilman puolisoa. Yksin ei silti tarvitte elämäs olla.
 
"mandi"
Voin kyllä täysillä peesailla noita hyviä puolia! Ja kyllä jotkut ihmiset on luotu elämään ilman puolisoa. Yksin ei silti tarvitte elämäs olla.
Tarkoitinkin sillä lähinnä sitä, että kaikesta huolimatta parisuhde antaa paljon hyvää, että molemmissa on puolensa ja puolensa. Ja vaikka olisikin hyviä ystäviä, sukulaisia jne. niin silti se ei silti kata kaikkea sitä läheisyyttä, hellyyttä yms. mitä parisuhde antaa.Vaikka itse viihdynkin sinkkuna erittäin hyvin, niin silti koen olevani parisuhdeihminen (kuitenkin enemmän). En kuitenkaan koe, että olisi pakko saada vaan joku, vaan täytyy sen olla sitten jotain niin paljon parempaa, että olisin valmis luopumaan sinkkuudestani. :)

Mullekin voisi oikeastaan sopia sellainen osa-aikainen sinkkuus oikein hyvin. (tai parisuhde, jossa on omaa aikaa ja tilaa hengittää)

Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että varmasti on olemassa ihmisiä, joille sinkkuus sopii paremmin kuin parisuhde.
 

Yhteistyössä