parisuhteista vain kummastelua

  • Viestiketjun aloittaja ällistynyt
  • Ensimmäinen viesti
ällistynyt
Tuttavapiiriini kuuluu mies (oman mieheni kaveri). Hän on ihan kiva ja mukava ja niin edelleen. Tekee kovasti töitä.

Minua ihmetyttää hänen naisjuttunsa. Hän seurusteli parikymppisenä yhden naisen (nainen A) kanssa varmaan yli vuoden, eivät asuneet yhdessä. Riitelivät kai jonkin verran ja erosivat miehen jättäessä. Nainen muutti eri paikkakunnalle. Sitten vielä sekoilivat kauan keskenään. Luulin jo, että palaavat yhteen, mutta eivät kuitenkaan. Mies oli kyllä kai yhteen palaamista ehottanutkin. Mun mielestä tää nainen on suorapuheinen ja varmaan hieman vaikea persoona. Mut kiva.

No sit mies löysi uuden (nainen B), seurustelivat vuoden (asuivat yhdessä) ja erosivat (mies jätti), riitelivät kai niin paljon. No, meni vuosi ja palasivat yhteen (asuivat yhdessä). Ja varmaan n. 5v jälkeen se nainen lähti, kun ei jaksanut enää (mies oli paljon poissa kotoa jne.). Tää nainen on taipuisampi ja sopeutuvampi. Ja kiva.

No, yllätys yllätys tää mies oli taas kohta tuon ensimmäisen naisen (A) kanssa, muuttivat yhteen ja nopeasti erosivat, mies jätti, riitelivät kai taas paljon. Olivat varmaan puoli vuotta yhteensä yhdessä. No nainen muutti johonkin muulle paikkakunnalle.

Ei mitään, mutta kun meni pari vuotta niin mies oli taas tuon toisen naisen (B) kanssa. Siis kuvitelkaa. Ne palas yhteen ja nyt niillä on lapsi yhdessä. Ovat olleet nyt viis vuotta yhdessä.

Nyt kauhulla odotan milloin tuo eka nainen palaa kuvioon (en ole hänestä kuullut mitään vuosiin) taas ja lähteekö mies sen matkaan vai jääkö tokan naisen kanssa, kun heillä kuitenkin yhteinen lapsi. En vain oikeasti käsitä, miksi mies rumbaa edestakas kahden naisen väliä. Ymmärtäisin, jos kyse olisi yhdestä naisesta, että rakastaisi sitä niin paljon, mutta kun palaa vuorotellen kahden naisen kanssa yhteen niin se menee jo yli ymmärryksen. Oon yrittänyt joskus kysyä et miksi, mut hän ei juuri asioistaan ulkopuolisille kerro.

Mikä saa ihmisen käyttäytymään noin? Itse kun olen ollut koko ajan saman miehen kanssa niin on vaikea käsittää.
 
ällistynyt
En tiedä oikeastaan itsekään miksi tuo asia minua vaivaa tai kiinnostaa. Varmaan siksi, kun itselläni on ollut koko ajan sama ukko niin sitten pitää saada jännitystä jostain muusta ja muiden suhteiden miettimisestä. Kun menee itsellä niin tasaisesti.
 
ällistynyt
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
hirveesti oletuksia sun tekstissä toisten suhteissa ja omia näkemyksiä..
kukin tavallaan taaplaa elämänsä , mitäpä noita kauhistelemaan niin.
En kai kauhistele vaan enemmänkin haluaisin tietää miksi ihminen tekee noin. Tai saada edes jotain hajua asiasta. Tylsyyttäni varmaan mietin tuollaisia. Mua kyllä kiinnostaa kaikkien muidenkin tuttujen vähän erikoisemmat parisuhdekuviot ;)
 

Yhteistyössä