Palstaprojekti: KEVÄT (uudet osallistujat lämpimästi tervetulleita!)

Mä oon kerrankin messissä :)

Harjasin koiran. Karstasin siitä irronneen villan ja huovutin siitä levyn. Leikkasin levystä sydämen, johon ompelin palan työpaikan vintiltä dyykattua verhoa (kuulemma kartanonisännän vaimon tädin jäämistöjä), ja lasten roskiskuntoisista vaatteista irroteltuja satiininauhoja.



(Onko koiran alusvilla edes kierrätysmatsku? Sovitaan, että on, koska sehän on kertaalleen jo ollut koiralla käytössä, ja nyt mä uusiokäytän :xmas:)
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon kerrankin messissä :)

Harjasin koiran. Karstasin siitä irronneen villan ja huovutin siitä levyn. Leikkasin levystä sydämen, johon ompelin palan työpaikan vintiltä dyykattua verhoa (kuulemma kartanonisännän vaimon tädin jäämistöjä), ja lasten roskiskuntoisista vaatteista irroteltuja satiininauhoja.





(Onko koiran alusvilla edes kierrätysmatsku? Sovitaan, että on, koska sehän on kertaalleen jo ollut koiralla käytössä, ja nyt mä uusiokäytän :xmas:)
Ja onhan tässä muuta kierrätettyä.
Saiskos muten isona tän kuvan kun kaikki muutkin on isoina....
 
Korttia täältä varmaan pukkaa... on ekan adventin puuhia yleensä askarrella joulukortit valmiiksi. Onko - onhan - OK?
No mun mielestä tuo on ihan ok, koska aiheen voi aika vapaasti aina tulkita näissä palstaprojekteissa.
Jos sun ekaan adventtiin kuuluu tuo korttien askaretelu okei, tai jos teet pipareita silloin sekin on ok. Nämä kun kuuluvat molemmat mielestäni tuohon joulun odotukseen jota tuo adventtikin tarkoittaa.

Adventti – Wikipedia
 

Yhteistyössä