Paras joululahja

Hei vaan kaikille...
Sain tällä viikolla tietää että olen raskaana. Pitkän yrityttämisen tulos :)
Olen 34 vuotias, ensiodottaja siis. olen onnellinen, hämmentynyt...tunneskaala on tällä hetkellä aika laaja.
Mutta ehdottomasti tämä uutinen oli paras joululahja ikinä.
Toivotaan vaan että kaikki sujuu hienosti, eikä suurempia ongelmia tule, koskaanhan ei voi tietää.
Soitin neuvolaan perjantaina ja varailin aikaa..arvioitu laskettu aika on 17.8.08.
Hymyilyttää niin.
Onnea kaikille muillekin odottajille ja oikein hyvää joulua.
 
Onneksi olkoon :heart:

Lapsen saaminen on aina niin hienoa ja ihanaa, ja vielä ihanampaa on kun kuulee että jotkut jotka ovat pitkään yrittäneet,onnistuvat...se on niin ihanaa :heart:

Itse odotamme joululahjamme jo syntyväksi, LA 25.12.2007, myöskin vuosien yrittämisen jälkeen=)

Onnea vielä ja mukavaa joulua ja tietysti hyvää odotusaikaa :flower: :xmas:
 
kiitos onnitteluista:)
jotenkin sitä on vielä niin tietämätön kaikesta...eka neuvolakäynti on vasta tammikuun puolessa välissä...arvelin et tää vois olla hyvä foorumi ns. vertaistuelle...Voi vaihtaa kokemuksia, saada neuvoja ja vinkkejä..??
Piti ihan tutkia et mitä ruoka-aineita ois syytä välttää kun on tuo joulukin tulossa...Ensikertalainen on näemmä aina ensikertalainen...:)
Onnea myös sinulle ja hyvää joulua. Tää eka kerta on varmasti kaikenkaikkiaan ainutlaatuinen...
 
Oikein paljon onnea!!!

Ja oikein ihanaa joulua muillekin :flower:

Onnellinen ensiodottaja: jos kiinnostaa oikein samassa tilanteessa olevien vertaistuki, on meillä yli 30-vuotiailla ensimmäistä lasta odottavilla olemassa jo 'oma pino', Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat, joka löytyy vaikkapa linkista http://keskustelu.kaksplus.fi/t891578 . Tervetuloa sinnekin!

~Tiila (34v.) ja Nyytti (rv 29+3)
 
Onnea!

Meillä saatiin eilen maailmanparas joululahja...
Rakas poikamme syntyi siis 23.12.2007 klo.8.40
Tonttumme jäi vielä sairaalaan mutta kaikki on "periaatteessa" hyvin, ja poika tulee kotiin parin päivän päästä.

Meiming & Kaapo 1vrk :xmas:
 

Yhteistyössä