Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

Pahoittelut Melinda:hug: Mutta tosiaan, onneksi pääsette jo heti pian yrittämään uudestaan, tsemppiä seuraavaan kiertoon!:)

Meillä oli tänään limisultra ja nyt menossa siis kp12. Limis oli 10mm ja lääkäri sanoi sen olevan hyvä koska 7mm olisi jo ollut riittävä? Huomenna aamusta pitäisi aloittaa luget annostuksella 1+2, millasia annostuksia muilla on lugejen kanssa? Tiistaina sitten ehkä päästään siirtoon jos meidän ainukainen huurunenä selviää sulatuksesta, nyt alkoi toden teolla jännittää! :x Puolen päivän aikaan silloin tiistaina pitäisi soittaa klinikalle ja tiedustella miten on käynyt ja sitten jos kaikki on hyvin niin klo 14 siirto... Voi olla että tää viikonloppu tulee tuntumaan pitkältä, ja maanantai varsinkin :popcorn:
 
Joseliinin kuulumisia täällä jännäillään!

Melinda: pahoittelut vielä kerran. Yksityiselle pääsee kyllä nopeasti. Meidän ekalle klinikalle taidettiin saada ensikäynti parin viikon päähän soitosta, tälle uudelle päästiin heti seuraavana päivänä puhelusta. Ja hoito aloitettiin jo puhelupäivänä! Hoitotiedot saa itsekin ulos vanhalta klinikalta milloin vain (tosin julkisella postitus voi viedä pitkäänkin), mutta eiköhän ne siirry hoitopaikkojen välilläkin nopeasti. Mutta meillä ainakin uudessa paikassa käytännössä kyseltiin kuitenkin sanallisesti uudestaan kaikki viime vuoden tapahtumat.

Huh, viime päivät menneet sängynpohjalla, kun selkä äityi niin pahaksi. Toivottavasti tämä tulehdus ja hermopinteet eivät nyt häiritse kehittyviä munasoluja :( Synarela mennyt yllättävän helposti, eikä juurikaan vaihdevuosioireita ole. Ekoina päivinä oli kuumetta, mutta saattaa johtua tuosta selästäkin. En voi vieläkään uskoa, että piikittely alkaa oikeasti ens viikolla, kun sitä on niin monta kertaa siirretty!
 
Tsemppiä Hippu siirtoon! Mulla oli myös limis 10mm kp12. Sulla on ilmeisesti lääkkeellinen pas? Koska mä aloitin Luget vasta siirtopäivän illalla.

Huippua neitoperho, että vihdoin pääsette ensi viikolla eteenpäin!
Paranemisia selkään myös!

Täällä ei vieläkään oo tehty testiä. Oon ollu aika pelkuri :(
Tosin tänään kävin jo ostamassa sellaisen. Kuukautisten alkamisesta ei onneks oo vielä tietoakaan, mutta Lugethan voi pitää ne poissa. Menkkakivut loppui keskiviikkona. Nyt tilalle tullut uudelleen rintojen "jomotus". Jospa sitä huomenna olis rohkea ja testailis niin ehtis viikonloppuna suremaan pettymyksen...

Joseliini pp 11
 
  • Tykkää
Reactions: Hippu*
Oi miten jännä tilanne sulla Joseliini! Kuulostaa kyllä hyvältä kun ei ole menkoista tietoakaan ja rinnat jomottaa, oikein hyvänkuuloisia oireita :) Miten oot malttanut olla testaamatta, mä olisin testannut jo aika päivää sitten :D Mä kannatan huomen aamun testausta ;)

Joo mulle tehdään siirto lääkkelliseen kiertoon ja siks luget alkaa jo huomenna, niitä ei kyllä ole ollut ikävä, mitään muuta en muista IVF:n ns. haittapuolista kun niiden lugejen valumiset :|
Mitattiinko sulta Joseliini limis vielä siirtopäivänä? Jos, niin minkä paksuinen se silloin oli?
 
Menin eilen klinikalle tarkastettavaski, kun alavatsakivut vain lisääntyi. Otettiin verestä tulehdusarvot ja tänään tuli vastaus- ne on reilusti koholla. Nyt antibioottia naamariin ja ei varmaan tarvii toivoo tärppiä tästä alkiosiirrosta : /
 
Lääkäri oli sama joka teki alkionsiirron. Ollaan yksityisellä hoidoissa. Kivut oli sellaset, että levossa ihan ok olo, mutta kävellessä ja kaikki tärinä oli aika tuskallista. On kyllä outo tapaus, mistä tää tulehdus johtuu. Mulla oli viime kesänä kanssa selittämätön kohtutulehdus ja makasin melkoin viikon sairaalassa ab-tipassa.

Tää lapsen saanti on ollu meille kyllä ihan kohtuuttoman vaikeeta. Loppuvuodesta raskauduin luonnollisesti ja kun mentiin varhaisultraan niin siellä olikin vaan sikiöpussi tyhjää täynnä eli se oli ns. tuulimuna. Se sit lääkkeillä keskeytettiin. Ja mitä kaikkee sitä onkaan koettu tähän asiaan liittyen kun alotettiin lapsen teko yritykset joulukuussa 2008. Onneksi tulevasta ei aina tiedä, muuten ei varmaan jaksais. Ja onneksi on tuo ihana,ihana,ihana esikoinen <3
 
Viimeksi muokattu:
Voi Mequ, on teilläkin ollu pitkä taival <3 Samoin me kanssa aina yritetään muistaa, että onneks on tuo ihana esikoinen <3

Täällä lapsi herätti kun on vähän tukossa, joten oli pakko tehdä samalla testi. Nyt pp12 ja CB-digitaaliseen EI RASKAANA :(
Aloin melkein heti testin jälkeen repimään niitä pattereita testistä pois ja koko testipuikko "läjähti" auki. No rupesin niitä liuskoja tutkimaan missä on kontrolliviiva ja siinähän oli selvä haamu. Ei tarvinnut tihrustella. Voikohan tohon luottaa? Voiko se olla kemiallinen? Onko muille käynyt näin? Täytyy varmaan testailla vielä maanantaina virallisena testipäivänä jos menkat ei vielä oo alkanu. Suositelkaa jotain hyvää testiä?
 
Voi ei Joseliini :( Olin ihan vara, että sulla tärppäisi. Meinaatko testata kuitenkin vielä uudestaan? Mulla toi digitesti on ainoa, johon oon luottanut, kun muilla tuntuu tulevan mitä sattuu viivoja. Mutta kuulee niitäkin tapauksia, jossa tuolla testillä on mennyt aikaa näyttää oikein vaikka muilla onnistuisi. Tiedä nyt sitten näitä.

Ja Mequlle tsemppiä paranemiseen. Ei kai tuo antibiootti tai tulehduskaan nyt välttämättä mitään tee alkiolle. Eihän se sun verenkierto vielä oo yhteydessä alkioon. Hyvä vain, että saadaan tulehdus hoidettua!

Itselläni ärtyi niveltulehdus tällä viikolla tosi pahaksi ja nyt pelkään, että se jotenkin vaikuttaa tähän hoitoon, kun koko kroppa on sotatilassa. Varsinkin jos ei nyt tästä lähde paranemaan. Tuon kortisonin pitäisi ilmeisesti auttaa, mutta ei oo toistaiseksi mitään vaikutusta.
 
Voi ei Joseliini, oon niin pahoillani :( testaisin kyllä vielä uudelleen jos vaikka tulisi haalea viiva. Itse oon suosinu clearbluen puikkotestiä.

Huh, onneks ei tarttenu odottaa menkkoja kauempaa. Tänään siis kp1. Hoitaja sanoi, että tällä kertaa vasta kolmantena vuotopäovänä pitää aloittaa progynova.

Neitoperho ja Mequ inhottavat tulehdukset! Aina pelottaa vaikuttaako ne lopputulokseen! Pikaista paranemista molemmille.

Hippu mulla luget on ollut 1x3. Otatko siis aamulla yhden ja illalla 2? Onko teillä monta alkiota pakkasessa? Tsempoiä siirtopäivään!

Ja kiitos kaikille lohdutuksista! Ne ja tieto siitä, että siirto voi olla jo 3 viikon päästä auttavat selviämään tästä pettymyksestä.
 
Voi ei Joseliini, pahoittelut täältäkin!:( :hug: Tosi kurja juttu... Mikä tilanne teillä olikaan siellä pakkasessa? Onko uusi yritys heti pian edessä?

Tsemppiä Melinda tähän uuteen kiertoon, toivottavasti nyt tärppäis!:)
Meillä on vaan tämä yks alkio pakkasessa, kaikki on nyt sen varassa. Ja joo lugeja menee 1 aamulla ja 2 illalla. Miksköhän eri annostus?
 
Viimeksi muokattu:
Laitatko Luget 12 tunnin välein? Mä koen välillä aika raskaana ton 8tunnin välein laittamisen. Pitää odottaa iltamyöhään ja sitten herätä aamulla kesken unien. Pitää kysellä lääkäriltä olisiko joku muu annostus mahdollinen. Teillä Hippu sama tilanne kun meillä. Yks alkio pakkasessa jäljellä.
 
Vitsi mua nauratti Hipun ja Melindan viestittely :D Kyllä tässä touhussa tosiaan alkaa pää pehmenemään!

Täällä mä en edes elättele enää toivoa. Jotenkin aavistin jo tällä viikolla asian ja se ei edes harmita. Eteenpäin sano mummo lumessa ;)
Pakkasessa siis yksi "kaveri" jäljellä. Veikkaan et joudun välikierron pitämään ja sit haluun kokeilla lääkkeellisen passin. Just laskeskelin et toivottavasti menkat ei ala heti, koska muuten eka ultra osuisi meidän matkalle. Sen vuoksi yritän kikkailla Lugejen kanssa vielä jopa tiistain ettei ne alkais ennen torstaita.
Millon muilla on alkanut passin ja Lugejen lopettamisen jälkeen vuoto? Vissiin Melindalla aika piankin? Onko kierto ollut heti normaali? Kiitos jos joku viittis vastailla :)
 
Mä en oo kyllä mitenkään orjallisesti tarkkaillut kelloa sen lugesteronin kanssa. Mulla lääkäri sanoi, että jos on hankala laittaa niitä 3 x vrk, niin voi laittaa 2 kpl aamulla ja 2 kpl illalla. Vrk annos siinä kyllä kasvaa siiten 200mg.

Huomenna olisi sitten se alkion siirto, jos tietty se selviytyy sulatuksesta. On vähän outoa, kun ei jännitä yhtään. Oikeastaan asia ei ole ollut edes mielessä. Kyllä varmaan huomenna viimeistään...
 
Ehkä mä jotenkin ajattelin, kun ekalla kerralla onnistu ja otin ne tarkkaan :D yritin tehdä samallalailla näissä kahdessa viimesessäkin, mutta eihän se tietenkään auttanut :D

Mä otin vikan Lugen ke aamuna ja lauantaiaamuna alkoi vuoto.

Kirsille peukut huomiselle!
 
Tuli tässä nyt mieleen sellainenkin pään pehmetessä, että onkohan seksi haitallista tässä alkionsiirtoa ennen? Jälkeen en kyllä varmaan uskaltaisi edes mutta pitäisikö pidättäytyä nyt ennenkin jotta kaikki luget ei valuisi tavaran mukana ulos?
 

Yhteistyössä