Pariskuntia suurella ikäerolla??!!

  • Viestiketjun aloittaja Paljon mieltä askarruttavia kysymyksiä
  • Ensimmäinen viesti
Paljon mieltä askarruttavia kysymyksiä
Kuinka teillä arki sujuu? Näkyykö ikäero missään? Minkäikäisiä olette ja onko lapsia? Entisistä liitoista vai yhteisiä vai sekä että? Miten sukulaiset ja tuttavat ovat suhtautuneet ikäeroonne?

Kiitos jos joku viitsii vastata!!
 
Meillä on 12vuotta ikäeroa ja elätään niin kuin normaali pariskunta 1yhteinen rakas tyttönen löytyy. ikäero ei oikeastaan näy missään ja ei sukuilaiset ole mitään kantaa ottaneet. Yhdessä ollaan oltu 6vuotta, het muutettiin yhteen ja samankaton alla asutaan vielä (ollaan kyllä muutettu jo pari kertaa...).
Nii sitä piti vielä kysyy et mikä on sit oikeesti suuri ikäero...??

Finttu toi kyl kuulostaa loppupeleissä tutulta et kaverit pitää äijää... :LOL:
 
vieras
13 vuotta ikäeroa. Ikäeron huomaa siitä, että mieheni on "aikuinen" mies. Huolehtii raha asiat, viihtyy kotona, on lasten kanssa. Ihana mies, hänen kanssa todella helppo keskustella.
Minä 24 ja mies 37. Minulla lapsi edellisestä suhteesta ja meillä myös yhteinen. Mies on ottanut poikani nimilleen ja poika sanoo isäksi jne. Hyvin suurin osa sukulaisista ja tuttavista suhtautunut ikäeroomme.
 
meppi-
Meillä 13,5 vuotta eroa, mies 39 ja minä (vielä) 25. Yhdessä oltu neljä vuotta, eikä toi ikäero missään näy eikä ole mitään hankaloittanut. Alussa mietin "voiko tästä mitään tulla" mutta ne ajatukset hävis nopsaan kun tutustuttiin+ihastuttiin+rakastuttiin. Ollaan ihan samanlaisia.
Yhteinen poika on ja naimisiin mennään ensi kesänä :)
 
Vähän alle 9 vuotta ikäeroa, ja ei huomaa mistään. Pikeminkin päinvastoin... Joskus tuntuu, että minä olen se yhdeksän vuotta vanhempi... :LOL:
Ja on yhteistä jälkipolvea ja silloin kun alettiin seurustelemaan, miehen isoäiti varmisti, että olen täysikäinen, muut ei ihmetelly mitenkään. Ja naimissa ollaan.
 
Meillä on ikäeroa 11 vuotta ja eipä tuo tunnu missään. Lapsia on 2 ja kolmas tulossa.. =) Alkuun kun alettiin seurustella niin minun vanhemmat hieman nikottelivat vastaan (mä olin silloin 15v ja mies 26v ) mutta aika nopeasti hyväksyivät asian..
 
Harmaana
Mieheni on mua 15v. vanhempi, yhdessä olemme olleet 9 vuotta. Yksi yhteinen lapsi ja miehellä 2 jo täysi-ikäistä lasta. Itse en ainakaan huomaa lainkaan ikäeroamme, eikä kukaan tuttava tai sukulainen ole siitä ainakaan suoraan mitään sanonut, eikä minua itse asiassa muiden mielipiteet kiinnostaisikaan..pääasia, että olemme itse onnellisia yhdessä. :)
 
Meillä on 17 vuotta eroa, mutta ei se menoa haittaa :) (Minä 28 ja mies 45) Juuri on syntynyt yhteinen lapsi, eikä kummallakaan ole entisiä. Ollaan oltu yhdessä vasta 1,5 vuotta. Vanhemmat ei oo juurikaan kommentoinu, vaikka tiedän kyllä että ne aluksi olikin vähän ihmeissään, siitäkin syystä, että melkein heti oli lapsikin tulossa.
 
Mikä on suuri ikäero?
Meillä kanssa se 9 vuotta.
Minä 24, mies 33.
Lapsia kohta kolme. Tytöt 4v ja 1v, kolmas neiti syntyy toukokuussa.
Ei tää 5 vuotta ole pelkkää auvoa ollut, on ollut vaikeaakin, mutta ei sillä iän tai ikäeron kanssa ole mitään tekemistä.
Ja nyt on pitkään menny tosi mukavasti taas.

Arjessa sitä eroa ei huomaa oikein missään. (Paitsi jos telkkarista tulee uusintana joku sarja, jota mies on kattonu kymmenen vanhana. Meidän suhtautuminen saattaa siihen olla vähän erilaista :LOL: )

En mä koskaan edes ajattele asiaa, jos se ei erikseen tule jonkun kanssa puheeksi.
 
minäkäs
Meillä ei ole suurta ikäeroa, mutta noin vastaukseksi kysymykseen siitä, mikä olisi suuri ikäero, niin ehkä sanoisin että ehkä yhdeksää vuotta ja siitä ylöspäin pitäisin suurena ikäerona. Mutta paljon varmasti tosiaan riippuu siitä, millaiset luonteet ovat pelissä, koska eihän fyysisellä iällä ole aina suoraa yhteyttä henkiseen kypsyyteen...
 
vieraileva
Mulla eräs tuttava joka oli naimisissa itteään n.14v vanhemman miehen kanssa. Erosivat kun tää nainen oli 35 ja mies alko olla "liian vanha" ja hän itse nainen parhaassa iässä.. Ei enää noi seksuaaliset tarpeet kohdanneet siinä vaiheessa.. Että näinkin voi käydä..
 

Yhteistyössä