Palstatohtoreita paikalla? (häiriö kk-kierrossa/raskaus..?)

Äh, nuppi hajoaa kun en nyt saa ajateltua muuta niin katsotaan olisko jollain tähän jotain järkevää sanottavaa :)

Vauvaa ei yritetä, tosin jos nyt raskaana olisin niin kyllä se ehdottomasti pidettäisiin. Takana on kolme alkanutta raskautta, joista kaksi lasta. Eka raskaus ei alkanut helposti, toinen lapsi taas tuli erittäin helposti.

Nyt sitten viime maanantaina vessakäynnillä tuli veristä vuotoa, josta näki että tulee limakalvolta. Mitään välivuotoja mulla ei ikinä aiemmin ole ollut. Ovulaation laskin, että olis ollut edellisenä torstaina. Google kertoi, että kiinnittymisvuotoa voi tulla n. 4 vrk hedelmöittymisen jälkeen eli tuohon tuo ajankohta menisi ihan yks yhteen.

Nyt on sitten kolmatta päivää rinnat kipeät, aiemmin näin ollut vain raskaana ollessa, ei ennen kuukautisia tms.

Ostin pari liuskatestiä jo ja teinkin ne, negaa näyttää. Ajankohta vielä tietenkin liian aikainen testeille, mutta häiritsi niin paljon että ajateltiin että ei tuossa montaa euroa häviä. Testit siis tehty dpo 8 ja dpo 10.

Tiedän ettei auta kun odotella, mutta kunhan nyt halusin jakaa jollekin ja jos vaikka jollain olisi ihan samanlainen kokemus niin kuulisin mielelläni miten kävi :)
 
Kepsis
Ottamatta kantaa sen syvemmin tähän, haluaisin kysyä yhden asian noin niinkuin yleisesti naisilta.

Luuletteko että ihmiskeho on kone ja toimii "kuin kello" läpi elämän?
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27418400:
Jos tämä ei liity mitenkään minun aloitukseen, niin oletko lukenut keskustelupalstan säännöt? Siellä on kohta jossa sanotaan että keskustele vain aloituksen aiheesta.
Liittyyhän, en vain halunnut puuttua sinun henkilökohtaiseen asiaan. Itseasiassa jos mietit kysymystäni, niin...
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över;27418421:
Mutta jos tuo kysymys Kepsis sinua askarruttaa, niin ainahan voit tehdä uuden aloituksen..?
Kukaan tuskin voi vastata noin niinkuin yleisesti naisten puolesta, mutta omalta kohdaltaan varmaan moni voi.
Pyysinkö puhumaan muiden puolesta? Eikö kysymykseni todellakaan tunnu liittyvän aiheeseen mielestäsi? Pitääkö tässä nyt keskustella nimenomaan sinusta vain ja ainoastaan, ei asiaan liittyen? Kun en ole nainen niin en voi antaa mitään henk koht kokemusta asiasta omalta kohdaltani, joten ei saisi puhua ollenkaan?

Onko sinulla huono päivä vai miksi olet noin kiivas?
 
Tjaah
Etkös sä vastannut nyt itse itselles? Testin ajankohta on suht aikainen eli voi olla että raskaus näkys mut voipa olla ettei näy. Hcg nousee yksilöllisesti. Uusi testi siis myöhemmin.
Mut muutoin rintojen kipeys yms ei ole mikään aukoton raskausoire vaikkei niitä norm oliskaa. Esim heikko ovulaatio jättää heikon keltarauhasen jolloin estrogeenitasot jää ns. Korkelle loppukiertoon. Tämä aiheuttaa monelle huonoa oloa, rintojen kipeilyä, mielialajuttuja jne.
 
"Viima"
Mä kyl ymmärsin ton kepsikden kysymyksen. Kun täällä moni ain pohtii et kun ei mul enne tällasta oo ollu, ain ennen menny näin, ei koskaan, aina.... Mikään ei ole ikuista!
Aloittajalle; voihan sulla olla vaik alkamas vaihevuodet, joillekin ne tulee aikasin.
Ja jos harrastaa seksiä voi tulla raskaaksi.
 
[QUOTE="Viima";27418587]Mä kyl ymmärsin ton kepsikden kysymyksen. Kun täällä moni ain pohtii et kun ei mul enne tällasta oo ollu, ain ennen menny näin, ei koskaan, aina.... Mikään ei ole ikuista!
Aloittajalle; voihan sulla olla vaik alkamas vaihevuodet, joillekin ne tulee aikasin.
Ja jos harrastaa seksiä voi tulla raskaaksi.[/QUOTE]


No mut eikös tuossa mun aloituksessa nyt ihan selvästi kyselty, että onko jollain ollut tuollaista ja miten kävi..? En väittänyt, että luulen kroppani toimivan kuin kone. Tiedän että näin ei ole. Mutta kai mä voin silti sanoa, että ennen ei ole välivuotoja ollut. Mikä ei siis tietenkään tarkoita ettei niitä voisi olla tästä eteenpäin vaikka joka kierrossa vaihdevuosiin saakka. Mutta tähän mennessä ei ole ollut.

Enkä mä väittänyt, että rintojen kipeys olisi aukoton raskausoire, mulla ei vaan ole muulloin ollut sitä. Tiedän, että monilla muilla on ollut ja siksi kyselinkin.
 
Etkös sä vastannut nyt itse itselles? Testin ajankohta on suht aikainen eli voi olla että raskaus näkys mut voipa olla ettei näy. Hcg nousee yksilöllisesti. Uusi testi siis myöhemmin.
Mut muutoin rintojen kipeys yms ei ole mikään aukoton raskausoire vaikkei niitä norm oliskaa. Esim heikko ovulaatio jättää heikon keltarauhasen jolloin estrogeenitasot jää ns. Korkelle loppukiertoon. Tämä aiheuttaa monelle huonoa oloa, rintojen kipeilyä, mielialajuttuja jne.
Tää oli oikeasti juuri sitä mitä hain :) Kiitos sinulle! Ovulaatiostahan mä en ole mitenkään varma, voi olla että on jäänyt vaikka kokonaan tulematta.
 

Yhteistyössä