Paras kirppis pääkaupunkiseudulla?

  • Viestiketjun aloittaja "pepe"
  • Ensimmäinen viesti
"pepe"
Kertokaapas missä olis hyvä kirppis, jonne voisi mennä myymään lastenvaatteita viikonloppuisin? En tarkoita noita itsepalvelukirpputoreja, kun niissä on niin hirveä vaiva hinnoiteluineen ja pöytää pitää käydä siistimässä, vaan sellaista ihan perinteistä kirppistä jossa voisi yhden päivän olla itse myymässä. Vaatteet ovat valtaosaltaan laadukkaita lastenvaatemerkkejä, mutta löytyy paljon lindex ja h&M perustrikoitakin. Ja paljon kenkiä.
 
..
ota huomioo että kun itse myyt niin et saa vaatteista lähellekään samaa hintaa kuin itsepalvelukirpputorilla.
itse myydessä hintataso on tyypillisesti 50senttiä-1e/paita, itsepalvelukirpputorilla 2e/paita. näin siis ainakin pk-seudulla.
valtteri on tosi tunkkainen, ja siellä on aika vähän lastenvaatteiden myyjiä, kai sielläkin silti kauppa käy juuri tarjonnan vähyyden vuoksi kunha hinnat on tarpeeks matalat. mll-kirppiksiä on nyt keväällä, kannattaa tarkistaa milloin oman alueen kirppis on, niihin on vaan kova tunku myymään. tuurista on kiinni saako paikan, mutta jos saa niin ne on kyllä tosi hyvä tapa päästä tavarasta eroon.
Vermossa on kesäsunnuntaisin konttitori(alkaen toukokuun alusta), siellä on paljon porukkaa hyvällä säällä ja kauppa tuntuu käyvän.
muista minulla ei ole kokemusta.
 
NoooH
Myyrmäkihalliin, en kyllä tiedä milloin siellä kirppiksiä on. Googlella varmaan selviää.

Lisäys, huhtikuun loppupuolella näköjään taas,
Kirpputori - Myyrmäen urheilupuisto

Olen ollut pari kertaa myymässä ja ihan hyvin on kauppa käynyt. Kauppa käy myös ainakin tietyillä itsepalvelukirppareilla, mutta sellaisellehan et halunnut.
Peesi!

Malmin kirppiksestä: Onko sitä muka pidetty enää sen jälkeen kun kauppojen aukioloajat vapautuivat, eli parkkihalli on autojen käytössä joka päivä?
 
"vieras"
Myyrmäessä käy kauppa mutta siellä kyllä käy myös varkaita, että jos sinne menee niin kaveri mukaan. Toinen "vahtii" tavaroita toinen hoitaa myyntiä. Myyrmäessä menee vähän kalliimpikin kaupaks, me ollaan oltu kaverin kanssa joka syksy ja kevät muutamana päivänä myymässä siellä.
 
Valtsu, Hietsu, Jäähallin kirppis tulee ekana mieleen. Valtterissa käy ehkä eniten porukkaa joten myyntiä voi olla siellä eniten. Jäähallin kirppiksellä käy ehkä eniten lapsiperheet joten siellä vois mennä hyvin lasten tavarat.
 
"meee"
Mites joku second hand kauppa, jonne voi vaan viedä vaatteet ja tietty prosenttiosuus myynnistä tulee sitten sulle myyntiajan päätyttyä. Ei tarvitsisi nähdä muuta vaivaa kuin viedä vaatteet ja käydä hakemassa rahat+ mahdollisesti myymättä jääneet.
 

Yhteistyössä