Paree olla sitten hyvää tuo pelletti

Me on tuota rautakaupan pellettiä käytetty kissoilla ja me likes :) On halpaa ja vähän isompaa kuin ne ruokakaupan pelletit eli esim. jos "siivilöi" pissat pois sellasella reikälapiolla niin kokonaiset ehjät pelletit ei sovi siitä läpi menemään. Ehkä huonosti selitetty, mutta siis me on tehty niin että kun osa pelleteistä menee pissojen myötä muruksi niin on niitä murusia sieltä aina kalastettu pois ja lisätty hieman uusia pellettejä joukkoon.
 
Meillä kans oli tuo rautakaupanpelletti käytössä mut sit vaihdettiin sanomalehteen. Mä en kestäny sitä purua mitä oli lattiat täynnä. Mä olen sanomalehden ystävä vaikka monet sanoo et se haisee. Ei meil haise kun vaihtaa säännöllisesti.
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Meillä kans oli tuo rautakaupanpelletti käytössä mut sit vaihdettiin sanomalehteen. Mä en kestäny sitä purua mitä oli lattiat täynnä. Mä olen sanomalehden ystävä vaikka monet sanoo et se haisee. Ei meil haise kun vaihtaa säännöllisesti.
Yök. kannattaisko uskoa ystäviäs? Jos ne sanoo, että teillä haisee, niin totta vie teillä lemuaa. Mene vaikka muutamaksi päiväksi pois kotoa ja tule takaisin, mahtaa tyrmäävä lemu iskeä jo ulko-ovella vastaan (ennen kuin edes ovi on auki). :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Meillä kans oli tuo rautakaupanpelletti käytössä mut sit vaihdettiin sanomalehteen. Mä en kestäny sitä purua mitä oli lattiat täynnä. Mä olen sanomalehden ystävä vaikka monet sanoo et se haisee. Ei meil haise kun vaihtaa säännöllisesti.
Yök. kannattaisko uskoa ystäviäs? Jos ne sanoo, että teillä haisee, niin totta vie teillä lemuaa. Mene vaikka muutamaksi päiväksi pois kotoa ja tule takaisin, mahtaa tyrmäävä lemu iskeä jo ulko-ovella vastaan (ennen kuin edes ovi on auki). :x
Täh? Siis tarkoita että usein kuulee että haisee jonkun luona kun lehtiä käyttää mutta itse en omasta kodistani ole sitä kuullut keltään.

Olen asiaa kyllä tiedustellut ja meillä käy jopa ihmisiä jotka varmaan kertoisivat.
 
IhanaValo
Meillä ei kissat tykänneet siitä puupelletistä, aina oli hirvee puistelu tassuille ku tuli laatikosta, liekkö jäivät "varpaiden" väliin kii tai jotain =) Hassun näköstä se oli, mut ei varmaan kissoista yhtä hauskaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Meillä kans oli tuo rautakaupanpelletti käytössä mut sit vaihdettiin sanomalehteen. Mä en kestäny sitä purua mitä oli lattiat täynnä. Mä olen sanomalehden ystävä vaikka monet sanoo et se haisee. Ei meil haise kun vaihtaa säännöllisesti.
Ei tuu purua kun ostat "pellettikissan wc:n" Siin on aluslaatikko ja päälle tulee toinen astia missä on pohjassa reikiä, siitä puru putoaa sinne alusastiaan, kätevää ja siistiä.
 
Meillä ei pelletit toimineet. Pissa haisi :x olisin niitä mieluusti käyttänyt, kun halpoja ovat ja kompostoituvat, mutta hajua en kestänyt. Nyt käytössä hiekka ja ei haise. Varmaankin kyllä kokeilen Mustin&Mirrin puupohjaista hiekkaa jossakin välissä, se on kuulemma hyvää tavaraa.
 

Yhteistyössä