Paniikki luomesta!! Palstatohtorit apua!

  • Viestiketjun aloittaja järkilähtee
  • Ensimmäinen viesti
järkilähtee
Mulla on kasvoissa jo pari vuotta ollut pieni 1 mm:n kokoinen luomi, joka on ihon värinen. Nyt se on ihan vuoden sisällä kasvanut kooltaan nuppineulanpään kokoiseksi ja parin kk:n välein se ikäänkuin tulehtuu, eli tulee kosketusaraksi! Eilen se tuli taas kipeäksi ja nyt on niin kamala paniikki päällä ettei mitään järkeä. :(( Luin jostain jenkkisivustolta nodulaarisesta melanoomasta ja kuvat näytti ihan samalta kuin tää mun....se kuulemma voi olla symmetrinen ja tasaisen värinen, niinkuin tää minunkin on.

Onko teitä muita joilla luomet on joskus kipeät? Tähän ei oo mikään hangannu edes...ja se tuntuu taas isommalta kuin ennen. Varasin lääkäriajan ihotautilääkärille mut sen sain vasta ensi maanantaille, kuolen paniikkikohtaukseen ennen sitä! :((
 
Aha. Itse kävin just tänään paikallisessa terveyskeskuksessa arvioittaa luomia poistoa varten. Itsellä vähän samanlainen kuin sulla. Ilmestynyt vuosi sitten ja nyt siis väri muutoksia, ei ulkoneva. Se nyt poistetaan pikaisesti VARMUUDEN vuoksi.
En mä vaan jaksa panikoida. Ei hyödytä yhtään mitään. Kaikki otetaan mitä vastaan tulee ;)
 
järkilähtee
kiios vastauksista. mä oon googlettanut koko päivän enkä löydä mitään vastaavaa, että luomi kipeytyis ja turpoais ja ois silti hyvänlaatuinen. Huonolta näyttää :( Mulla on taipumus paniikkioireiluun ja nyt on niin huono ja paha olo et en tiedä mitä tehdä! Tuijotan vaan tuota luomea peilistä ja googletan ja tuijotan ja pelkään ja panikoin :( Luomi on todella arka, ei kärsi edes hipaista, kun siihen sattuu.
 

Yhteistyössä