Pariskunta erilleen häissä?

  • Viestiketjun aloittaja Ongelmia
  • Ensimmäinen viesti
oisko kuitenkin
No, jos kutsutaan vieraita mihin tahansa juhliin, niin silloin on kyllä tarkoitus tarjota heille juhlat, ruokaa ja juomaa. Tai siis jos haluaa olla vieraanvarainen. Jos kyse olisi vain kahdenkeskisestä jutusta ja vain hääparista, ei vieraita kutsuttaisi ollenkaan.
no en oo kyllä ikinä miettiny noin. tosi outo ajattelutapa. jos järjestän jollekulle synttärit, järjestän ne nimenomaan synttärisankarille ja sen toiveiden mukaisesti. samoin jos joku valmistuu ylioppilaaksi, niin juhlin sitä ylioppilasta ja juhlasta tulee ylioppilaan näköiset. jos pidän tuparit, niin siellä juhlitaan sitä mun kotia, en ala muokkaamaan sitä vieraille sopivaksi,
 
oisko kuitenkin
Jos hääpari haluaa juhlistaa avioitumistaan vieraiden kanssa, niin silloin pitää ottaa huomioon myös vieraiden viihtyminen. Ihan kuten kaikissa muissakin juhlissa, joihin vieraita kutsutaan. Muuten voi juhlia ihan vain keskenään.
no en mä sanonu ettei vieraanvarainen voisi olla, vaan että häitä ei mun mielestä järjestetä nimenomaan vieraita varten
 
no en oo kyllä ikinä miettiny noin. tosi outo ajattelutapa. jos järjestän jollekulle synttärit, järjestän ne nimenomaan synttärisankarille ja sen toiveiden mukaisesti. samoin jos joku valmistuu ylioppilaaksi, niin juhlin sitä ylioppilasta ja juhlasta tulee ylioppilaan näköiset. jos pidän tuparit, niin siellä juhlitaan sitä mun kotia, en ala muokkaamaan sitä vieraille sopivaksi,
Tottakai päivänsankari on päivänsankari ja heitä juhlitaan, mutta juhlat tarjotaan silti vieraille. Ei se tarkoita, että juhlat muokataan vieraiden maun mukaan, mutta vieraanvaraisuus pitää olla ja on huolehdittava, että kaikilla vierailla on tervetullut ja mukava olo.
 

Yhteistyössä