Parhaat Rainbow, Pirkka, X-tra ym halppistuotteet

  • Viestiketjun aloittaja "Tiutau"
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
[QUOTE="vieras";23593058]Onpas, varsinkin K-kaupan yleiseen hintatasoon verrattuna. Halpiksella tarkoitetaan tässä uhteydessä edullisuutta, eikä huonoa. Eestin kielessä tosin halpa=huono ;)[/QUOTE]

Ehkä kannattaisi avata silmänsä siellä kaupassa. Pirkka maksaa usein enemmän mitä tavalliset merkit (atria, saarioinen, kahvi...).
 
Ketjua lukematta vastaan. Pirkka tuotteet ovat usein samaa kuin ne "merkki" tuotteet. Esim pirkan valmiit muro ym taikinat ovat myllyn parhaan tekemät eli täysin samaa tavaraa eri paketeissa. Samoin pirkan mansikkariisi on samaa kuin Riisifrutti joka on puolet kallimpaa. Noi lukee niissä paketeissa että kuka ne on valmistanut ja voihan vaikka niitä tuoteselostuksiakin verrata.

Rainbown mansikkarahka on tosi hyvää, paljon parempaa kuin joku Danone vai mikä lie :)
 
Aek
[QUOTE="Helekutti";23592941] Sitten niillä on joku wokkisekoitus mikä on mun ihan ehdoton suosikki, tosi monipuolinen ja sikahalpa.[/QUOTE] X-tra 1 kg wok-sekoitus. Halpa ja hyvä.
 
"Milla"
Muuten suosin ässä kauppaa ja sen merkkejä, mutta Pirkan karjalanpiirakat on ihan parhaita. Välillä käyn Prismassa tekemässä ruokaostokset, ja sitten menen cittariin hakemaan karjalanpiirakoita. :)
 
"Tiu"
Löysin uuden Rainbow- herkun, jäätelötuutit 6 kpl pakkauksessa, etenkin mansikkajäätelö. Mielestäni jopa parempaa kuin Valion mansikkatuutti. Aina ennen olen luullut ettei ole valiojätskin voittanutta.
 
Deer
Rainbown vanutyynythän ovat jo ihan klassikkoasemassa, ihan parhaat kaikkeen kasvohommaan. Ne tikatut. Eivät nukkaa ja ovat muutenkin laadukkaat. Ilmankos ovat usein lopussa hyllyssä.
Ko. merkin wc-paperi on myös hyvä, tuttavani kysyi, että mitä ihmeen luxus -paperia teillä on.
 
"vieras"
[QUOTE="Milla";23888568]Muuten suosin ässä kauppaa ja sen merkkejä, mutta Pirkan karjalanpiirakat on ihan parhaita. Välillä käyn Prismassa tekemässä ruokaostokset, ja sitten menen cittariin hakemaan karjalanpiirakoita. :)[/QUOTE]

sama. Mut extra siteet on tosi hyviä ja halpoja. :)
 
"Vieras"
Mä ite tykkään Pirkan juustosta (on tosi hyvän makuinen), Pirkan patonkeja ostetaan usein, Pirkan lihapullapyttäri on hyvää, Pirkan kevytmajoneesi.
Extran hammastahnaa on käytetty jo kauan, Extran kaakaojauhe on edullinen, Extran palasaippua on halpa, Rainbown rypsiöljy, Rainbown jätskituutteja ostetaan.
Tässä muutamia, mitä ostetaan säännöllisesti. Mä käyn aina kauppareissulla sekä K-marketissa, S-marketissa että Lidlissä. Kaikista poimin ne edullisimmat jutut.
 
BuBBiDuu
X-tran rintaliivit (ilman kaaritukia). Maksaa alle 8 euroa ja on paremmat kuin mitkään liivit, mitä mulla on ikinä ollut. Aikaisemmin olen käyttänyt kalliita merkkiliivejä, kun totesin H&M:n, Lindexin ja muiden vastaavien kauppojen liivit huonoiksi.
 

Yhteistyössä